Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270903 kertaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #345 : 08.04.08 - klo:09:09 »
Olisi kysymys XZ:n tyrnilakan tuoksusta: Onko tuoksu yhtään samanlainen kuin tyrnishampoossa? Voimakkaampi? Kiinnostaisi kokeilla, mutta monet ovat täällä sanoneet, että tuoksu on vähemmän miellyttävä.

On se tuoksu aika samantyylinen, mutta paljon voimakkaampi tosiaan, alkoholin hajua on mukana nimittäin myös aika paljon. Minusta tuo tuoksu on melko epämiellyttävä, mutta ei markettilakkojen pahimmasta päästä kuitenkaan.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #346 : 21.04.08 - klo:12:37 »
Lainaus
Mulla olisi edelleen hakusessa lakka "haituvahiusten" silotteluun jakauksen ympäriltä. Onko kukaan löytänyt hyvää siihen tarkoitukseen? Mielellään tietty silikoniton ja muutenkin mahdollisimmaan vähän ärsyttävä kun tulee käytetyksi tyveen.
Mulla ainakin Osiksen lakka toimii - pitää hiukset ruodussa ja saa niitä "pikkuhiuksia" alas  :)  En tosin tiedä onko siinä silikoonia vai ei. Käytän sitä 2-voimakkuutta mikä ainaki riittää.. Kevyt suihkautus vaan, ettei näytä tukka kovalta.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 21.04.08 - klo:13:16 »
^Minä käytän Tigin  Masterpiecia tuohon tarkoitukseen. Ostin ensimmäisen pulloni tuossa kuukausi sitten ja olen aika vakuuttunut sen ylivoimaisuudesta; ei korputa hiuksia ja siloittaa sellaiset pienet ärsyttävät kiekurat tosi hyvin. Plussaa myös kivasta tuoksusta.

Ainoa miinus tulee tukkiutuvasta suuttimesta, muillakin on tainnut olla vastaavanlasia ongelmia tämän kanssa.

Jotenkin hiuslakkaa kuluu ihan eri tavalla kun tukka pitenee, oikeastaan en aikaisemmin käyttänyt lakkaa juuri koskaan... Nyt taas tuntuu että tukka kaipaa enemmän pitoa kun on esim nutturalla ja törröttävät  haivenet enemmän kuria.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #348 : 25.04.08 - klo:22:08 »
Mullakin oli Masterpiecen suutin tukkiintunut kun olin viikon verran käyttämättä sitä  ::) . Onneksi toimii taas. Tosi hyvä lakka, tästä tuli heti lempparini kun kokeilin :) . Älyttömän hyvä kiilto ja tuki, mutta ei tee hiuksista koppuraisia.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 26.04.08 - klo:13:42 »
^^ Miten saatte sen sitten toimimaan, kun on tukkiintunut? ???

