Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 269998 kertaa)

Tuuli

• Vieras
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #270 : 01.10.07 - klo:14:04 »
Pantenen Ice Shine lakka on kokeilemisen arvoinen tuote. Tuoksu ei tosin ole minusta hyvä.  Kauneus ja terveys lehdessä joku ulkomaalainen hiusmuotoilija kehui tätä lakkaa myös loistavaksi!! Mahtava kiilto ja pitokin hyvä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #271 : 23.10.07 - klo:08:53 »
Ilta-Sanomissa on testattu hiuslakkoja, tästä pääsee tuloksiin. Testissä oli eri hintaisia hiuslakkoja, halvimmat 4 euroa ja kallein 28 euroa. Parhaan arvosanan sai Schwarzkopf Professional Silhouette Colour Shine -lakka, hinta  12 euroa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #272 : 24.10.07 - klo:20:03 »
Tykkään Silhouette lakasta. Itselläni on sitä valkoisessa purkissa.

Han-na

• Vieras
« Vastaus #273 : 26.10.07 - klo:20:43 »
Mulla on Goldwellin Wild Spraytä, kaikista parasta mitä oon ikinä käyttänyt! Kallistahan se on, mutta sitä tarvii laittaa niin vähän, et se pullo kestää vaikka kuinka kauan! Koulussa oppii käyttämään kaikenlaista  :)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #274 : 06.11.07 - klo:09:50 »
Uutena tuttavuutena käytössä Matrix Vavoom sarjan hiuslakkka. Pitävyyttä ei kovin paljon, mutta viimeistelylakkana auki olevien hiusten kampaukseen ihan jees. Plussaa ihanasta tuoksusta, makea karkkimainen. Suihke todella hienojakoinen ja hintakaan ei paha.
inc:iin en oikein kerennyt tutustua, enkä mikään ekspertti olekaan siinä.
« Viimeksi muokattu: 15.02.08 - klo:15:59 kirjoittanut Ninamia »
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 06.11.07 - klo:20:20 »
Mulla on Goldwellin Wild Spraytä, kaikista parasta mitä oon ikinä käyttänyt! Kallistahan se on, mutta sitä tarvii laittaa niin vähän, et se pullo kestää vaikka kuinka kauan! Koulussa oppii käyttämään kaikenlaista  :)
Mulla on myös tällä hetkellä käytössä tämä. Tuoksu on hyvä ja pitokin kohdillaan, mutta mulla vaan tällä hetkellä se ongelma että kaikki lakat vaan tuntuu kuivattavan.

Ajattelin seuraavaksi testata Lorealin tecni artin sitä värihiuksille tarkoitettua lakkaa tai sitten tuota Huniksen mainostamaa Anti frizz- lakkaa voisi myös kokeilla. Olen joskus kokeillutkin, mutta siitä on jo niin kauan etten muista millaista se oli...

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 14.11.07 - klo:10:22 »
Ostin tuossa joku aika sitten Davinesin No9 Structuring Mist for Wizards -hiuslakan. Tämä on kyllä kai varsinaisesti muotoilusuihke, mutta lakan tavoin tätä käytän (kuiviin hiuksiin viimeistelynä siis), ja on muuten aivan mahtava tuote! Suihke ei ole siis jatkuvaa, vaan tulee kevyinä suihkauksina, ei lähmää hiuksia, mutta antaa hyvän pidon. Muutamalla suihkauksella saa kampauksen hyvin muotoiltua. Ja tuoksu on todella ihana; vähän makea, mutta sitä on vaikea verrata mihinkään olemassa olevaan tuoksuun. Tästä taitaa tulla uusi suosikkimuotoilutuotteeni.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #277 : 15.11.07 - klo:17:19 »
Tuo Schwartzkopfin Silhouette on tosiaan mahtavaa lakkaa. Jämäkkä pito, ei lainkaan koppurainen, hienojakoinen, hieman kumma tuoksu kyllä.  Toinen lemppari on Tigin Maxxed-out. Todella maksimaalinen peikkotukka, hieman koppura, voimakas makea tuoksu. Kokeilussa myös Andrew Collingen salon shine lakka. Ei ihan vakuuttanut mua, ihan ok, mutta pito häviää nopeasti ja hiukset jäävät tahmaisen tuntuisiksi. Erisanin lakka on yllättävän hyvää, vaikkei kovin kestävää. Haihtuu tuulen mukana nopeasti.
Feel the burn.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #278 : 21.11.07 - klo:11:10 »
Lorealin Tecni art -lakat ovat aivan loistavia, mulla on käytössä Fix Anti Frizz sekä Air Fix.

