Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270830 kertaa)

Melya

• Vieras
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #330 : 01.03.08 - klo:19:06 »
Siis siinä mun lakassa on sellainen aika tavallinen lakan haju, vielä pahempi ainakin mun nenään vain. Onko siitä sitten vielä joku hajusteeton, koska jos on niin mun lakkaongelma on poissa. :) En ole kyllä kuullutkaan tollasesta, onko se joku uudempi? En oo käyny vähään aikaan lakkoja kattelemassa, kun käytän tota kuitenkin aika harvoin.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 01.03.08 - klo:19:08 »
^eikös tuota Elnettia saa nykyään hajusteettomanakin? Vai onko se sitten muutenkin erilaista?

Meinasin juuri sanoa, että saa. Siitä en tiedä onko erilaista.

Nyyti

• Vieras
« Vastaus #332 : 03.03.08 - klo:20:49 »
^ Milles tuo pinkki pullo tuoksuu? Paljonko noilla Tecni arteilla on hintaa Suomessa?

Mulla tuli ihan ruusumainen tuoksu mieleen tuosta.Maksoin samaisesta pullosta (150 ml) muistaakseni 13 € (silläkin oli emotionissa väärä hinta hyllyssä kuin koneella, mutta ne möivät mulle sen pullon kuitenkin tuohon 13€ hintaan).

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 03.03.08 - klo:20:56 »
Testailin Cutrin sensive lakkaa, joka sekin on silikoniton, ja yllätyin todella, kun vertailin INCI-listoja Erisaniin: listat ovat melkein identtiset  :D Paree varmaan totutella sitten vain Erisaniin, iho kun on voinut kuitenkin paremmin, kun ei saa silikonia pintaansa ollenkaan. Nyt kun leikkasin tukkani lyhyemmäksi, on tuo toiminut  paremmin muutenkin.

Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 03.03.08 - klo:21:09 »
Kaipailisin lisää kokemuksia Davinesin hiuslakoista! Löysin vaan yhden. Erityisesti mua kiinnostaa se vahva lakka. Tuoksuu makealle, vähän vaniljaiselle, on vaaleansinisessä pullossa (nimeä en muista). Kiinnostaa erityisesti miten vahvan pidon antaa, miten hyvin kestää, pysyykö tuoksu hyvänä yms.

Haluisin kuluttaa mun Lanzan mahdollisimman nopeesti loppuun ja ostaa ton, kun tuoksu on niin paljon parempi Davinesissa! Turhan kallista se vaan on..

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 13.03.08 - klo:12:43 »
Oon ennen vannonut Klippoteket -lakan nimeen, koska se on osittautunut hyväksi ja edulliseksi. Nyt kuitenkin kokeilin Proffsin hiuslakkaa

Sainpas minäkin vihdoin kokeiltua näitä molempia. Kätevää kun voi halvalla hankkia pikkupullot ensin testaukseen.  :)

Tuo Proffs oli mielestäni niin kamalan hajuista, etten pysty ostamaan toiste. Hyvä kun sain tuon pikkupullon kulutettua loppuun. Olen joskus vähän kummallisen herkkä hajuille ja tässä vain oli jotain hirvittävän mummoa. Miinusta myös rumasta, räikeän vaaleanpunaisesta pullosta. Pito oli kyllä ihan ok, mutta ei tosiaankaan niin hyvä, että peittoaisi nuo huonot ominaisuudet loistavuudellaan.

Klippoteketin super extra strong -lakasta tykkään sen sijaan kovasti. Ostan ehdottomasti jatkossakin. Tuoksu on mieto, ei mitenkään häiritsevä. Eikä jää leijailemaan ympärille koko päiväksi. Pitää otsiksen erittäin hyvin ojennuksessa ja kovettaa tukkaa sen verran, etteivät hiukset leijaile minne sattuu tai nouse pystyyn. Plussaa myös siitä, että antaa hiuksiin himmeän, kauniin kiillon, ei siis samenna tukkaa. Hinta-laatusuhteeltaan kyllä loistava.

