Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 292816 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #390 : 13.08.08 - klo:21:11 »
^ Ok, tänks :) Ajattelin että josko siinä olisi ollut joku erityinen ominaisuus... ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #391 : 20.08.08 - klo:15:05 »
Hei kertokaapa nyt vielä lisää Fructiksen geelispraysta? Kun olin jo ostamassa sitä ja matkalla kassalle kun kaverini alkoi selittää koittaneensa sitä joskus vuosia sitten ja teki kuulema todella lähmääväksi tukan ja klipmpeiksi,sekoitti pääni jutuillaan nyt kokonaan. Kovettaako tuo hiukset ihan samaan tapaan kuin normaalit lakatkin? Juuri sellainen sen pitäisi tarpeisiini ollakkin kun tykkään että etutukka on "kova" että pysyy kousissaan.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 20.08.08 - klo:15:28 »
^
Ihan lakkamaisesti se itselläni käyttäytyi, siis kovetti, ei todellakaan lähmännyt. Tuohon jäämä-asiaan en osaa sanoa mitään ihan varmaa kun on jo aikaa kun tuota käytin mutta muistaakseni se ei jättänyt mitään ylimääräistä tukkaan.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #393 : 20.08.08 - klo:15:57 »
^
Ihan lakkamaisesti se itselläni käyttäytyi, siis kovetti, ei todellakaan lähmännyt. Tuohon jäämä-asiaan en osaa sanoa mitään ihan varmaa kun on jo aikaa kun tuota käytin mutta muistaakseni se ei jättänyt mitään ylimääräistä tukkaan.

Ahaa no selvä,kiitos vastauksesta :) uskallan tuon nyt sitten ostaa. Kaverini saattoi jopa sekoittaa tuon johonkin toiseen tuotteeseen tai sitten on saattanut niistäkin ajoista uudistua kun hän tätä on kokeillut.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 20.08.08 - klo:19:23 »
^ Kerro sitten toimiiko,  että jos itekkin uskaltaisia ostaa  ;D
noita hiuslakkoja on kyllä kaappi täynnä, jos käyttäisin vaikka ne ensin loppuun..
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #395 : 25.08.08 - klo:18:02 »
^ Kerro sitten toimiiko,  että jos itekkin uskaltaisia ostaa  ;D
noita hiuslakkoja on kyllä kaappi täynnä, jos käyttäisin vaikka ne ensin loppuun..

Jaah,en ole ihan varma tykkäänkö vai en... Omaan ohuehkon hiuslaadun ja helposti tosiaan lätsähtää ja tuo lakka tekee ensin sellaisen märän tunnun eli samanlaisen kuin märkälakka ja se kyllä sitten kovettuu ihan pysyväksi mutta kun otsikseni on pidempää mallia nyt ja kihartimella saan siitä pöyhkeän niin tuo ainakin ensimmäisellä kerralla latisti sen.
En tiedä oliko sitten käyttäjässä vai suihkeessa vika ;D jos sitä pitäisi paljon kauempaa suihkuttaa, mutta kyllä tuo nyt varmasti jotenkin käytettyä tulee. Pullon ulkoasu on jotenkin niin kauniin raikkaan ja pirteän vihreä ja tuoksukin ihan hyvä omaan nenukkiini :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 13.09.08 - klo:01:45 »
Pakko kehua tuota Schwarzkopfin uutta Got2b 2 sexy -hiuslakkaa (eli tämä on se punainen purkki). Hyvä pito, ei kuitenkaan korputa. Tyvitupeeraukseen aivan loistavaa kamaa  :-* Tuoksukin on lähes miellyttävä. Tästä tuli kyllä heti uusi lemppari.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #397 : 14.09.08 - klo:03:43 »
Pakko kehua tuota Schwarzkopfin uutta Got2b 2 sexy -hiuslakkaa (eli tämä on se punainen purkki). Hyvä pito, ei kuitenkaan korputa. Tyvitupeeraukseen aivan loistavaa kamaa  :-* Tuoksukin on lähes miellyttävä. Tästä tuli kyllä heti uusi lemppari.

Komppailen. Tämä on varmaankin ensimmäinen markettilakka koskaan johon olen täysin tyytyväinen. Hyvä keskivahva pito mutta ei näy hiuksissa, eikä tosiaan korputa. Minun mielestä tuoksu on todella miellyttävä, tuo mieleen jonkin kirpeän ja makean marjaisen jutun.  8) Ei myöskään kuivata kamalasti kuten esimerkiksi XZ tyrnilakka teki.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 14.09.08 - klo:09:43 »
Pitääkin seuraavaksi kokeilla tuota Got2b -lakkaa, kiitti vinkistä Miiwa ja calypso.

Minä olen ollut ihan tyytyväinen 4R-merkin hiuslakkaan. En nyt ole ihan varma lasketaanko tämä marketti- vai kampaamomerkiksi, mutta Sokokselta tätä ainakin saa ja hinnat ovat melko edulliset, siinä 5-8 euron pintaan per tuote. Hiuslakka on mukavan kevyttä, mutta sillä saa hyvin tuuheutta ja pitoa tukkaan. Tuoksu on kevyt ja miellyttävä, mulle tulee mieleen siitä mustikka.