Voisitteko tuoksusta sanoa, että onko vahvaa? Aiheuttaako päänsärkyä? Migreeniä? Joillakin foorumilaisilla muistaakseni aiheutti.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #350 : 26.04.08 - klo:13:52 »
^ Avaaminen onnistuu yleensä liottamalla lämpimän vesisuihkun alla, neulalla ei yleensä kannata kovemmin sörkkiä koska suutin saattaa vaurioitua.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Kähmäräpälä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #351 : 26.04.08 - klo:14:03 »
Joo, mä olen vaan lämpimällä vedellä huuhtaissut niin auttoi :) . Tuoksu on mun mielestä sellainen hedelmäinen. Ei mielestäni erityisen voimakas jos noin yleisesti hiuslakkoihin vertaan. Tosin on se kuitenkin voimakkaampi kuin Tigin Hard Headissa. Migreenin laukeaminen on varmaan aika yksilöllistä, joten sen tietää vasta kun kokeilee :) . Mulla jotkut hajuvedet laukaisevat migreenin, mutta tuolla lakalla en ole huomannut olevan sellaista vaikutusta.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 26.04.08 - klo:15:00 »
Ok. Haluaisin ostaa tuon masterpiecen, mutta mulla on paha migreeni (esim. vahvat tuoksut laukaisee), niin en oikein tiedä. Pitää varmaan kysyä vielä myyjältä, jos osaisi auttaa. Voihan sitä vähän nuuhaista kaupassakin. ;D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 26.04.08 - klo:15:05 »
Minusta Masterpiecessa on kyllä voimakkaampi tuoksu kuin yleensä lakoissa. Ei siis sellainen peruslakkamainen, vaan sellainen jotenkin pistävä ja hedelmäviinamainen. Itse en yhtään tykkää sen tuoksusta, vaikka tuoksuuhan se toisaalta paremmalta kuin tavallisissa lakoissa se ällöttävä alkoholituoksu - tai haju. Minusta se myös jää vähän hiuksiin tuoksumaan, en ehkä välttämättä suosittelisi jos migreeni uhkaa iskeä helposti. Mutta saahan sitä varmaan jossain Tigiä käyttävässä kampaamossa käydä nuuhkimassa.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #354 : 26.04.08 - klo:18:20 »
Olisi kysymys XZ:n tyrnilakan tuoksusta: Onko tuoksu yhtään samanlainen kuin tyrnishampoossa? Voimakkaampi? Kiinnostaisi kokeilla, mutta monet ovat täällä sanoneet, että tuoksu on vähemmän miellyttävä.
Musta toi tuoksu on ihan ok. Olen käyttänyt Tigin lakkaa, johon verrattuna musta toi tyrnilakka on jopa "mieto", vaikka siinä selvästi tuoksu onkin. Mutta ei ainakaan ärsytä mun päätä, kuten moni muu marketlakka (tai toi Tigi).
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 26.04.08 - klo:20:43 »
^ Mie niin tykkään XZ tyrnishampoon tuoksusta, että voisin vaikka tykätä tuon lakankin tuoksusta, mutta ostin kokeilumielessä XZ:n hajusteettoman hiuslakan ja se alkoholin "tuoksu" oli aivan karmea. Ei sitä hajusteettomaksi voinut sanoa millään, tuoksu oli voimakkaampi kuin monissa hajustetuissa lakoissa. Vähän epäilyttää, jos tuossa tyrnilakassakin ihanan tyrnin tuoksun läpi tunkee noinkin vahva alkoholin haju.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #356 : 02.05.08 - klo:13:53 »
Käytin vuosikaudet Wellan High Hair lakkaa (keltainen). Plussaa miedosta hajusta sekä hienojakoisesta ja kuivasta suihkeesta. Aloin kuitenkin kaipaamaan enemmän tukea (saman merkin vahvempi versio oli jo liian tömäkkä), joten kokeilin Sim Dermasydin tuoksutonta lakkaa, joka osoittautui aivan mahtavaksi! Ei haise juuri millekään, paitsi purkin loppuessa vähän viinalle eikä jää leijailemaan kylppäriin pitkäksi aikaa. Tosi hyvä pito, muttei silti koppurainen. Ja hyvä kiilto. Suosittelen!
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 02.05.08 - klo:22:17 »
^Pakko kommentoida tähän että mun mielestä tuossa Dermasydissa oli aivan järkyttävä se alkoholin löyhkä koko ajan. Jäi sen takia käyttämättä, vaikka muutan oli ihan hyvä.

Tilda

• Vieras
« Vastaus #358 : 02.05.08 - klo:23:10 »
Mulla masterpiece tulollaan ja sitä en ole vielä kokeillut mutta tuo Tigin superstar hairspray on kanssa toimivaa ainakin mun hiuksiin. Muutama suihkaus, ei korputa ja jättää hiukset luonnollisen näköisiksi ja silti hyvä pito.

Pitää mainita että ostin Hairstorelta tarjouksessa ollutta Kadus lakkaa ja oli kyllä tosi suuri pettymys vaikka niin mainostettiin saksan markkinoiden suositummaksi lakaksi. Ei toiminu mun hiuksiin yhtään.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #359 : 03.05.08 - klo:11:09 »
Tehokas ja pitävä muotovaahtoisen tukan kiinnittäjä on Cutrin Choozin Gripping hair spray. Ei tahmaa, tosin tekee semmosen tyypillisen lakkakelmun hiuksen pintaan, mutta lähtee hyvin harjaten.