Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270820 kertaa)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #255 : 04.05.07 - klo:18:55 »
Oon tähän mennessä käyttänyt lähinnä Masterpieceä, mutta nyt puteli alkaa olla lopuillaan. Ostin testattavaksi sitten marketista tuon XZ-tyrnihiuslakan pikkupullossa, ja vaikuttaa aivan kelpo tavaralta! Ok tuoksuista ja pitää ihan hyvin, ei kuitenkaan tee mitään "kypärää". Hinta-laatu-suhde vaikuttaa siis olevan ihan kohdallaan, ja kivaa on myös se, että ko. tuotetta saa käsilaukkukoossa.

Kiitos siis kaikille sitä täällä suositelleille!  :-*
Make it a great day

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 05.05.07 - klo:21:58 »
Ostin viime viikolla Fructis Hard -lakan ja olen positiivisesti yllättynyt! Suihke on erinomaista, hienoa ja tasaista, pito hyvä, mutta ei koveta hiuksia kypäräksi ja pienikin määrä antaa mukavasti rakennetta liukkaaseen hiukseen tuoden näin kaivattua tuuheutta ja muotoa. Ei tahmaa. Edullinen hinta tekee lakasta vielä paremman ostoksen.Lasimaisille hiuksille, jotka kaipaavat karheutta ja rakennettta hiuksiin, tämä on kokeilun arvoinen.

Totaalikyllästyminen Tigin kökkökorkkeihin pitää ne ainakin tovin hyllyllä ja käytän tätä.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 06.05.07 - klo:09:03 »
Oon testaillut viime päivinä Goldwellin Trendline-sarjan Light Kiss -hiuslakkaa. Se sopii kaikille niille, jotka kaipailevat kevyttä ja huomaamatonta lakkaa! Suihku on tosi tosi tasainen ja kuiva eli hiukset ei jää yhtään koppuroiksi. Tosin miinuksena se, että jos haluaa enemmän pitoa, joutuu suihkuttamaan paljon eikä pidosta silti välttämättä ole takeita... Lakka jättää hiukset mukavan kiiltäviksi, kun yleensä lakat tuntuu vähän samentavilta. Tästä jää luonnollinen ja liikkuva tukka, mutta antaa silti kontrollia ja ryhtiä.

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 06.05.07 - klo:09:35 »
Foorumista on apua myös taloudenpidossa  8) Olen iät ja ajat käyttänyt Osiksen lakkoja, mutta tätä selailtuani päätin kokeilla myös halvempia markettilakkoja. Wellaflexin HydroStylea ja XZ Tyrni-lakkaa on nyt kokeiltu, molemmat toimivat mainiosti (tosin tyrnin hajusta en pidä). Kiitos teille  :)

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 08.05.07 - klo:08:30 »
Nyt olen totaalisen ihastunut KMS:n uuteen lakkaan, jossa on keskivahva pito. Tuoksu on aivan ihana: granaattiomena-pippuri! Todella raikas, eikä yhtään imelä. Pito on juuri sopiva (eli suht kevyt) ja kiilto aivan omaa luokkaansa. Täytyisi vaan käyttää ensin loppuun Lorealin Color Show lakka, ettei noita purkkeja kertyisi niin tuhottoman paljon..Nämä suosikkilakkani ovat kyllä tuoksunsa puolesta täysiä kymppejä!

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #260 : 08.05.07 - klo:09:26 »
Mikä olisi sellainen lakka joka jaksaisi pitää suht jonkun 5-8cm korkean tukan pystyssä koko päivän ja niin ettei haivenia putoaisi sieltä otsalle? Olisiko Hard Head hyvä? Nyt on käytössä MOP:n oranssi purkki ja se haisee niin kamalan pahalle että on hommattava jotain parempaa...

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 08.05.07 - klo:11:29 »
Mikä olisi sellainen lakka joka jaksaisi pitää suht jonkun 5-8cm korkean tukan pystyssä koko päivän ja niin ettei haivenia putoaisi sieltä otsalle? Olisiko Hard Head hyvä? Nyt on käytössä MOP:n oranssi purkki ja se haisee niin kamalan pahalle että on hommattava jotain parempaa...

