Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270509 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #240 : 20.04.07 - klo:18:19 »
Mun mielestä hyviä on Joicon K-pak lakka sekä Cutrinin kaikki lakat.  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 21.04.07 - klo:18:08 »
Mun uusi suosikkini halpislakoista on XZ:n tyrnihiuskiinne. Tuoksuu hyvältä, on tarpeeksi hienojakoista, pitää hyvin, lähtee hiuksista harjaamalla eikä maksa paljon. Täydellinen tuote, joskin saatavuus saisi olla huomattavasti parempi.
1b M ii

devil

• Vieras
« Vastaus #242 : 24.04.07 - klo:19:12 »
Mäkin käytän lakkaa aika harvoin, joten tohon Schwartzkopfin Osikseen oon tyytynyt :) Ei jätä paakkuja ja pitää ihan ok:sti. :) Hinta pyörii siinä alle kymmenen euron, pullon koosta riippuen. Niitä pienempiä 100ml puteleita saa Hairstoresta yleensä 1,90 e:lla.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 25.04.07 - klo:08:50 »
Kaikista miljoonista kokeilemistani lakoista kärkikastia ovat tällä hetkellä seuraavat:

Tigi Masterpiece
Pitoa ja kiiltoa ja mieleeyttävä tuoksu. Tekee liian läheltä suihkittuna koppurat, mutta kauempaa ja varovasti laitettuna upea viimeistelyyn. Suutin menee helposti tukkoon, kuten Tigin ongelma on.

Tigi Hard Head
Samantyyppinen kuin edellinen, antaa aavistuksen parempaa pitoa, mutta ei niin hyvin kiiltoa. Tuoksu ok ja sama suutinongelma. Erinomainen hinta-laatu-suhde, ulkomailta 400 ml:n pullon saa kympillä.

Wella Wellaflex 2nd Day Volume

Parhaita markettilakkoja, toimii tyvikohotuksessa. Suihke on tarpeeksi hienoa ja tuoksusta pidän, vaikka jakaa varmasti mielipiteitä. Viimeistelyyn ei paras mahdollinen, saattaa jättää vähän tahmeaksi ja raskaaksi, mutta työstämiseen hyvä, pitää tuuheutta yllä.

Fudge Skyscraper
Hyvä viimeistelyyn, jos ei kaipaa superpitoa: tuntuu hiukan häviävän hiuksista, vaikka lupaakin huippupitoa. Hyvä tuoksu ja erinomainen hieno sumu. Kuiva lopputulos.

Osiksen, XZ:n ja Fructiksen lakkoja haluaisin kokeilla. Jotain Osista on ollutkin ja se oli muistaakseni ihan ok.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #244 : 25.04.07 - klo:13:50 »
Apuva!
Etsiskelen tässä lakkaa itselleni joka pitäisi hiukset kuohkeana eikä lässähtäisi samantien kun niitä vähän laittaa. Ainoa ongelma on että useimmat lakat haisevat/tuoksuvat tosi voimakkaille ja tulee sitten saman tien pää kipeäksi  :(

Eli käytän lakkaa päivittäin niin, että suihkutan ja pöyhin sillä noita päällimmäisiä hiuksia, jotta näyttäisi tuuheammalta. En tee koskaan mitään kampauksia ym. Ennen käytin Herbinan hajustamatonta Sensitive lakkaa, mutta tuntuu että se lähtee pois hiuksista samantien kun niitä vähän pöyhii. Nyt käytössä on Wellan Shock Waves ultra strong ja se on kyllä älyttömän hyvää. Pitää hiukset pöyheinä pitkään. Mutta siinä on aivan kauhean voimakas haju  :-\ En voi käyttää sitä kuin harvoin jos on vaikka bilettämään lähdössä.

Suositelkaa jotakin hajusteetonta/miedon hajuista lakkaa joka todellakin pysyy. Mieluiten jotain halvempaa kun ei tällä opiskelijabudjetilla paljoo saa ostettua  :)

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #245 : 25.04.07 - klo:14:05 »
^Cutrinilla on hajusteeton lakka, joka mun mielestä on myös tarpeeksi pitävä. Hinnaltaankin aika edullinen, alle kympillä voi saada tarjouksesta. Tuosta on tullut mun suosikkilakka, kun muotoilutuotteet on aika hajustettuja, niin on kiva ettei lakka tuo omaa tuoksuaan siihen päälle.

