Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270816 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #315 : 20.02.08 - klo:21:28 »
^mun mielestä vähän miesten hajusteelle ;D Ja vähä tuostakin puskee alkoholin tuoksahdus läpi.

KC:n 4R lakka mitä mainostin jo edempänä tuoksuu oikeasti hyvälle. Hedelmille. Ja hinta-laatu suhde hyvä, koska pullo maksaa vajaan 9 €.
Tosin tuskin löytyy sellaista lakkaa, jonka tuoksusta kaikki pitäisivät...

Tosi monet lakat on kyllä kammottavan hajuisia, on ollut pakko lopettaa monien hyvien käyttö noiden tuoksujen takia.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #316 : 20.02.08 - klo:23:21 »
Goldwellin Light Kiss -lakka nostaa koko ajan asemiaan minun silmissäni, tosi hyvä tuoksu, suhteellisen hienojakoinen suihke, kevyt mutta kestävä pito.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa chiliad

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #317 : 21.02.08 - klo:10:14 »
Mä oon positiivisesti yllätyny tosta XZ:n tyrnilakasta, tuoksu on vähän kyl niin ja näin, mut onneks seki sit on suhteellisen mieto. Ei lähmäytä hiuksia yhtään ja lähtee helposti harjaamalla pois :) hintaansa nähden aivan loistava :D

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #318 : 23.02.08 - klo:17:02 »
^mun mielestä vähän miesten hajusteelle ;D Ja vähä tuostakin puskee alkoholin tuoksahdus läpi.

KC:n 4R lakka mitä mainostin jo edempänä tuoksuu oikeasti hyvälle. Hedelmille. Ja hinta-laatu suhde hyvä, koska pullo maksaa vajaan 9 €.
Tosin tuskin löytyy sellaista lakkaa, jonka tuoksusta kaikki pitäisivät...

Tosi monet lakat on kyllä kammottavan hajuisia, on ollut pakko lopettaa monien hyvien käyttö noiden tuoksujen takia.

Mun mielestä se tuoksuu ihan mustaviinimarjalla.  :P
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #319 : 26.02.08 - klo:13:37 »
Kirjottelin jossain vaiheessa L'orealin Studio Line-hiuslakasta, josta sain harmaat hiukset jotka ei lähteneet pesemälläkään. No, viime värjäyksessä harmaus peittyi ja sen jälkeen oon käyttänyt lähes päivittäin pelkästään Taftin lakkaa (sininen pullo) ja oon tykännyt! Pitää hyvin, ei tahmaa, kestää kosteuttakin eikä haise pahalle. Taftin sininen muotovaahto onkin ollu mun ja myös äitini suosikki jo kauan. Siitä Taftin värihiusten versiosta ei olekaan kokemuksia. Tarkotan sitä pinkkiä putelia. Onko muilla?  ::)

Mulla on se, mutta käyttämättä on jäänyt, koska se haju on aivan kammottava. :-X

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 26.02.08 - klo:15:31 »
Minusta Elnett-hiuslakka on hyvää.. Parempiakin varmaan on, mutta mun hiuksille menee loistavasti. Hintakin sopiva.  :)

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #321 : 28.02.08 - klo:15:42 »
Paras halpis hiuslakka mitä olen käyttänyt on ehdottomasti Garnier Fructisin Hard-lakka. Sumu on hienojakoista ja tuoksu on mielestäni raikas, hedelmäinen :-* Tämä lakka on minusta paljon parempaa kuin esim. Tigin Hard Head -lakka, mikä on tosiaan aika hyvä asia ainakin hintoja verrattaessa :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #322 : 29.02.08 - klo:00:38 »
Mä suosin monien tavoin myös XZ:n tyrnilakkaa. Useampi pullo tullut jo käyteltyä. Luottotuote ehdottomasti. Tuoksukin miellyttää  :)
1cFii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #323 : 29.02.08 - klo:21:04 »
Minä olen kovasti tykännyt Erisanin hiuslakasta, siitä elastic versiosta. Sopii hyvin kiharakampauksiin, ei lähmää tai tee tukasta yhtään jäykkää, mutta pitää kiharat loistavasti koko päivän. Todella ihana tuote.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 29.02.08 - klo:22:52 »
Mä suosin monien tavoin myös XZ:n tyrnilakkaa. Useampi pullo tullut jo käyteltyä. Luottotuote ehdottomasti. Tuoksukin miellyttää  :)

Millainen tuoksu tässä on? Hinta?

Ps. Paljon Tigin Hard Head -lakka maksaa Suomessa?

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 01.03.08 - klo:09:58 »
Mun mielestä tuo Tyrnilakka tuoksuu kuvottavalle. Sellaiselle pistävän imelälle, ei sitä oikein voi kuvailla. :P Kyllä tuon hajun suihkuteltaessa kestäisi, mutta kun se jämähtää mun tukkaan leijailemaan ja haistan sen vahvoina pöllähdyksinä vielä tuntienkin päästä. Eikä mun tukkaan normaalisti edes jää mitkään hiustuotteiden tuoksut. Inhottaavaa, jos haluaisi jotain hajuvettäkin käyttää, kun sellainen hajuvesi-tyrnilakka-combo varmaan tuoksuu kaikista kanssaihmisistäkin tosi ihanalta. ::) Muutenhan tuo on hyvä lakka. Sopiva pito eikä tahmaa. Hintaa oli tuolla mun jättipullolla reilut 5e, normipullo taitaa olla noin 4e ja pieni käsilaukkupullo 3e. Nämä hinnat vapaa valinnassa, en tiedä onko eroa normikauppoihin paljonkin.
« Viimeksi muokattu: 01.03.08 - klo:10:54 kirjoittanut Sylvia »
1c M ii

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #326 : 01.03.08 - klo:10:49 »
^
Mä kyllä tykkään tuoksusta vaikka suht voimakas onkin. Jos mä laitan lakkaa niin en kyllä laita enää mitään hajuvettä, kun tuo ajaa hyvin hajuveden aseman ;D Mulla ainakin tuoksu vielä hälvenee päivän mittaan hiuksista. Mutta kaikki ei tykkää samoista tuoksuista. Mä maksoin tosta jättipullosta kans jonku vitosen mutta huomasin, että Halpahallista tuota jättikokoa saa vähän alle 4 euron.
1cFii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #327 : 01.03.08 - klo:17:17 »
Ps. Paljon Tigin Hard Head -lakka maksaa Suomessa?

Muistaakseni noin 20€.

Melya

• Vieras
« Vastaus #328 : 01.03.08 - klo:18:30 »
Mä oon tykännyt muuten tosta Elnett lakasta, mutta se tuoksu on aivan uskomattoman järkky. Muuten se on tosi hyvä ja sumuttaa tasasesti niin, ettei tuu sellasta lakkaefektiä. Inhoan, kun monen tunnin jälkeenkin haisee hiukset pahalta.

En viittisi ostaa riskiä ja ostaa sitä XZ:n tyrnilakkakaan, vai haiseeko se lakalle sen imelän tuoksun takana? Ehkä ostan suosiolla sen KC:n lakan.  :)

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 01.03.08 - klo:19:02 »
^eikös tuota Elnettia saa nykyään hajusteettomanakin? Vai onko se sitten muutenkin erilaista?