Osiksen Sessionin pitäisi olla todella pitävä. Itse olen käyttänyt Freezeä ja sekin jo pitää kampauksen todella hyvin. Joten jos tukka pitäisi pystyyn saada, niin luulen että ostaisin tuon Sessionin.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Tuu

• Hiushörhö
« Vastaus #262 : 18.05.07 - klo:08:53 »
Onko kukaan kokeillut Schwarzkopf Silhouetten uutta pinkissä pullossa olevaa hiuslakkaa?
Kampaaja sanoi että tuote on tullut ihan vasta ja vastaa saman sarjan mustassa pullossa olevaa tuottetta, mutta on vain tarkoitettu värjätyille hiuksille.

muoks. tulikohan viesti kirjoitettua ihan väärään ketjuun...
« Viimeksi muokattu: 18.05.07 - klo:08:55 kirjoittanut Tuu »

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 17.08.07 - klo:13:03 »
Olen nyt muutaman päivän käyttänyt Matrixin Color.smart-hiuslakkaa tasoittelemassa jakauksen kohdalta törröttäviä pätkähiuksia ja ihan hyvältä tuotteelta vaikuttaa. Suihku on tasainen, kuiva ja todella hienojakoinen. Pito on aika kevyt, joten kypärätukkaa tällä ei tule. Tuote lupaa intensiivistä kiiltoa ja ihan mukavasti se sitä antaakin, tosin mikään kiiltosuihke tämä ei missään nimessä ole. Tuoksu voisi olla hieman miedompi.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 22.08.07 - klo:11:54 »
^ Minä olen muutaman viikon testaillut Matrixin turkoosissa pullossa olevaa lakkaa. Myös tässä on todella tasainen ja hienojakoinen suihku ja lakka antaa kevyttä tukea ja ei todellakaan koppuroita. On hieman erilainen aiemmin käyttämiini Osiksen lakkoihin verrattuna, mutta ehdottomasti pääsee hankintalistalle myös jatkossa.
2aMii

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #265 : 22.08.07 - klo:17:40 »
Tietääkö joku hyvän hiuslakan, joka ei tee hiuksia koviksi korpuiksi eikä kuivata (on siis alkoholiton) ja on suht edullinen? Hyvä tuoksu on myös plussaa. Nyt käytössä on wella shockwaves ultra strong lakka ja se haisee aivan kaamean pahalle ja tekee hiuksista kovat.
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 22.08.07 - klo:17:48 »
^ Mun käsittääkseni alkoholittomia hiuslakkoja ei ole olemassakaan, joten noihin kriteereihin lähin sopiva lakka voisi olla Loreal tecni.artin Color Show Fix Spray. Sisältää siis alkoholia, mutta kuulemma vähemmän kuin lakat yleensä sillä tämä on suunnattu värihiuksille. Koppuraa tukkaa tällä ei saa millään, lakka on nimittäin melko kevyttä. Tuoksu on herkku!  :) Hintaa n. 15 euroa.
1c M ii BSL

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 01.10.07 - klo:13:34 »
^Saako tota lorealin lakkaa marketista?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 01.10.07 - klo:13:40 »
^ Ei saa marketista noita Tecni art-tuotteita. Kampaamosarja.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #269 : 01.10.07 - klo:13:51 »
Lorealin Tecni art -lakat ovat aivan loistavia, mulla on käytössä Fix Anti Frizz sekä Air Fix. Anti Frizzin pitokyky on 4 (asteikolla 1 - 5) ja Air Fixin on 5. Eivät tuoksu pahalta, pitävät hyvin, eivät koppuroita hiusta ollenkaan, suihku on tasainen ja hyvä, pitoa on riittävästi pitkiinkiin hiuksiin, lakka on kuivaa eikä tarvitse odottaa että hiukset kuivuvat lakan laiton jälkeen jne. Erinomaisia lakkoja, näitä ostan uudestaankin! :)

Tässä HQHairin sivuilta lyhyet kuvaukset molemmista lakoista:

"For a strong, long-lasting hold without any frizziness look no further than Techni Art's Fix Anti Frizz hairspray. Formulated with Hi-Shine Resolution Complex for a glossy, polished finish. Quick drying, 24 hour anti-humidity, serious anti-frizz protection and a UV filter make this hairspray a real winner."

"For extra-strong, long-lasting hold without crunchiness look no further than Techni Art's Fix Air Fix hairspray. Formulated with Hi-Shine Resolution Complex for a glossy, polished finish. Quick drying, 24 hour anti-humidity, anti-frizz protection and a UV filter make this hairspray a real winner."

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.