Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270889 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #405 : 21.09.08 - klo:22:47 »
Ostin vuosia sitten Got2be lakan Saksasta (keltainen pullo) ja se oli aivan liian voimakasta tukalleni. Hiuslaatuni on hento ja liian voimakkaat lakat eivät vain toimi, ehkä muutama haiven sojottaa hetken väärään suuntaan  :D. Ostin nyt kuitenkin pinkin Got2be Sparkling-lakan ja onhan tämä tosiaan markettilakaksi erittäin hyvä! Tuoksu on äklöäkin äklömpi esanssimansikka mutta eiköhän tuon kestä. Tigin Masterpiece pysyy suosikkina mutta onhan näillä toki hintaeroakin. Testasin välillä piiitkästä aikaa Elnetinkin, harmi että hajusteetonta on vain voimakkaassa tuessa eli otin sen miedomman hajullisen. Ihan ok tuokin on, ei kovin pitkään tukkaani kuosissa pitänyt ja tuoksusta tuli mieleen mummoni (käytti tuota kun olin lapsi). Sanotaanko, että mielummin tuo mansikkapenisilliininkin hajuinen minulle  :D.

EDIT: Tämä on Got2Be Spakling on kyllä todella hyvä tukalleni! Tuskin enää rahojani Masterpieceen laitan (edullinen ja hyvä ollut hakusessa jo kauan).
« Viimeksi muokattu: 22.09.08 - klo:12:24 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa January

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #406 : 22.09.08 - klo:19:59 »
Mun makuun on markettilakoista ihan Herbinan Sensitive lakka. Ei oikeasti tuoksu miltään ylimääräiseltä, pitoa löytyy tarpeeksi kerrostettuihin hiuksiini ja hintakin on edullinen.
Kampaamolakoista puolestaan miellyttää eniten Cutrinin Chooz - niin ihanan tuoksuista että  :-* Ja mikä pito!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #407 : 22.09.08 - klo:21:19 »
Mulla ei tuo Got2b Sparkling shine tehnyt yhtikäs mitään, mulla tarvitsee olla sementtiä että jotain saa aikaiseksi  :-\ Sen Got2b:n keltaisen pullon pidän mielessä jatkoa ajatellen jos tarvis aerosolille, tuoksu oli kiva Sparklingissa ja muotovaahdossakin joten ilmeisesti sama linja jatkuu muissakin sarjan tuotteissa.
Itse len tykästynyt enemmän märkälakkoihin, tai pumppulakoiksikin niitä kai kutsutaan. Ykkössuosikki on ollut Tigin Maxxed-out, mutta nyt viikon verran Cutrinin Chooz work&fix sprayta käyttäneenä voin todeta, että ei ole tarvetta Maxxed-outille. Juuri sopivasti pitoa ja pian lisäämisen jälkeen hiuksissa on elävyyttä. Eli tietysti märkälakka vähän sellaisen korpumman tuloksen tekee mutta mulla se on vain hyvä asia. Suihke on kyllä melko hienojakoinen, joten korputtuminen ei kyllä mikään iso ongelma ole. Tuoksu sen sijaan on ihana! Olen jo useamman kerran kuullut poikkiksen suusta tänäänkin miten hyvältä mun hiukset tuoksuvat  ;) Ylipäätään oon huomannut että sen jälkeen kun Chooz-sarja uusittiin, niin tuoksut paranivat roimasti.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 24.09.08 - klo:10:18 »
Got2B Sparkling Shine-hiuskiinne testattu ja tykkään. Tuoksu on tigimäinen, makean vaniljainen, mutta mieto. Ainakin näin aluksi miellyttää mua, tosin voihan tuohon kyllästyäkin nopeasti. Pelkäsin vähän, että hiuksiin tulisi tuosta joku ihan ihme superkiilto, mutta ihan normaalilta lakalta vaikuttaa eli ei klähmää tai tee luonnottoman kiiltävää pintaa tukkaan. Pito vaikuttaa mun nykyiseen hiustyyliin just sopivalta eli ei mikään vahva pito, mutta kuitenkin saa tukea ja tuuheutta kampaukseen. Hintaansa nähden hyvä ostos, pitää varmaan testata muitakin sarjan tuotteita jatkossa.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 02.10.08 - klo:13:39 »
Onko noissa kaikissa Got2B -lakoissa sama tuoksu? Itse ostin kanssa tuon Sparkling Shinen ja minuun tuoksu ei kyllä tehnyt vaikutusta. Tuoksui omaan nokkaani sellaiselta esanssisen mansikkaisen äklömakealta :-X

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 02.10.08 - klo:14:02 »
Ei ole, 2 sexy tuoksuu perinteisemmältä lakalta ja tuo sparkling shine selkeästi erilaiselta.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 02.10.08 - klo:14:08 »
^ Onkos tuossa Sexyssä sitten sellainen "perinteinen markettilakan pistävä, paha haju"? ;D

