Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270922 kertaa)

Tristy

• Vieras
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #420 : 22.10.08 - klo:22:00 »
Ostin Got2b Sparkling shine -lakan ja testailin sitä ensimmäistä kertaa tänään. Haju on mun mielestä todella karmiva, en tiedä pystynkö käyttämään tätä kovinkaan kauaa. Lakka oli yllätyksekseni tosi kuivaa, hiukset ei tuntuneet suihkuttelun jälkeen yhtään "märiltä". Pito tuntui aika onnettomalta, ei tuntunut tekevän oikein mitään muuta kuin karheuttavan hiuksia. Tosin hiukset oli vähän likaiset ja muutenkin huonosti eli annan huomenna tälle uuden mahdollisuuden.

Toistaiseksi markettilakoista on miellyttänyt eniten L'orealin InvisiFix+, mutta se kuluu ihan huimaa vauhtia. Hard head on ollut tosi hyvää, mutta en jaksaisi aina tilata sitä nettikaupoista enkä taas viitsisi Suomen hintojakaan maksaa. Eli varmaan samanlaista lakkaa etsiskelen kuin Jouanakin.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #421 : 22.10.08 - klo:22:14 »
^ En vielä ole ehtinyt hakea kaupasta, mutta meinaan siis hankkia tuon Got2b´n Glue (tms) keltaisen lakan. Jos se ei ole ihan kuraa, niin hyvä juttu, mutta tuota Hard Headia olen hakenut, ja sitä ei meinaa saada mistään! Suomen hintoja en todellakaan maksa. Joko on kallista, tai sitten sitä ei aerosolien takia tuoda tänne pohjoisen perukoille. Mistä nettikaupasta olet sitä hankkinut?
Mulla muuten oli kokeilussa tuo Sparkling shine, ja oli mulle aivan sopimatonta: kuivatti, ei mitään pitoa, enkä mitään kiiltoakaan sillä saanut. Tuoksusta tosin tykkäsin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 22.10.08 - klo:22:19 »
^ Kyllä Haed Headia saa ihan vaikka LF:stä  :)
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #423 : 22.10.08 - klo:22:50 »
^^ Strawberrynetistä saa Hard Headia hintaan 15$. Aerosoleihin tulee tosin Mansikkalassa 10% postikulut, mutta tuohan hyvittyy osittain tai kokonaan loyalty bonuksilla. Toimitusaika on noin viikko.

http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=85373&goChar=T#DETAIL
1c F ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #424 : 22.10.08 - klo:23:16 »
Juu LF:sta oon Hard headia aikaisemmmin aina tilaillut. Nyt kylläkin voisin laittaa sen mansikkalasta tilaukseen, jossain vaiheessa sitä ei siellä valikoimissa ollutkaan, mutta nyt näköjään olisikin taas. :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #425 : 23.10.08 - klo:00:03 »
Mä en myöskään aiemmin Mansikkalan valikoimasta tuota Hard Headia löytänyt. Loistavaa että nyt sieltä saa. Pari päivää sitten eksyin feelunique.com sivuille ja jos en ihan väärin ymmärtänyt, niin tuo hinta (delivered) sisältää siis myös postituksen. Kauppa sijaitsee Kanaalisaarilla eli eu:n ulkopuolella.

Hard Head: http://www.feelunique.com/p/TIGI-Hard-Head-Hairspray-400ml.html

EDIT. Ah, en ole täysin puusilmä vaan ymmärsin oikein; ilmainen kuljetus ympäri maailman. Loistavaa! Tuo hinta on monta euroa halvempi kuin Mansikkalasta tilatessa!
« Viimeksi muokattu: 23.10.08 - klo:00:07 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 23.10.08 - klo:00:20 »
^ Se Hard Head ja muut aerolosit (kaikki mistä menee postarit)  löytyy pafryymien puolelta.

Edit. Olen näköjään hieman puusilmä. Pyydän Jouanalta anteeksi. Luin, ettet nyt löytänyt sitä Mansikkalasta. Noiden Mansikkalasta löytymisessä on aiemmin monilla ollut ongelmia.
« Viimeksi muokattu: 23.10.08 - klo:00:30 kirjoittanut Miiu »
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #427 : 23.10.08 - klo:00:24 »
^ Mä haen suoraan haulla, jolloin näyttää kaikki tulokset kaikissa kategorioissa. Kyllä mä olen vakuuttunut ettei tuota aiemmin ole saanut; mahdollisesti on ollut väliaikaisesti loppunut tms.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 23.10.08 - klo:20:32 »
Ostin viime viikolla osiksen hiuslakan, niin säilyykö se (en oo käyttäny vielä), vai haihtuuko se pois? Pidän sitä kaapissa jossa on pimeää ja kuivaa?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #429 : 23.10.08 - klo:21:59 »
^Ei sen varmaankaan pitäis minnekään haihtua.  :) Itselläni on ainakin 3 vuotta vanha Osiksen iso hiuslakkapurkki, enkä ole huomannut siinä tapahtuneen mitään haihtumista. Mulla ei ole siinä edes korkkia tallessa ja säilytän sitä kirjahyllyssä korissa eli ei ole mitenkään erityisen pimeässäkään.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #430 : 03.11.08 - klo:14:04 »
Itsekin kaipailen nyt jotakin todella jämäkkää lakkaa. Olen käyttänyt mustaa silhuetin lakkaa, mutta sekään ei ole tarpeeksi pitävää. Nyt siis sellainen lakka joka tekee oikein kovan kerroksen hiuksiin, eikä kastele niitä vaan on todella kuivaa. Pitäisi saada tuo sivuotsis pysymään paikoillaan.
Olisiko jollain jotain hyvää vinkkiä kun ei viitsi kaikkia kokeilla itse kun tuo raha ei kasva puussa.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 03.11.08 - klo:15:06 »
^ mulla pysyy sivuotsis pois tieltä Tigin Masterpiecellä, välillä käytän Sebastianin Shaper Plussaa jolla saa joustavamman mutta ihan yhtä pysyvän.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 03.11.08 - klo:15:16 »
Oon nyt tykästynyt Kerastasen oranssiin lakkaan. Jättää hiukset suht liikkuviksi mutta silti hyvä piti, ei tee tummaa tukkaa harmaaksi ja ei haise kauheasti.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #433 : 04.11.08 - klo:22:06 »
Vihdoin löysin elämäni hiuslakan! :D Schwarzkopf Got2b Sarjan 2Sexy lakka on ihanaa. Tuoksuu vadelmalle, pito on voimakas ja sumuttuu tasaisesti ja ei jätä hiuksia märäksi ollenkaan. Sumu on todella hienojakoista :-*

Jounana: Got2b:n Glued -lakka on pitävää, mutta ei sumutu niin hienojakoisesti kuin 2Sexy. Glued tuoksuu vihreälle omenalle. Mutta mielestäni 2Sexy on parempaa, vaikka ei muka omaa niin hyvää pitoa. Jostain syystä se pitää mun tukassani paremmin ja hiukset kyllä pysyy miten haluan.
« Viimeksi muokattu: 04.11.08 - klo:22:09 kirjoittanut lip_eh »
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 04.11.08 - klo:23:30 »
Osaisiko joku suositella mulle hiuslakkaa, mikä sisältää hyvin vähän kuivattavia ainesosia (alkoholia?) Ei ainakaan heti alussa saisi olla. Onko olemassa lakkaa, missä ei olisi alkoholia, mutta kuitenkin pito on hyvä?