Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270074 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #195 : 23.03.07 - klo:21:59 »
^Kyllä minustakin tuo Osis haisee enemmän ja pitempään.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 23.03.07 - klo:22:09 »
^Osiksessa on semmonen ihme pihkan haju, liekö jostakin hartsista?

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #197 : 23.03.07 - klo:22:27 »
^Osis haisee jollekin miesten partavedelle.  :-X

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #198 : 23.03.07 - klo:22:31 »
Meillä on avokin kans käytössä Fructiksen joku tosi yty lakka, oikeastaan miehen hiusten takia, että hän saa ne varmasti pysymään irokeesissa. Mieki suhauttelen sitä silloin tällöin ja ihan sellaista ok-kamaa se on.

Ennen mulla oli käytössä Herbinan hajustamaton lakka ja se ei kyllä pitänyt läheskään niin hyvin tuo Fructiksen lakka. Samaa mieltä oli avokkikin :D joten etsimme jotain hiukan ytympää tavaraa yhteiseen käyttöön. Plussaa myös kivasta hedelmäisestä tuoksusta ja edullisesta hinnasta, kun tuota ei edes tarvi hirveän paljon laittaa, kun on niin pitävää. Pieniki pullo riittää pitkälle.

psychohawk

• Vieras
« Vastaus #199 : 26.03.07 - klo:20:19 »
Itse käytän Wellaflexin Control sprayta, pitää hyvin, helppo kammata pois (mitä oon muihin ultra strong-lakkoihin testannu), tuoksuu miedolta ja hyvältä. Tarkotettu miehillle, mutta kai naisetkin tota saa käyttää :)

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 27.03.07 - klo:08:17 »
Meillä on avokin kans käytössä Fructiksen joku tosi yty lakka, oikeastaan miehen hiusten takia, että hän saa ne varmasti pysymään irokeesissa. Mieki suhauttelen sitä silloin tällöin ja ihan sellaista ok-kamaa se on.

Ostin juuri Fructiksen Extreme lakan (voimakkain). Suihke tulee pullosta todella kovalla paineella ja "ei-hienojakoisesti" sellaisena kapeana suihkauksena. Onkohan tuossa pullossa joku vika, vaiko onko kaikki Fructisit tuollaisia  ???

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #201 : 27.03.07 - klo:13:39 »
^ Kyllä meidän pullosta tulee ulos ihan sellaisena hienojakoisena suihkeena se lakka. Todella voimalla se kyllä tulee, mutta ei se mikään yksittäinen suihkevirtaus silti oo. Meilläkin se lakka on tuo Extreme, onkohan sun pullo vain viallinen?

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 27.03.07 - klo:19:37 »
^Jos sitä on kaupassa joku kokeillut ja se suutin on jumissa? Auttaisiko lämpimällä vedellä valelu?

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 27.03.07 - klo:21:28 »
Naputtelisko joku ystävällinen sielu ton fructicsen lakan incin, kun en löytänyt sieltä muotoilutuotteiden inci-ketjusta...

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #204 : 27.03.07 - klo:22:04 »
^ Fructis Hard Instant Hold Fixing Spray Extreme

Alcohol dent., Dimethyl Ether, Acrylates/t-Butylacrylamide Copolymer, Cyclopentasiloxane, Peg-192 Apricot Kernel Glyserides, Peg-70 Mango Clyserides, Aminomethyl Propanol, Dimethicone Copolyol, Limonene, Linalool, Propylene Glycol, Citrus Limonum/Lemon Extract, Water, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Fragrance

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 28.03.07 - klo:09:10 »
^ Kyllä meidän pullosta tulee ulos ihan sellaisena hienojakoisena suihkeena se lakka. Todella voimalla se kyllä tulee, mutta ei se mikään yksittäinen suihkevirtaus silti oo. Meilläkin se lakka on tuo Extreme, onkohan sun pullo vain viallinen?

Ei nyt ihan yhtenä ruiskauksena tule, mutta esim. aiemmin käyttämästäni H&M:n halpis lakasta mömmö tuli sellaisena ihan hienojakoisena kevyenä sumuna. Tämä taas sellaisella paineella, että hiukset menee ihan lyttyyn  ;D Taidanpa hakee uuden putelin kaupasta testaukseen.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #206 : 28.03.07 - klo:11:03 »
^ Mie just äsken laitoin Fructiksen lakkaa, ku menin koiran kans lenkille. Piti saada itsepäinen hiuskiehkura kuriin. Ei tuosta pullosta tule kyllä sellaista isoa hienojakoista, kevyttä lakkapilveä, piti ihan ajatuksella seurata tällä kertaa lakan tuloa ;D

Oletko kokeillut laittaa Fructista mahdollisimman kaukaa, siis käsi mahdollisimman kauas ja siitä varovainen painallus? Jos se auttais siihen, ettei hiukset mene lyttyyn.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 28.03.07 - klo:19:07 »
Vihdoin löysin itseäni kaikin puolin miellyttävän lakan! Eli Redkenin 23. Suihku on hyvä, haju miellyttävä (ei niin makea kuin Tigin Hard headissä eikä niin lakkamainen kuin Redkenin 20:ssä) ja pito on keskiverto, tukea tulee hyvin lisää kun suihkuttaa enemmän.

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #208 : 29.03.07 - klo:23:29 »
Mä oon nyt kyllä ihan ihastunut Klippoteketin hiuslakkaan, semmoseen oranssiin pulloon. Tulee niin kivan jämäkkä tulos tälle tukalle, jonka pitää olla pöyhkeä ja ojennuksessa. Ei oo ainakaan hinnalla pilattu ja kun tuota hiuslakkaa kuluu mulla ihan tuhottomasti niin ihan mielellään tuota käytän. Kalliimmat (ja laadukkaammat) tuotteet sitten spesiaali-tilanteissa :)
1bMii

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 30.03.07 - klo:12:17 »
Mä oon nyt kyllä ihan ihastunut Klippoteketin hiuslakkaan, semmoseen oranssiin pulloon. Tulee niin kivan jämäkkä tulos tälle tukalle, jonka pitää olla pöyhkeä ja ojennuksessa. Ei oo ainakaan hinnalla pilattu ja kun tuota hiuslakkaa kuluu mulla ihan tuhottomasti niin ihan mielellään tuota käytän. Kalliimmat (ja laadukkaammat) tuotteet sitten spesiaali-tilanteissa :)

Onko tämä Haylie hienojakoista? Vai tuleeko kovalla voimalla jättäen märkiä länttejä?  :D
Make it a great day