Edit. OK, kiitos Miiwa. Ehkä uskallan ostaa sitä sitten vielä kokeeksi :)
« Viimeksi muokattu: 02.10.08 - klo:14:11 kirjoittanut Butterfly »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 02.10.08 - klo:14:09 »
Ei se ole pahan hajuista, hyväntuoksuinen se on. Ei kyllä todellakaan sellainen imelä mitä tuo toinen.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #413 : 03.10.08 - klo:15:15 »
Mä vähän petyin tuohon Got2B:n punaiseen lakkaan alkuhuuman jälkeen. Mulla tuo pito tuppaa haihtumaan tukasta päivän mittaan ja jäljelle jää vaan semmoinen karkea ja sähköinen tukka. Se rankka vadelman tuoksukin on alkanut tökkimään pahasti.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #414 : 04.10.08 - klo:15:24 »
Mä vähän petyin tuohon Got2B:n punaiseen lakkaan alkuhuuman jälkeen. Mulla tuo pito tuppaa haihtumaan tukasta päivän mittaan ja jäljelle jää vaan semmoinen karkea ja sähköinen tukka. Se rankka vadelman tuoksukin on alkanut tökkimään pahasti.

Tuostakohan hiuksieni toisinaan ilmenevä sähköisyys mahtaa johtua, olen ollut hieman ymmälläni sillä hiukseni eivät ole tavallisesti juuri koskaan sähköiset ja viime aikoina päällimmäiset kerrostukset ovat lennelleet ärsyttävästi. Toisaalta, en ole muhitellut tehiksiä siinä määrin mitä ennen ja muutenkin pesu-, hoito- ja muotoilutottumukset ovat kokeeneet muutoksen uuden leikkauksen myötä. Pito tuossa lakassa on mielestäni riittävä arkeen ja aukikampauksiin, tai siis en ole huomannut voimakkaampienkaan lakkojen toimivan niissä sen paremmin mutta tuo sähköisyys hieman häiritsee. Karkeaksi tuo ei onneksi hiuksiani tee.  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 04.10.08 - klo:15:56 »
^ Mä en ole omalla kohdalla keksinyt mitään muutakaan yhteyttä. Mulla aikaisemmin hiukset eivät sähköistynyt juuri koskaan ja nyt se on jokapäiväistä. Lakka lähtee hiuksista helposti harjaamalla, mutta varsinkin silloin juuret, jonne lakkaa tulee pääasiassa laitettua, muuttuvat semmoisiksi lötkön limaisen sähköiseksi. Hiuksia harjatessa kuuluu vaan semmoinen ritinä ja rätinä  :-X.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 04.10.08 - klo:21:15 »
Kumpi: OSiS - Freeze vai OSiS - Session ?
2a F ii – Iho: kuiva

Copper

• Vieras
« Vastaus #417 : 04.10.08 - klo:22:25 »
^ Mun mielestä Freezellä saa jo riittävän pidon ja tuen hiuksiin.

Ostin Got2b Sparkling Shine -lakan foorumin suositusten perusteella. Ihan ok lakalta tuntuu, vaikkakaan se ei kyllä mitään ihmetavaraa ole. Tuntuu vähän siltä, että lakkaa suihkiessa osa suuntautuu johonkin ihmesuuntaan ohi hiuksistani. ??? Suutin ei edes ole vielä mitenkään jumissa tai likainen, täytynee jatkaa harjoittelua. Vanhat suosikkini Osiksen Freeze ja se astetta kevyempi 1-asteinen lakka, jonka nimeä en muista, pysyvät edelleen ykkösinä.

OT, mutta olin muuten yllättynyt, että Osis on lyhenne sanoista: Only Seen In Salons.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #418 : 07.10.08 - klo:01:27 »
Kumpi: OSiS - Freeze vai OSiS - Session ?

Minä sanoisin molemmat!  :D
Ei vaan, hankala sanoa kumpi kun et kertonut mihin tarkoitukseen ja millaisiin hiuksiin sitä on aikomus suihkia. Session on paljon voimakkaampi kuin Freeze, ja saattaa tehdä jopa liiankin kovat ja tönköt hiukset. Ja ohuille hiuksille tuskin sopii ollenkaan. Freeze on sellainen hieman keskivertoa voimakkaamman tuen antava, ja sopii kyllä monenlaisiin kampauksiin ja hiuksiin.

Minun hiuksiini Osiksen Elastic, se kevein lakka, jätti ihmeellistä harmaata näkyvää pölyntapaista hiuksiin kun sen harjasi pois. Lähti se kyllä pesussa pois mutta todella häiritsevää kun en kuitenkaan päivittäin hiuksiani pese. Voi kyllä olla että parannuksia on tehty, sillä tästä on varmaan 5 vuotta aikaa kun viimeksi olen Elasticia ostanut.  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #419 : 17.10.08 - klo:00:27 »
Tarvitsen todella tymäkän hiuslakan, ja olen selaillut täällä ketjuja, muttaa iskee pieni runsaudenpula... Eli jos joku osaisi suositella lakkaa joka siis olisi erittäin erittäin vahva, mielellään ei mikään järkyttävän tuoksuinen. Tigin Hard Headin tyyppinen esimerkiksi. Kaipailen kuitenkin edullisempaa ja ehkä jopa markettilakkaa?
Got2b Freeze (tms), se keltainen tuntuisi mahdolliselta, onko kokemuksia sen pidosta?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.