Toinen mun suosikki on Osiksen lakat, niitä on tullut käytettyä myös paljon. Pitävät todella hyvin, eikä tuoksu jää hiuksiin. Voisi tosin ehkä vaihtelun vuoksi joskus ostaa jotain muutakin kuin Osista ja Cutrinia, mutta ovat usein Hullareilla tai muualla tarjouksessa ja silloin tulee aina napsittua mukaan muutama puteli. Ovat myös melkoisen riittoisia molemmat merkit, käytän lakkaa kuitenkin melkein päivittäin, ja kestävät käytössä useita kuukausia.

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #246 : 25.04.07 - klo:15:47 »
Mun uusi suosikkini halpislakoista on XZ:n tyrnihiuskiinne. Tuoksuu hyvältä, on tarpeeksi hienojakoista, pitää hyvin, lähtee hiuksista harjaamalla eikä maksa paljon. Täydellinen tuote, joskin saatavuus saisi olla huomattavasti parempi.

Samaa mieltä. Tämä on mielestäni parempaa kuin tavallinen XZ, ainakin tuoksun puolesta jos ei muuten. Tosin pitää painaa tosi kovasti, että tulee lakkaa kunnolla. Voi tosin olla alkujäykkyyttä kun pari kertaa tuota vasta käyttänyt..
1bMii

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 25.04.07 - klo:15:55 »
^ Mä en muuten tiedä tuon hyvyydestä, mutta siitä on olemassa sellainen superpieni pullo, joka menee hyvin käsilaukun meikkilaukkuun. Tuollaisia tarpeeksi pieniä (ja hyviä ja edullisia) lakkapulloja on aika vähän olemassa. Ja tuostakin olen nähnyt tuon pienen pullon vain Stockmannilla.
1bFi

psychohawk

• Vieras
« Vastaus #248 : 02.05.07 - klo:22:43 »
Sanokaas joku mielellään Hairstoresta (tai muusta Suomalaisesta nettikaupasta) löytyvä lakka, jolla pystyttää vaikka uuden Eiffelin. Täällä on jotain puhuttu, että markettilakkoja pitää suihkuttaa moninkertaisesti joihinkin "kunnon" lakkoihin verrattuna, niin pitäisi nyt kokeilla kuinka nuo pelittäisi.

Poissa Tuu

• Hiushörhö
« Vastaus #249 : 03.05.07 - klo:15:01 »
Muistaakseni Iltalehdessä oli jokin aika sitten arvosteltu erilaisia markettihiuslakkoja.. Testattu oli kaikki alle kuuden euron lakat.
Pitkähiuksinen testaaja (testaajia oli siis kolme: lyhythiuksinen mies ja puoli- ja pitkähiuksiset naiset) oli nostanut parhaimmaksi Fructiksen lakan. Vaikka olen laittanut itselleni ostokiellon kaikkeen markettihiustuotteisiin, niin jotenkin tekisi mieli testata tuota.. ::)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #250 : 03.05.07 - klo:15:03 »
^Tässä linkki tuohon hiuslakkatestiin vielä jos joku haluaa katsoa tuon tuloksia: http://www.iltalehti.fi/kauneus/200703095776267_ka.shtml
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

psychohawk

• Vieras
« Vastaus #251 : 03.05.07 - klo:15:24 »
 Hupsista, kirjotin vissiin vähän huonosti tuon viestin ;D Meinasin siis, että markettilakkoja EN haluaisi käyttää, vaan noita kalliimpia, sillä kun niitä ei tarvitse yhtä paljoa lotrata niin ne tulisivat ajan kanssa halvemmiksi :)

Olisiko Osis Freezestä mihinkään?

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 04.05.07 - klo:10:20 »
Hupsista, kirjotin vissiin vähän huonosti tuon viestin ;D Meinasin siis, että markettilakkoja EN haluaisi käyttää, vaan noita kalliimpia, sillä kun niitä ei tarvitse yhtä paljoa lotrata niin ne tulisivat ajan kanssa halvemmiksi :)

Olisiko Osis Freezestä mihinkään?

Olisin tullut juuri tuota Freezeä suosittelemaan  :) Mulla on sitä menossa kolmas pullo ja käytän silloin kun haluan että hiukset todella jähmettyvät  ;D
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #253 : 04.05.07 - klo:11:10 »
Meillä ainakin Osiksen Freeze on pitänyt mukavasti miehen hiukset pystyssä ja itsekin laitan sitä kampauksen kiinnittäjäksi jos tarvitsen tosi vahvaa pitoa. Toinen pullo tuota menossa nyt.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 04.05.07 - klo:11:41 »
Oon tykästynyt Tigin Work it lakkaan. Sai pysymään mun kiharat kunnossa koko illan mikä on suuri saavutus  ;D Lisäksi hiukset jäivät liikkuviksi eivätkä olleet yhtään koppuraiset, niinkuin joidenkin markettilakkojen jälkeen.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa