Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270075 kertaa)

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #225 : 06.04.07 - klo:11:28 »
Taidanpa taas siirtyä Matrixin Amplify lakasta Lorealin Color Show lakkaan (siihen kevyempään). Tuo Amplify on kieltämättä hyvää, mutta kun tietää, että paljon ihanampaakin lakkaa on olemassa..

petomaani

• Vieras
« Vastaus #226 : 06.04.07 - klo:11:53 »
WellaFlex on mullakin, erittäin riittoisaksi ja hyväksi todettu tähän päähän. Hintansa väärti.  :)

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 06.04.07 - klo:15:16 »
 ;D Jännä kyllä miten tuntuu siltä, että moni lakka mikä monelle sopii niin on mun tukalle ihan hirveetä kuraa ! Kait niissä sitten joku sama "salaisuus" piilee, kuin siinäkin että kaikki shampoot ja hoitikset ei vaan sovi kaikille jne, niin eikait sitten kaikki lakatkaan jostain kumman syystä sovi kaikille ...

Esim. mä inhoon yli kaiken Wellan lakkoja, olen niitä muutamaa kokeillut ja ihan hirveetä kuraa oli mun tukalle. Ei mitään pitoa ja kasteli vaan tukan, sekä teki epämiellyttävän tuntuiseksi.

Ehdottomat suosikkilakkani tällä hetkellä ovat Sebastian Shaper+ ja Tigin Masterpiece  :-* !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 13.04.07 - klo:18:41 »
Pitäisi löytää joku hyvä matkakokoinen hiuslakka. Ongelma vaan on se, että noin vuoden Hard Headin käytön jälkeen mikään muu ei kelpaa... Kaikki muut tuntuu haisevan pahalle eikä niissä ole tarpeeksi pitoa.
Saako tuota Hard Headia jostain pienemmässä koossa kuin 400ml? Vai onko noita pienempia lakkapurkkeja vaan joissain seteissä? Lookfantasticissa näyttäisi olevan vain joku duo missä on pieni Hard Head ja Manipulator.
1bFii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 14.04.07 - klo:17:31 »
Tosta VO5:n Air Spraysta kun aiemmin oli puhetta, niin huomasin Robin Hoodissa käydessäni et siel oli 400ml puteli hintaan 3,55€ (tjsp) eli 60% ilmaiseksi kaupan päälle ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 14.04.07 - klo:19:53 »
Saako tuota Hard Headia jostain pienemmässä koossa kuin 400ml? Vai onko noita pienempia lakkapurkkeja vaan joissain seteissä? Lookfantasticissa näyttäisi olevan vain joku duo missä on pieni Hard Head ja Manipulator.

Mä en ole ainakaan irrallisena nähnyt missään.  :( Itse olen ostanut tuon setin ja siihen kuuluva lakka on kyllä tosi sopivan kokoinen, kulkee mulla aina käsilaukussa.  :) Jossain vaiheessa kun käytin L'Oréalin Infinium-lakkaa (iik, olikohan se sen nimi...? ??? No, suunnilleen.), niin sitä sai pienissä matkapulloissa, joita aina hamstrasin Hairstoresta, kun kolme tai neljä pulloa sai jollain tasarahalla.  :D Ei Hard Headin veroinen lakka, mutta hyvä kuitenkin.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 14.04.07 - klo:20:16 »
^No voi höh.. :( Mulla on ollut tuota Infinium-lakkaa sellainen 100ml:n pullo, mutta se haisee niin kammottavalle etten haluaisi sitä ostaa. Muuten se oli ihan hyvä. Haju vaan jäi leijumaan tosi pitkäksi aikaa pään ympärille. :-X

Pitää mennä ensi viikolla kauppoihin katselemaan, jos löytyisi joku hyvä hiuslakka. Sen ei tarvitsisi olla ihan mikään pieni 50ml pullo, vaan vähän isompikin kelpais. Joku 150ml olis vielä ihan sopiva koko, mutta onkohan tuon kokoisia lakkapulloja olemassakaan? En yhtään muista minkäkokoisissa pulloissa esim. markettilakat on kun en ole niitä pitkään aikaan käyttänyt.

Markettilakoista tuli mieleen, kun viime viikonloppuna kyläreissulla kokeilin jotain Fructisin lakkaa. Sitä sai suihkuttaa ihan järkyttävän paljon verrattuna Hard Headiin ja samalla miltei ponnekaasutti itsensä hengiltä. Eipä tuntunut kovin riittoisalta... Ihanaa Hard Head, että olet olemassa! :D
1bFii

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #232 : 14.04.07 - klo:20:24 »
^Ainakin Matthew Jamesin lakkaa saa 100 gramman pullossa, ei oo sellanen miniminipullo. Eikä oo mitään turhaa tavaraa, tosi hyvä, joustava pito. :)
1bMii

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #233 : 14.04.07 - klo:22:28 »
Minulla on ainakin pieni pullo (100 ml) Hard Headia, joka kulkee aina matkalaukussa mukana. Poimin sen korista, jossa oli minikokoisia tuotteita.
« Viimeksi muokattu: 14.04.07 - klo:22:48 kirjoittanut Euphoria »

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 15.04.07 - klo:09:50 »
Joku 150ml olis vielä ihan sopiva koko, mutta onkohan tuon kokoisia lakkapulloja olemassakaan?

Joicon Joimist Firmiä saa ainakin 150 ml:n koossa  :) Tosi hyvä pito mielestäni, mutta pitkässä juoksussa alkaa tuoksu hieman ärsyttämään..
1c M ii BSL

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 15.04.07 - klo:16:55 »
Kokeilen uudestaan jos joku osaisi vastata: Tiedättekö hyvää lakkaa (ei mitään extreme-pitoa), jossa ei olisi silikonia eikä sitä hartsia(?) joka tekee ärsyttävää valkoista juttua tukkaan.

Käyttötarkoitus on höytyvähiusten asettelu tyvestä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #236 : 16.04.07 - klo:10:32 »
^ Hmm! Onko hiuslakoissa tosiaan hartsia? Millähän nimellä se on INCI:ssä? Anyone? Mulla on mahdollisesti hartsiallergia, sillä saan laastareista hullut reaktiot. Kuulemma tämä johtuu siitä, että laastarin liimoissa on hartsia. Toihan vois selittää sen, että aivastelen kuin viimeistä päivää joistakin hiuslakoista.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #237 : 16.04.07 - klo:10:40 »
^Luonnohartsi on incissä nimellä colophonium ja sitä tosiaan löytyy hiuslakoista, ainakin joistakin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #238 : 16.04.07 - klo:21:11 »
Kiitos vaan kaikille, jotka antoivat vinkkejä matkakokoisista hiuslakoista! :)
Päätin kuitenkin vähän pihistellä ja ostin vain XZ:n tyrni hiuskiinteen. Pullo on 200ml, mutta se ei silti tuntunut liian isolta. Ihan hyvin mahtuu laukkuun muiden matkatavaroiden kanssa. Vähän kyllä jännittää, että minkälaista tavaraa tuo on...
1bFii

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #239 : 19.04.07 - klo:22:25 »
Kokeilen uudestaan jos joku osaisi vastata: Tiedättekö hyvää lakkaa (ei mitään extreme-pitoa), jossa ei olisi silikonia eikä sitä hartsia(?) joka tekee ärsyttävää valkoista juttua tukkaan.

Käyttötarkoitus on höytyvähiusten asettelu tyvestä.

Hartsittomia lakkoja (minun inci-lukutaidon mukaan) ovat ainakin Osis Freeze, Joico Joimist Firm ja Loreal Infinium joista tuossa Joicossa on kyllä kahta eri silikonia mutta eivät kovinkaan korkealla (hämmästyttävän pitkässä) incissä. Noista lakoista eniten pidän tuosta Joicosta, toisena tulee Osis Freeze. Lorealin lakka haisee niin pahalle että sitä tuskin ostan enää uudestaan..

Höytyvähiuksiin kyllä ainakin tässä päässä tepsii paremmin geeli tai joku muu sipaistava tuote kuin lakka  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa