Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270506 kertaa)

Poissa Jemni

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #375 : 25.07.08 - klo:23:42 »
Mä tykkään itse Rainbown extra strong lakasta. Pitää ainakin mun hiukset ojossa, tosin, mä suihkin sitä aika paljonkin.. Toinen on vaikkakin haisee kamalalle on seppälän pinkki-lakka. Sillä saa hiukset pystyyn jos haluaa..  ;D

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #376 : 28.07.08 - klo:14:49 »
^Pakko kommentoida tähän että mun mielestä tuossa Dermasydissa oli aivan järkyttävä se alkoholin löyhkä koko ajan. Jäi sen takia käyttämättä, vaikka muutan oli ihan hyvä.

Alkoi muakin jossain vaiheessa toi alkoholin haju tympiä. Tällä hettkellä käytössä KC:n 4R hiuslakka, joka on todella hyvä. Tässä on mieto vadelman tuoksu. Tuoksu ei ole voimakas eikä ällö, mutta peittää kemikaalien hajun hyvin.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 28.07.08 - klo:21:31 »
Olisiko teillä suosituksia markettilakoista, jotka oikeasti antaa niin hyvää tukea, että otsis kestää pyöräilyt ja tuulenpuuskat? Lueskelin tätä ketjua, mutta en oikein osannut päättää mikä olisi itselleni hyvä. Mutta jos osaatte jotain suositella, niin olisin oikein kiitollinen. :)

Tehtyäni vuosikausien intensiivistä tutkimusta asian parissa suosittelen Fructiksen geelisprayta. En enää muista nimeä, mutta tuskin niitä montaa on. Tuo on ehdottomasti markettilakkojen kruunaamaton kuningas silloin kun tukan oikeasti pitää pysyä  luonnonlakeja nöyryyttävässä kuosissa.
En oikeastaan tuota parempaa lakkaa tainnut kampaamopuoleltakaan löytää. (Nykyään en siis moisia enää käytä/tarvitse)
Tuoksu tietysti on ihan "fructis" mutta siedettävä. 

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #378 : 29.07.08 - klo:12:47 »
^Itse olen myös käyttänyt myös juuri geelisuihketta, silloin kun on pitänyt saada tosi kova pito. Taisi olla Wella Shockwaves, en tiedä saako sitä enää. Ehkä pumppulakka voisi olla toinen vaihtoehto.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 29.07.08 - klo:17:49 »
Alkoi muakin jossain vaiheessa toi alkoholin haju tympiä. Tällä hettkellä käytössä KC:n 4R hiuslakka, joka on todella hyvä. Tässä on mieto vadelman tuoksu. Tuoksu ei ole voimakas eikä ällö, mutta peittää kemikaalien hajun hyvin.

Onko tuossa sellainen märkä vai kuiva sumu? Kovettaako? Onko miten voimakas tuki, jääkö tukka yhtään liikkuvaksi?

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 31.07.08 - klo:21:48 »
Tuosta XZ:in Tyrni-lakasta ollaan täällä oltu aika eri mieltä. Oma kokemukseni oli, että tämä koppuroittaa tukan aika pahasti ja tuoksu on aika voimakas ja ei todellakaan ole mikään kovin hyvä. Lisäksi lopputulos ei ole kovin siisti, ja tuote on hankala harjata hiuksista. Eli en todellakaan tykkää. Erehdyin ostamaan tätä, kun tätä saa matkakoossa, mutta never again!

Kokeilin jokin aika sitten Sebastianin Body Double-lakkaa ja tämä oli kyllä todella paljon mieleeni. Alussa en ollut ollenkaan vakuuttunut vaan pidin tätä melko keskinkertaisena, mutta käytön edetessä miellyin tähän kovasti. Itsellä on todella hennot ja ohuet hiukset, mutta tällä saa kivasti pitoa, ja tämä myös harjaantuu pois ilman pahempaa repimisen tunnetta. Tämä on myös siitä hyvä, että tätä on helppo kerrostaa, ts. kevyella suihkauksella vähän pitoa ja tukea, mutta reippaamin laittamalla saa lisätukea. Monet kokeilemani tuotteet eivät salli tällaista käyttoä vaan reippaammalla annostelulla tulee ihan korppu, jos on kovin tukeva lakka, tai kevyemmällä lakalla lisämäärä ei vaan tee mitään. Tämä toimii minun hiuksissa hyvin sekä kampauksen kiinnittämiseen lopuksi sekä aiemmin esim. tarrarullien jälkeen hiuksiin suihkutettavaksi ja puristeltavaksi tukea tuomaan. Tuoksu on ihan ok ja tämä on lisäksi todella riittoisaa. En huomannut painaa mieleen milloin aloitin tuotteen käytön, mutta tämä kestää todella kauan päivittäisestä käytöstä huolimatta. Ainut miinus suuttimesta, joka menee välillä tukkoon.

