Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270817 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #300 : 27.01.08 - klo:11:01 »
3. Wella Performance. Puoli litraa maksoi euron (1 e) Hairstoren tarjouksessa. Mahdollisesti silti kehno ostos, koska en ole uskaltanut kokeilla ollenkaan hinnan takia...  ;D Onko joku käyttänyt?

Minäkin ostin tuota samaista 500 ml Hairstorelta eurolla (vai kahdellako se oli, no kuitenkin...) Tuoksu tai oikeastaan haju on aika paha, muuten kyllä ihan hyvä. En muista kunnolla millaista on, kun olen sitä kerran käyttänyt, juuri sen hajun takia ei tule käytettyä. Ajattelin että voisin käyttää sen kampaustentekolakkana, kun silloin lakkaa kuluu paljon. Itse tykkään Wella High Hair keltaisesta lakasta, koska siinä on todella tasainen kuiva sumu. Ei korputa oikeastaan, ja tuoksu on ihan hyvä.

Lorealin Color Show -lakka (pinkki pullo) on tuoksunsa puolesta ihana, mutta suihku on jotenkin märkää ja ainakin mulla se suutin ruiskii nykyään vähän miten sattuu ja minne sattuu. Tämän takia käytän lähinnä kiharoiden kiinnittämiseen ja ei-niin-tärkeisiin tilaisuuksiin. En haluaisi luopua tuosta juuri tuon ihanan tuoksun takia.

Sebastianin Shaper löytyy myös, mutta sitä ei tule käytettyä kun olen tuohon Wellaan tykästynyt, niinpä se on myynnissä tuolla...

Matrixin Amplify ja Vavoom, sekä KMS:n lakat kiinnostavat. Voiskin kokeilla niitä joskus.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 27.01.08 - klo:13:00 »
Olen käyttänyt Osis Elastic Fixi ja Tigi Catwalk work-it lakkoja (jossa suutin todellakin tukkeutuu usein), molemmat ovat ihan hyviä mutta sen verran tuota hengittelen, että haluaisin silikonittoman version. Onko siis vinkkejä hyvästä, silikonittomasta, ei liian kovaa pitoa antavasta lakasta? Erisanin sain jostain messuilta ilmaiseksi, se on silikoniton mutta siitä en vain tykännyt yhtään (tukka on aina sitä käyttäessäni litistynyt päivän mittaan), samoin pumppulakoista on samansuuntaisen kokemukset.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 27.01.08 - klo:18:32 »
Olen nykyisin tykästynyt Kc:n 4R sarjan hiuslakkaan. Todella hyvä hintalaatusuhde! Sumu on hienoista ja pitoakin on kuitenkin riittävästi, antaa myös kiiltoa ja erityis iso plussa hedelmä tuoksusta! Alkanut niin tökkiä lakoissa se kauhea alkoholin löyhkä...
Toinen suosikki tällä hetkellä Goldwellin Wild lakka, aika lailla samoista syistä kuin edellinen ja tässä myös hyvä tuoksu.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 18.02.08 - klo:01:15 »
Millä kaikilla merkeillä on minikokoisia (100ml tai alle) kokoisia hiuslakkoja? Nyt kun matkustaminen on tullut ajankotaiseksi, ja on ajankohtaista oikeastaan koko tämän vuoden, olisi kiva löytää hyvä, pienikokoinen hiuslakka. Yli 100ml kokoisia hiuslakkapullojahan ei saa ottaa lentokoneen käsimatkatavaroihin.

Mielellään kampaamotuote (tiedän että markettisarjoilla on pienikokoisia tuotteita), mutta löytyykö siis mitään 'parempaa' lakkaa pienenä?

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 18.02.08 - klo:06:52 »
^ Itse olen tykännyt Cutrin Chooz-sarjan lakasta, jota saa myös pikkupullossa, muistaakseni 50-millisenä. Aika monella sarjalla loppujen lopuksi noita pieniä on, mutta minulle ei tule nyt muita sellaisia mieleen, jotka olisin itse hyviksi havainnut.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 18.02.08 - klo:09:28 »
Wellan High Hair sarjassa on myös matkakokoisena ainakin sitä extra strong controlia. Se onkin mun lempi hiuslakka!

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 18.02.08 - klo:12:06 »
Mulla olisi vähän tyhmä kysymys.

Onko lakalla mahdollista edes saada aikaan sellaista, että hiukset pysyisivät muodossa, johon ne aseteltu, mutta silti liikkuisivat luonnollisesti? Eli eivät näyttäisi siltä, että niihin on laitettu lakkaa?
Kun mulla on sellainen käsitys, että jos laittaa lakkaa, niin hiukset sitten kovettuvat juuri siihen asentoon, ellei niitä harjaa, ja sitten se muotoilukin on tipo tiessään.

Kuten huomaa, olen ihan pihalla tästäkin asiasta...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 18.02.08 - klo:16:34 »
^ On se mahdollista, kunhan käyttää sellaista lakkaa, jossa on hyvä suutin ja suihke tulee tasaisesti eri puolille eikä yhtenä möykkynä. Pitää myös muistaa suihkuttaa tarpeeksi kaukaa.

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #308 : 19.02.08 - klo:11:01 »
^^ ja onhan tuota tarkoitusta varten omat lakkansa kevyemmällä ja joustavalla pidolla, siis esim. auki oleville hiuksille. Toki niilläkin voi sen lakkaefektin saada aikaan, mutta ei ehkä niin helposti kuin tavallisella lakalla.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 20.02.08 - klo:10:05 »
Tuossa pari sivua tilitin Redken 23:n hajusta, nyt on pakko ostaa uusi lakka, koska melkein yrjöän siitä hajusta. Onko olemassa oikeasti hyvän tuoksuista lakkaa? ??? Kampaajalla hiuksiin laitettiin Sebastianin Shaper +:saa ja se haisi huomattavasti siedettävämmälle entä Redken. Kaverillani olen tosiaan testaillut eri markettilakkoja, mutta ei ole jäänyt mieleen, mitkä haisivat hyvälle. Selasin tämän ketjunkin läpi eikä täälläkään minusta ollut lakkaa, jonka tuoksua kaikki yksimielisesti kehuivat. En nimittäin tuon Redkenin jälkeen kestäisi, että seuraavakin lakka alkaisi yököttämään :D

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 20.02.08 - klo:10:41 »
Onko olemassa oikeasti hyvän tuoksuista lakkaa? ???

Lorealin Tecni Art -sarjan lakat. Tuoksuvat taatusti hyvälle :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 20.02.08 - klo:10:59 »
Etenkin Lorealin Color Show lakka (pinkki pullo) tuoksuu aivan ihanalle!

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 20.02.08 - klo:16:25 »
^ Milles tuo pinkki pullo tuoksuu? Paljonko noilla Tecni arteilla on hintaa Suomessa? Kattelin LF:stä, että siellä maksoi 150ml:n pullo 11e eli on kyllä aika kova "kilohinta". En ajatellut tuohon hintaan LF:stä tilailla kun tulee postaritkin päälle. Mutta kertokaas nyt muitakin hyväntuoksuisia, ei ole väliä onko marketti- vai kampaamomerkki.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 20.02.08 - klo:16:30 »
^Tuo pinkki pulloinen tuoksuu raikkaalle, voisi jopa sanoa että jotenkin hajuvesimäinen. Yksi työkaveri sanoi siitä tulevan mieleen herneen tuoksu. Itse tykkään kovasti siitä tuoksusta, jos sitä olisi hajuvetenä niin ostaisin heti.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 20.02.08 - klo:16:31 »
Musta se tuoksuu ihan tajuttoman pahalle. Ihan jollekin mummohajuvedelle.