Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270505 kertaa)

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #210 : 30.03.07 - klo:16:17 »
Paras kokeilemani on ehdottomasti Tigin Hard Head. Pitää hyvin eikä klimppaannu. Lisäksi on huippuriittoisa: sain pullon joululahjaksi ja nyt ehkä kolmasosa on kulunut, vaikka käytän lähes päivittäin.

Poissa miymiy

• Haiven
  • *
« Vastaus #211 : 30.03.07 - klo:17:09 »
TiGi Hard Head on hyvä, myös Maxxed-Out.

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #212 : 30.03.07 - klo:22:19 »
Mä oon nyt kyllä ihan ihastunut Klippoteketin hiuslakkaan, semmoseen oranssiin pulloon. Tulee niin kivan jämäkkä tulos tälle tukalle, jonka pitää olla pöyhkeä ja ojennuksessa. Ei oo ainakaan hinnalla pilattu ja kun tuota hiuslakkaa kuluu mulla ihan tuhottomasti niin ihan mielellään tuota käytän. Kalliimmat (ja laadukkaammat) tuotteet sitten spesiaali-tilanteissa :)

Onko tämä Haylie hienojakoista? Vai tuleeko kovalla voimalla jättäen märkiä länttejä?  :D

Tuota, tuota..Nyt kun oikein tiirasin miten se lakka sieltä pullosta tulee, niin tuli se oikeestaan aikamoisella voimalla ja jätti kyllä vähän semmosia märkiä länttejä..Mutta ei ne mua haittaa, vähän harjaa siitä päältä niin hyvä tulee :D
1bMii

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 31.03.07 - klo:10:28 »
Viimeisin ihastukseni on Matrixin Amplify hiuskiinne! Aivan ihanan hienojakoista, eikä tee hiuksista yhtään koppuran/tahmaisen tuntuisia. Tuoksu on mielettömän raikas ja makeahko. Ei kuitenkaan Tigimäisen äklömakea. Pidoltaan tuo lakka on aika kevyt, mutta en välitäkään liian vahvoista tönkkölakoista. Tämä menee listassani kakkoseksi heti Lorealin Colorshow lakkojen jälkeen.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 31.03.07 - klo:16:45 »
^Samaa mieltä.

Poissa LaMaariah

• Hiushörhö
  • Et Dieu créa la femme.
« Vastaus #215 : 03.04.07 - klo:10:11 »
Minä tykkään Osis Elasticista. Pakkaus on todella riittoisa eikä takuta. Mulle nimenomaan riittää tämmöinen melko kevyt lakka kun yleensä pidän t***aa vaan auki ja suoristettuna. Jossain nutturoissakin tää käy ihan hyvin, vaikka vois tietty olla vähän vahvempi lakka.  :D
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset

Poissa Nanna

• Hiushörhö
« Vastaus #216 : 03.04.07 - klo:14:45 »
Mua rupes nyt kans kiinnostaa toi Matrixin Amplify hiuskiinne. Jos se tuoksuu samalle kuin saman sarjan shampoo, niin sitten se tuoksuu ihan mielettömän hyvälle  :P Onkohan siinä muuten silikonia?

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 04.04.07 - klo:06:58 »
Ihan pakko vielä tulla kehumaan tuota Sebastianin Shaper+ lakkaa  :-* ! Siis sitä kun kerran laitat, niin tuntuu oikeesti ettei se katoa tukasta ennen kuin tukan pesee ... Tuntuu ihan kertakaikkisesti että se tarttuuu tukkaan kiinni kuin "liima" !
Eilenkin kävelin kaupungilla kauheessa tuulessa ja tuiskeessa, niin sisälle ku pääsin niin tukka oli hyvin kuosissa, ihmeellistä, kertakaikkiaan! Harjaamallakaan se ei tunnu lähtevän kokonaan pois. Kovan tuntuista pitoa tällä en saa, vaan sellaisen luonnollisen tuntuisen ja joustavan.

Esim. Tigin lakat ei oo mun mielestä mitään verrattuina tohon! Ainut Tigin lakka, mistä edelleen tykkään ja jatkossakin varmaan joskus ostan, niin on Masterpiece. Se antaa tarvittaessa todella vahvan ja kovankin pidon, jos niin haluaa. Work it -lakka on myös ihan jees. Enviroshapesta ja hardheadista en ole hirveesti tykkäillyt.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 04.04.07 - klo:08:03 »
Mua rupes nyt kans kiinnostaa toi Matrixin Amplify hiuskiinne. Jos se tuoksuu samalle kuin saman sarjan shampoo, niin sitten se tuoksuu ihan mielettömän hyvälle  :P Onkohan siinä muuten silikonia?

En osaa silikoneista sanoa, mutta tuo tuoksu on tosiaan sama kuin sarjan muissakin tuotteissa. Ihanan raikas kyllä!