Nyt käytössä Tigin Superstar Hairspray. Ihan ok, antaa hyvin tukea ja pitoa, mutta tykkään enemmän hienojakoisemmasta suihkeesta jonka saa aerosolilla. Tämähän siis on pumppupullossa. Ei ollenkaan niin riittoisaa kuin tuo edellä kehuttu Body Double.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 03.08.08 - klo:15:50 »
Onko kukaan kokeillut Goldwellin Wild hiuslakkaa? Onkohan kuinka hyvää? Ittelläni
ois tarvetta saada tupeerattu pehko pysymään koko päivän ajan, ja mitä nyt olen kokeillut
tota Goldwellin Big Finish lakkaa, ni oli ihan ok, mutta ei pitäny koko päivää.  :-[
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 03.08.08 - klo:16:07 »
^ Multa löytyy kyseinen lakka. On sellainen ihan ok - tuote, ei mikään huippu mutta huonompiakin olen kokeillut. En tiedä miten toimii "tupeerattuun pehkoon", mutta ainakin ponnarin viimeistelyyn ym. toimii hyvin.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 03.08.08 - klo:16:28 »
^ Multa löytyy kyseinen lakka. On sellainen ihan ok - tuote, ei mikään huippu mutta huonompiakin olen kokeillut. En tiedä miten toimii "tupeerattuun pehkoon", mutta ainakin ponnarin viimeistelyyn ym. toimii hyvin.

Juu-u, joku joskus sanoi että se kävis ihan hyvin tähän pehkoon, saa nähdä. voisi ostaa pikkupullon 6,60€

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 03.08.08 - klo:21:49 »
^Kyllä tuossa Wildissä ihan pitoa pitäisi olla vaikka minkälaiseen päähän. Se vain tietysti että on todella hienojakoista eli sitä pitää suihkia periaatteessa vähän enemmän. Ihana tuoksu siinä ainakin on, eli kannattaa kokeilla vaikka tosiaan pikkupullolla.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 04.08.08 - klo:07:25 »
Tämä ehkä sopisi johonkin huonoja hiuslakkoja -ketjuun ennemmin, mutta älkää vain sortuko ostamaan Kicksin "oman merkin" PHC (Professional Hair Care) hiuslakkaa. Ihan hirveää scheissea. Aivan sama kuin ilmaa suihkuttelisi - ei anna tukea, ei volyymia, ei edes kiiltoa. Tämän kanssa on kyllä takuuvarmasti bad hair day ja kampaus latistunut jo tunnin kuluttua laittamisesta. Noh, tulipahan kokeiltua, osaan nyt ainakin varoittaa teitä pahaa aavistamattomia.  ;D
« Viimeksi muokattu: 04.08.08 - klo:09:31 kirjoittanut Zubi »

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 04.08.08 - klo:17:54 »
^Kyllä tuossa Wildissä ihan pitoa pitäisi olla vaikka minkälaiseen päähän. Se vain tietysti että on todella hienojakoista eli sitä pitää suihkia periaatteessa vähän enemmän. Ihana tuoksu siinä ainakin on, eli kannattaa kokeilla vaikka tosiaan pikkupullolla.

Jeah, tänään ostin pikkupullon, makso kylläkin vajaat 10 euroo. No ei se kauhee hinta, jos tykkään niin
ostan ison.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 11.08.08 - klo:10:37 »
Olisiko teillä suosituksia markettilakoista, jotka oikeasti antaa niin hyvää tukea, että otsis kestää pyöräilyt ja tuulenpuuskat? Lueskelin tätä ketjua, mutta en oikein osannut päättää mikä olisi itselleni hyvä. Mutta jos osaatte jotain suositella, niin olisin oikein kiitollinen. :)

Tehtyäni vuosikausien intensiivistä tutkimusta asian parissa suosittelen Fructiksen geelisprayta. En enää muista nimeä, mutta tuskin niitä montaa on. Tuo on ehdottomasti markettilakkojen kruunaamaton kuningas silloin kun tukan oikeasti pitää pysyä  luonnonlakeja nöyryyttävässä kuosissa.
En oikeastaan tuota parempaa lakkaa tainnut kampaamopuoleltakaan löytää. (Nykyään en siis moisia enää käytä/tarvitse)
Tuoksu tietysti on ihan "fructis" mutta siedettävä. 

Tajusinpas tulla tänne taas katsomaan, kun oikeaa lakkaa ei ole edelleenkään löytynyt. Taidankin heti marssia ostamaan tuota geelisprayta, koska huomenna koittaa h-hetki eli koulujen alkaminen ja pyöräilyn aloittaminen ;D Kiitos kovasti!
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 11.08.08 - klo:18:04 »
grizzie, tule sitten tänne kertomaan toimiko tuo geelispray  :P

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 11.08.08 - klo:22:53 »
^ Se oikeasti toimii! :o Olin juuri hikilenkillä ja kotiin saavuttua otsis oli vieläkin ihan kuosissaan. Enpä olisi uskonut! Huomenna testataan sitten pyörän kanssa ;)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/