Kiitos vinkistä, ostin tuosta Air Fixistä pikkupullon kokeiluun ja hyvin toimii! :)

Mies on ollut tyytyväinen Wellan miesten hiuslakkaan, mutta mun mielestä se haisee ai-van järkyttävältä. ;D Yritän saada sen käännytettyä tuohon Air Fixiin, jotta voidaan käyttää samaa. :P

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #279 : 21.11.07 - klo:11:24 »
^Kiva että on toiminut! :) Mä tykkään noista Tecni art -lakoista aina vain enemmän. Ihanaa kun lakka ei koppuroita hiusta lainkaan mutta on silti hyvin pitävä. Tuoksukin on yllättävän mukava - laitoin hiuksia eteisessä ja suihkin antaumuksellisesti Air Fixiä kunnes avokki totesi olkkarista, että "Tuoksuupa hyvältä! Mikä toi tuoksu on?" tjsp. Kurkkasin sitten olkkariin ja totesin, että "itseasiassa hiuslakkaa....".  ;D No, hyvä vaan jos ei lähellä olijat tukehdu.

^Saako tota lorealin lakkaa marketista?
Ei saa ihan perusmarketeista, kuten jo todettiinkin, mutta ainakin Stockmannilta löytyy kun sieltä saa Redkeniä ja muitakin kampaamosarjoja. Sokokseltakin taitaa löytyä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 21.11.07 - klo:14:02 »
Tuoksukin on yllättävän mukava - laitoin hiuksia eteisessä ja suihkin antaumuksellisesti Air Fixiä kunnes avokki totesi olkkarista, että "Tuoksuupa hyvältä! Mikä toi tuoksu on?" tjsp. Kurkkasin sitten olkkariin ja totesin, että "itseasiassa hiuslakkaa....".  ;D No, hyvä vaan jos ei lähellä olijat tukehdu.

Mulla oli jokin aika sitten käytössä jemmasta kaivettu ikivanha cutrinin lakka, mikä musta haisee ihan kärpäsmyrkyrltä ja on juurikin siksi jäänyt käyttämättä. Kunno lakka  loppu niin piti tyytyä jämiin. Kaveri kysyi kun olin sitä suihkinut että mikä ihana täällä tuoksuu? Onko mulla uutta hajuvettä? Ei kun se on mun hiuslakka..
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 21.11.07 - klo:15:40 »
Lorealin Tecni.Art Color Show -hiuslakassa on mun mielestä ihana tuoksu. Tällästä hajuvettäkin saisi olla olemassa. Onko nuissa toisissa Lorealeissa yhtään samantapainen?

Han-na

• Vieras
« Vastaus #282 : 23.11.07 - klo:00:15 »
Cutrinin Chooz sarja on kans tosi hyvä, uutuuksia :) Tuoksu on todella kohdallaan ja pito kaikissa niissä tuotteissa, varsinkin hiuskiinteissä!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 01.12.07 - klo:19:19 »
Mun on pakko kehua Bonacuren lakkaa. Pito ei ole mikään "extra strong", mutta riittää vallan mainiosti mulle. Eikä tee hiuksista mitään tajuttomia koppuroita. Tykkään todella paljon miedosta tuoksusta! Parasta on se, että se tekee hiuksiin aivan mielettömän kiillon lakaksi. Laitoin sitä eilen otsatukkaan ja hämmästyin, kun otsatukka kiilsi runsaasti ja muut hiukset näyttivät mattaisilta. Hiukan hassun näköistä.  ;D Lakka tulee pullosta ihanan hienojakoisena.

En ole ennen huomannut minkään lakan tekevän hiuksiin kunnollista kiiltoa. Kiva, kun mulla on näitä bunacuren pikkulakka pulloja 3 kpl. Riittää pitkäksi aikaa!

Jotain huonoakin löytyy. Tuosta pikkulakasta tulee lakka aika kovalla paineella, joten jos omaa hennot hiukset täytyy suihkuttaa todella kaukaa. Muuten hiukset siirtyvät ilmavirtauksen tieltä. Isosta pullosta paine tulee kyllä hiljempaa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 02.12.07 - klo:09:29 »
^Samentaako tuo tummaa tukkaa?