Yksi ehdottomista suosikkilakoistani on kyllä Revlonin Strong Hair Days. Tosi hyvän tuoksuista, antaa hyvän pidon, ei koveta tukkaa. Hienojakoinen suihke soveltuu niin kiinnittämiseen kuin muotoiluunkin.
« Viimeksi muokattu: 24.03.08 - klo:22:07 kirjoittanut Zubi »

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 13.03.08 - klo:14:29 »
^ Totta, tuo Proffs-lakan haju on kyllä jotain aika kuvottavaa. Mun käytössä se ei onneksi niin vahvasti tule esiin, kun käytän lakkaa siten että suihkin sitä vähän sormiin ja nostelen sitten tyveä. Jos tuota enemmänkin leijailee lakkapilvenä ilmassa niin haju on melkoisen kaamea. :-X

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 14.03.08 - klo:11:06 »
Cutrinin Nordic Balance lakasta olen viime aikoina kovasti tykännyt.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 16.03.08 - klo:21:50 »
Mä tykästyin kovasti Redkenin Forceful 23 -lakkaan. Pito on hyvä, mutta ei tee tukasta mitään kovaa koppuraa. Suihku on on kuiva ja tasaisen hieno, eikä suutin tukkeudu, yms. Tuoksukin on mun nenään ihan kiva ja raikas. Tämä jää varmasti vakkarituotteeksi  :-*.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #339 : 16.03.08 - klo:21:56 »
Lainaus käyttäjältä: Zubi link=topic=678.msg432253#msg432253

[b
Klippoteketin super extra strong[/b] -lakasta tykkään sen sijaan kovasti. Ostan ehdottomasti jatkossakin. Tuoksu on mieto, ei mitenkään häiritsevä. Eikä jää leijailemaan ympärille koko päiväksi. Pitää otsiksen erittäin hyvin ojennuksessa ja kovettaa tukkaa sen verran, etteivät hiukset leijaile minne sattuu tai nouse pystyyn. Plussaa myös siitä, että antaa hiuksiin himmeän, kauniin kiillon, ei siis samenna tukkaa. Hinta-laatusuhteeltaan kyllä loistava.

Yksi ehdottomista suosikkilakoistani on kyllä Revlonin Strong Hair Days. Tosi hyvän tuoksuista, antaa hyvän pidon, ei koveta tukkaa. Hienojakoinen suihke soveltuu niin kiinnittämiseen kuin muotoiluunkin. Tätä tuoksua voisin hankkia jopa parfyymina.

Mistä näitä kahta saa? Tarkoittaako tuo Revlon siis sitä marketti-meikkejä myyvää sarjaa? En tiennyt siltä olevan hiustuotteitakin? :o

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 16.03.08 - klo:22:40 »
Lainaus käyttäjältä: Zubi link=topic=678.msg432253#msg432253
Yksi ehdottomista suosikkilakoistani on kyllä [b
Revlonin Strong Hair Days[/b]. Tosi hyvän tuoksuista, antaa hyvän pidon, ei koveta tukkaa. Hienojakoinen suihke soveltuu niin kiinnittämiseen kuin muotoiluunkin. Tätä tuoksua voisin hankkia jopa parfyymina.
Mistä näitä kahta saa? Tarkoittaako tuo Revlon siis sitä marketti-meikkejä myyvää sarjaa? En tiennyt siltä olevan hiustuotteitakin? :o
Oon nähnyt Revlonin lakkoja kampaamoissa, esim. Tyylissä. Hintaa sellasella isolla melkeen puolen litran putelilla on ollut tyyliin joku 12€ että litrahinta on aika edullinen!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #341 : 16.03.08 - klo:23:25 »
^^ Klippoteketiä on ainakin Sokoksella ollut valikoimissa, siellä ns. "markettipuolella" eli hyvin edullista hintaluokkaa.  :)
You and me make the whole world jealous

Valery

• Vieras
« Vastaus #342 : 07.04.08 - klo:21:19 »
Olen kokeillut lukemattomia, Wella high hair kevyt on minulle sopivin, lähes ainoa sopiva.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 07.04.08 - klo:21:41 »
Olisi kysymys XZ:n tyrnilakan tuoksusta: Onko tuoksu yhtään samanlainen kuin tyrnishampoossa? Voimakkaampi? Kiinnostaisi kokeilla, mutta monet ovat täällä sanoneet, että tuoksu on vähemmän miellyttävä.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 08.04.08 - klo:09:00 »
Mulla olisi edelleen hakusessa lakka "haituvahiusten" silotteluun jakauksen ympäriltä. Onko kukaan löytänyt hyvää siihen tarkoitukseen? Mielellään tietty silikoniton ja muutenkin mahdollisimmaan vähän ärsyttävä kun tulee käytetyksi tyveen.

Käytin aiemmin Paul Mitchelliä ja mies osti mulla nyt hätävaraksi SunSilkiä  kun se loppui ja olen meinannut tukehtua siihen! En ymmärrä miten se tuntuu menevän hengitysteihin ja sitten tulee karmea maku suuhun!