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #399 : 20.09.08 - klo:19:34 »
Tämä Got2b sexy -lakka on kyllä pito kyvyltää erinomainen ja tuoksu on paras tähän mennessä kokeilemistani lakoista, mutta hiuksista tulee niin karkeat ja tuntuu että sitä ei saa pois kuin pesemällä.
Aamulla, kun ei ole illalla jaksanut pestä hiuksia, on tukka aivan pystyssä!!  :D

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 20.09.08 - klo:21:02 »
Oisko tuo Got2b lakka hyvä tupeerauksen pitämiseksi?
Ja niistä Klippoteketin hiuslakoista, onko ne hyviä, ja minkä värinen lakkapurkki niistä on
parasta / pitävintä?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 21.09.08 - klo:22:47 »
Ostin vuosia sitten Got2be lakan Saksasta (keltainen pullo) ja se oli aivan liian voimakasta tukalleni. Hiuslaatuni on hento ja liian voimakkaat lakat eivät vain toimi, ehkä muutama haiven sojottaa hetken väärään suuntaan  :D. Ostin nyt kuitenkin pinkin Got2be Sparkling-lakan ja onhan tämä tosiaan markettilakaksi erittäin hyvä! Tuoksu on äklöäkin äklömpi esanssimansikka mutta eiköhän tuon kestä. Tigin Masterpiece pysyy suosikkina mutta onhan näillä toki hintaeroakin. Testasin välillä piiitkästä aikaa Elnetinkin, harmi että hajusteetonta on vain voimakkaassa tuessa eli otin sen miedomman hajullisen. Ihan ok tuokin on, ei kovin pitkään tukkaani kuosissa pitänyt ja tuoksusta tuli mieleen mummoni (käytti tuota kun olin lapsi). Sanotaanko, että mielummin tuo mansikkapenisilliininkin hajuinen minulle  :D.

EDIT: Tämä on Got2Be Spakling on kyllä todella hyvä tukalleni! Tuskin enää rahojani Masterpieceen laitan (edullinen ja hyvä ollut hakusessa jo kauan).
« Viimeksi muokattu: 22.09.08 - klo:12:24 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa January

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #402 : 22.09.08 - klo:19:59 »
Mun makuun on markettilakoista ihan Herbinan Sensitive lakka. Ei oikeasti tuoksu miltään ylimääräiseltä, pitoa löytyy tarpeeksi kerrostettuihin hiuksiini ja hintakin on edullinen.
Kampaamolakoista puolestaan miellyttää eniten Cutrinin Chooz - niin ihanan tuoksuista että  :-* Ja mikä pito!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #403 : 22.09.08 - klo:21:19 »
Mulla ei tuo Got2b Sparkling shine tehnyt yhtikäs mitään, mulla tarvitsee olla sementtiä että jotain saa aikaiseksi  :-\ Sen Got2b:n keltaisen pullon pidän mielessä jatkoa ajatellen jos tarvis aerosolille, tuoksu oli kiva Sparklingissa ja muotovaahdossakin joten ilmeisesti sama linja jatkuu muissakin sarjan tuotteissa.
Itse len tykästynyt enemmän märkälakkoihin, tai pumppulakoiksikin niitä kai kutsutaan. Ykkössuosikki on ollut Tigin Maxxed-out, mutta nyt viikon verran Cutrinin Chooz work&fix sprayta käyttäneenä voin todeta, että ei ole tarvetta Maxxed-outille. Juuri sopivasti pitoa ja pian lisäämisen jälkeen hiuksissa on elävyyttä. Eli tietysti märkälakka vähän sellaisen korpumman tuloksen tekee mutta mulla se on vain hyvä asia. Suihke on kyllä melko hienojakoinen, joten korputtuminen ei kyllä mikään iso ongelma ole. Tuoksu sen sijaan on ihana! Olen jo useamman kerran kuullut poikkiksen suusta tänäänkin miten hyvältä mun hiukset tuoksuvat  ;) Ylipäätään oon huomannut että sen jälkeen kun Chooz-sarja uusittiin, niin tuoksut paranivat roimasti.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 24.09.08 - klo:10:18 »
Got2B Sparkling Shine-hiuskiinne testattu ja tykkään. Tuoksu on tigimäinen, makean vaniljainen, mutta mieto. Ainakin näin aluksi miellyttää mua, tosin voihan tuohon kyllästyäkin nopeasti. Pelkäsin vähän, että hiuksiin tulisi tuosta joku ihan ihme superkiilto, mutta ihan normaalilta lakalta vaikuttaa eli ei klähmää tai tee luonnottoman kiiltävää pintaa tukkaan. Pito vaikuttaa mun nykyiseen hiustyyliin just sopivalta eli ei mikään vahva pito, mutta kuitenkin saa tukea ja tuuheutta kampaukseen. Hintaansa nähden hyvä ostos, pitää varmaan testata muitakin sarjan tuotteita jatkossa.