Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270424 kertaa)

maikku

• Vieras
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #30 : 19.04.06 - klo:16:57 »
Kokeilin äidin luona L'oreal Professionel-sarjan lakkaa (en muista varsinaista nimeä).
Tämännäköinen purkki:

Tykkäsin ihan sikkenä. Kotona on sitten jotain Herbinan lakkaa, joka on ok. Tuo L'oreal oli vain aivan ihanan jytyä.  :-*

rasorblade

• Vieras
« Vastaus #31 : 21.04.06 - klo:21:06 »
itse tykkään kampaamokamoista tuosta Lorealin Infiniumista, ihanaa! Wellan High Hair myös. Kaupan tuotteista käytän Wellan sellaista kiiltosuihketta. Ihan jees. :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #32 : 22.04.06 - klo:15:59 »
Mitä lakkoja käytätte hiusten tupeerauksessa/muuten muotoillessa kun lakka ei saa "jämähtää" eikä olla liian vahvaa? Oon tähän asti käyttänyt Lorealin Creative -lakkaa tuohon tupeeraukseen ja sitten kampauksen varsinaiseen kiinnittämiseen Lorealin Infiniumia, mutta nyt en ole enää löytänyt tuota Creative-lakkaa mistään  :(
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 21.05.06 - klo:13:08 »
Nyt kun luin koko ketjun läpi.. Eniten silmiin osui Osis Freezr ja Session, Wella High Hair ja Tigi Hard Head Hair. Nyt vaan pitäisi päättää mitä kokeilis. Liikaa valinnan varaa.  :D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 21.05.06 - klo:16:35 »
Meikäkin tykkää Osiksen Freezestä. Purkki vaan vois olla parempi, lakkaa jotenkin roiskuu siihen reiän ympärillekin ja sitten jää tahmaiseksi -> korkki juuttuu kiinni. Pitkän aikaa säilytin sitä ilman korkkia tuon takia. Tuoksu on kiva, pitää tarpeeksi mutta ei jätä tukkaa ällöksi.

Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

rolla

• Vieras
« Vastaus #35 : 21.05.06 - klo:18:45 »
Mä olen käyttänyt noita halvimpia kampaamosarjojen suojallisia myös enkä ole huomannut mitään vaikutusta. Tukka sen ku haalistuu.

Mikä ihmeen OSiS Mini Giant? Kuulemma tiivistetty lakka.. miten lakka voi olla tiivistetty. Pitäisi siis olla paljon riittoisampi, mutta en ymmärrä miten se on mahdollista kun sitä kuitenkin suihkutettava joka puolelle.  Huh
« Viimeksi muokattu: 22.05.06 - klo:16:45 kirjoittanut Rolla »

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 22.05.06 - klo:17:15 »
^ Siis siinä on saman verran tavaraa ku tavallisissa Osiksen lakoissa, mutta pienemmässä koossa. Mutta ei sitä lakkaa sieltä missään tiivistetymmässä muodossa pitäisi tulla jos sitä meinasit. :)
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

rolla

• Vieras
« Vastaus #37 : 22.05.06 - klo:17:21 »
Jaa no kyllä siinä sanotaan, että pieni pakkaus, mutta riittää kaksi kertaa pidempään kuin tavallinen. Sitä minä ihmettelen, että miten saa lakan riittämään tuplasti..  ???

menna

• Vieras
« Vastaus #38 : 22.05.06 - klo:18:46 »
Lainaus
Siis siinä on saman verran tavaraa ku tavallisissa Osiksen lakoissa, mutta pienemmässä koossa. Mutta ei sitä lakkaa sieltä missään tiivistetymmässä muodossa pitäisi tulla jos sitä meinasit.

Mun mielestä se nimenomaan riittäisi kaksi kertaa pidempään kun tavallinen, koska jos tavaraa on saman verran niin eihän ole mahdollista että se olisi pienemmässä koossa..? 300 ml= 300 ml
Eikä lakkapuolloissa nyt niin paljoa ilmaa voi olla,  että saman verran ainetta mahtuisi pienempään pulloon vähentämällä tyhjän ilman tilaa.. Näin minä ainakin sen ajattelen, lakka olisi vain jotenkin riittoisampaa tiedä sitten miten se on mahdollista. :)
« Viimeksi muokattu: 22.05.06 - klo:18:48 kirjoittanut menna »

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 22.05.06 - klo:21:49 »
tykkäsin trendlinen extreme lakasta, mutta nythän GW on uusinut muotoilu sarjansa, eli onko kukaan kokeillut vielä niistä uusista lakkoja? Kaikki hyvät aina lopetetaan...

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 09.06.06 - klo:12:57 »
Ensimmäinen postaukseni Juurikasvuun, hei vaan kaikille!  :D

Onko kukaan verrannut rinnakkain Tigin Enviroshapea, Masterpieceä ja Hard Headiä?

Paras tähän mennessä kokeilmistani lakoista on ollut Tigin Hard Head, joka pieksee mennen tullen Infiniumin ja Freezen. Marketin puolelta kokeiltu Organics, Studio Line Infini'Spray ja ties mitä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 09.06.06 - klo:15:01 »
Mä olen kokeillut rinnakkain vain Masterpiecea ja Hard Headia. HH pesee kyllä 6-0 masterpiecen pitävyydessä, suihkun tasaisuudessa ja tuoksussa. Masterpiecen korkki on myös poikkeuksellisen hankala avata alkuun ennen kuin hieman löystyy. Itse jouduin hakemaan pihdit apuun, kun hankalan mallisesta korkista ei saanut muuten otetta. Mainitsemisen arvoista kiiltoakaan ei masterpiecella saanut.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #42 : 09.06.06 - klo:16:10 »
Onko kukaan kokeillut uutta Pantene Pro-V:n Ice Shine lakkaa? Mä olen pyöritellyt tuota kädessäni Anttilassa jo pariinkiin otteeseen, mutten vielä ole ostanut. Se taisi olla Me Naiset lehdessä jonkun suosittelema, mutta haluaisin kuulla käyttökokemuksia. Tuote lupaa kiiltoa, mutta tuleeko tuloksesta jotenkin "ylikiiltävä"? No, eipähän ole hinnalla kuitenkaan pilattu, mutta jos on aivan turha tuote, niin ei viitsisi ostaa.
Osiksen Freeze - lakkaa olen minäkin käyttänyt ja tykkään. Tosin käytän lakkaa harvoin, ja nyt toi Osis on lopussa, pitäisi ostaa uusi. Kannattaisikohan mieluummin satsata kampaamolakkaan...toi Tigin Hard Head kiinnostaisi...tällaista pähkäilyä.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #43 : 14.06.06 - klo:19:57 »
Kukaan kokeillut Erisanin hiuslakkaa ja muotovaahtoa? Tänään näin niitä kauppoissa.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #44 : 14.06.06 - klo:20:16 »
Minulla on ERISANin hiuslakkaa. En ole hirveän tyytyväinen siihen ollut pidon suhteen, kaukana extra strong:sta, vaikka sen pitäisi sitä pullotekstin mukaan olla. Minun lentäviä luonnonkiharoita sillä on vaikea saada aisoihin, liian kevyttä.
Hyvä puoli siinä on ettei hilseile kun harjaa pois :)

Lisäystä vielä, olen nyt kauemmin käyttänyt kyseistä tuotetta niin ei sitä voi edes lakaksi sanoa, pito on olematonta :-\
« Viimeksi muokattu: 28.06.06 - klo:19:33 kirjoittanut emi »
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7