Onko kukaan ehtinyt testaamaan uusiutuneita Wella Shock Waves-hiuslakkoja? Joskus aikoinaan Shock waves- lakka oli parasta mitä tiesin, pidoltaan päihitti kaikki kampaamolakatkin, mutta sitten aloin saamaan tuosta pahoja kertymiä tukkaan ja jouduin lopettamaan tuotteen käytön. Nyt harkitsin, josko uskaltautuisin kokeilemaan noita uusittuja tuotteita. Sarjassahan on nyt kolme erilaista lakkaa: "ultra strong, extra strong ja special effects" - ei hajuakaan mikä tuo viimeinen on.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #219 : 05.04.07 - klo:10:01 »
Mies oli ostanut Marketista poistohinnalla, 1e, Studiolinen valkoisessa pullossa olevan hiuslakan. On varmaan parasta tähän mennessä testaamaani markettilakkaa. Tiedä sitten saako tuota enää, tai onko uudistunut edes samanveroista... H&M:n hiuslakka on yllätävän hyvää, se on jotenkin jännän märkää, saa vielä muotoiltua hiuksia suihkimisen jälkeen. Opiskeluboxissa mulla on jotain VO5 hyttysmyrkkyä/liimaa, ihan hirveetä hiuslakkaa.
Pitäs vaan saada toi hyttysmyrkky loppumaan, saisin Joicon lakan käyttöön, se on ainakin hyvää.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #220 : 05.04.07 - klo:10:33 »
Minun lemppari on Cutrinin Sensitive lakka. En voi sietää lakan hajua, ja tässä se on melko pieni. Lakka siis itsessään on hajustamaton, mutta se lakan ominaistuoksu puskee tietysti tästäkin vähän läpi.
Pullo on iso ja riittoisa, joten mielestäni ei tule edes kalliiksi. Maksoikohan se kympin tai jotain sinne päin.
Lisäksi on silikoniton.
Tehoja riittää, lakkaa tulee suihkiessa juuri sopivasti, eivätkä hiukset mene koppuraisiksi, jos kohtuudella suihkii.
Itsekin käytän lakkaa vain ehkä kerran viikossa, jos sitäkään ja tämä pullo on ollut mulla jo kauan. Suutin ei mene tukkoon, vaikka joutuisi kauankin toimettomana odottelemaan, joten voin suositella ihan satunnaiskäyttöönkin :)

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #221 : 05.04.07 - klo:11:14 »
Yks suosikki on myös L'Oréal tecni.art fix anti-frizz, sillä tulee ihanan jämäkkä tulos eikä tarvitse paljoa laittaa, tulee sopivalla voimalla. Ei ainakaan mulle sovellu ihan jokapäiväiseen käyttöön, on sen verran tuhtia tavaraa. Hyvä vaikka juhlakampauksen viimeistelyyn :) Ja mulla ainakin ollut tosi riittoisa.
1bMii

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #222 : 05.04.07 - klo:13:33 »
Oom nyt jonkin aikaa käytellyt Tigin Hard Headia, ja kyllä täytyy sanoa että on ehdottomasti parasta lakkaa, jota olen käyttänyt! On hienojakoista ja pito on just hyvä. Minusta tuoksukaan ei ole ollenkaan paha, ei yhtään hyttysmyrkkymäinen, niinkuin jotkut ovat täällä sitä kuvailleet. Ennemminkin raikas :)
1bMii

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 05.04.07 - klo:22:31 »
Markettilakoista ehkä parhaimmaks todettu Wellaflex.  ;)
Tätä mun täytyy ehdottomasti kokeilla. Kaveri kehui tätä kovasti, tuoksukin on hänen mukaansa miellyttävä. *muistelee kauhulla vasta loppunutta Osis Freezeä ja sen hajua*
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #224 : 06.04.07 - klo:09:25 »
Oon käyttänyt jonkin aikaa Fudgen Skyscraperia. Alkuun en tykännyt yhtään, otin tän käyttöön Tigin lakkojen (Masterpiece ja Hard head) jälkeen, eikä pitoa ole läheskään yhtä paljon. Toisaalta kiiltoa tulee sopivasti ja suihku on sopivan hienojakoinen, ehkä vähän kovalla paineella tosin. Tuoksusta en tykkää, tulee jotain mieleen mut en oikein keksi mikä. Ehkä toffeekarkit? Tuoksu ei jää koko päiväksi, mutta on kuitenkin vähän liian voimakas.

Mun hiukset on nyt sen verran pitkät, etten tiedä miten tämä toimisi lyhyemmissä hiuksissa. Toisaalta mulla on kädet koko ajan hiuksissa... Jos antais kampauksen olla ihan omissa oloissaan, niin varmaan lakkakin pysyisi paremmin päässä.

Muutaman viikon käytön jälkeen sanoisin, että kyllä tämän loppuun käyttää, mutta en osta uudestaan. Parempi kuin moni muu, muttei niin hyvä kuin Hard head.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.