Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270831 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #435 : 04.11.08 - klo:23:40 »
Vihdoin löysin elämäni hiuslakan! :D Schwarzkopf Got2b Sarjan 2Sexy lakka on ihanaa. Tuoksuu vadelmalle, pito on voimakas ja sumuttuu tasaisesti ja ei jätä hiuksia märäksi ollenkaan. Sumu on todella hienojakoista :-*

Jounana: Got2b:n Glued -lakka on pitävää, mutta ei sumutu niin hienojakoisesti kuin 2Sexy. Glued tuoksuu vihreälle omenalle. Mutta mielestäni 2Sexy on parempaa, vaikka ei muka omaa niin hyvää pitoa. Jostain syystä se pitää mun tukassani paremmin ja hiukset kyllä pysyy miten haluan.

Minullakin 2sexy toimii paremmin kuin glued (jonka jälkeen tukkaa näyttää tosiaan lähinnä liimatulta  ::)). Ihme koppurakasa tuli tukasta siis. Harmi vain kun 2sexyn tuoksu on niin voimakas ja k a m a l a, en vain kertakaikkiaan kestä sitä enää eli pakko pulittaa vain Masterpiecestä, joka kyllä tuoksuu mutta jotenkin sopii nenääni kuitenkin paremmin :). Töissä varalakkana tuo 2sexy kyllä käy.

Silikonitontakin täytyy taas kokeilla. Cutrin sensitive tai Erisan eivät toimineet tukassani (pahempi kuin ilman lakkaa, pari haituvaa sojottivat vain väärään suuntaan), tuoksuttomuus kyllä miellytti. muistaakseni joku mainitsi muunkin silikonittoman lakan mutta nytpä en sitä enää löytänyt. Eli jos jaksatte sanoa sen vielä uudelleen :). Silikoni ei niin tukkaani haittaa mutta kasvojen iho tukkeutuu  :-\.
« Viimeksi muokattu: 04.11.08 - klo:23:48 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #436 : 04.11.08 - klo:23:46 »
KIWI Tuskin täysin alkottomia löytyykään, mutta ainakin vähemmän sitä sisältäviä joitakin on. Itselläni ei ole valitettavasti mitään mitä voisin suositella, mutta tuolta ketjusta saattaisi ainakin jotain irrota: Alkoholittomat muotoiluaineet.

Ounnou! Kiitos vastauksista koskien tuota Glued-lakkaa, mutta nyt mä olen taas ihan kahden vaiheilla :-\ Toisaalta mun kuontaloni on beyond itsepäinen ja koska malli on melkoisen lyhyt (ei ihan poikatukka, muttei kaukanakaan siitä) niin ajattelin että tuo Glued voisi toimia paremmin. Sparkling Shine ei tehnyt mitään, siis todellakaan mitään, oli parempi ilman sitä koska se ainoastaan hiukan kuivatti; ei tuonut kiiltoa eikä varsinkaan pitänyt yhtään.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #437 : 05.11.08 - klo:18:37 »
^ Joo mä ainakin rinnastan Sparkling Shinen kiiltosuihkeen kaltaiseksi tuotteeksi, eli ei pitoa käytännössä ollenkaan. Lisäksi flobiksi kiillon suhteen.. Mä vaan mainostan 2Sexyä ;D :-*
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #438 : 05.11.08 - klo:22:07 »
^ Amen siihen mitä tulee Sparklingiin :P Mut mä ostin äsken Glued-lakan, ja testin jälkeen tuntuu että oli kyllä nappiostos mun rautakankitukalleni! Saapi nyt nähdä miten käyttäytyy tuulessa ja menossa, mutta vielä ei ainakan harmita tämä hankinta. Tuoksu saa kyllä plussaa; lakaksi oikein loistava. Muutkin Got2b-tuotteet ovat kyllä tuoksuneet oikein namukoille!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 05.11.08 - klo:22:23 »
^Se glued voi olla just hyvä tuohon sun tarkoitukseen. Pitempään tukkaan ei ehkä ihan niin toimiva, kun tosiaan "liimaa" ja jotenkin karheuttaa, mutta itelläki se on ihan hyvä otsikseen, jos ei kauheassa tuulessa mene. Eipä pitänyt tukkaa kuosissa eilen kun pyöräilin töihin, mutta tänään se pysyi ok:sti kun kampasin siihen ensin Fructiksen geelisprayta ja pistin vielä gluedia aiihen päälle. Kunnon kerrokset ja liimat tähän otsikseen! :D

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #440 : 06.11.08 - klo:14:13 »
Tilasinpas lookfantasticista Fudgen Membrane Gas lakkaa :) Toimi erinomaisesti kun kokeiltiin avon päähän. Jännä lakka, pysyy hetken kosteana, niin että ehtii hiuksia vielä asetella oikeaan asentoon. Ja sitten jämähtää. Hyvin pysy lyhyet hiukset pystyssä  :D
Luulen, toivon, että toimii myös mun otsiksessa tuon muotoiltavuutensa ansiosta.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #441 : 06.11.08 - klo:16:45 »
Ou.Mai.Gaad. Ei tartte enää ton putelin jälkeen ostaa Glued-lakkaa. Ihan jees pito mutta se haju!! Ens´alkuun tuoksu oli kivan hedelmäinen, mutta kun suihkin kunnolla sitä ja olin liikenteessä niin mulle tuli koko ajan nenään sellainen öklö esanssinen hedelmäsalaatin haju  :-X

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 06.11.08 - klo:17:02 »
^Aika jännä juttu, mä en ole huomannut siinä oikeastaan mitään hajua. Pitääkin ensi kerralla koittaa oikein tarkoituksella nuuhkia. Onkohan mun hajuaistissa vikaa, kauheaa jos muut on huomanneet sen hajun ja minä en! :D

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #443 : 08.11.08 - klo:21:45 »
Mä olen tykästynyt nyt SP:n Just a minuteen.. Pitää hyvin ja kiva tuo minuutin verran vielä vähän korjailuaikaa suihkuttamisen jälkeen :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 14.11.08 - klo:19:06 »
Mä en kyllä tykkää tosta Osiksen session lakasta  >:( Paaaljon parempi on Klippoteketin oranssi purkki, parempi pitokin. Nooo, onneks ostin Osiksen alennuksesta  ;D Yks ongelma on se, miten saada toi Osis käytettyä...
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #445 : 15.11.08 - klo:14:58 »
Nyyhky nyyh, nyt mä alan olemaan vihainen itselleni....  >:( Menin tyhmyyksissäni ostamaan Sokoksen alesta andrew collingen hiuslakan. Ajattelin uskaltaa ostaa sen koska joskus muinoin käyttämäni muotovaahto ei ollut mitenkään pahan hajuinen. Vaan tuo lakka on kammottava. Ottaa päähän hassata vähiä rahojaan tuollaisiin huteihin  >:(

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #446 : 18.11.08 - klo:12:58 »
Hei. Apua, tarvitaan päivän kestävät, silti pehmeät kiharat.. Onko hardhead liian tuimaa? Millainen pito on S-factorin lakoissa? esim chic shine  ???
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 18.11.08 - klo:13:18 »
Silikonitontakin täytyy taas kokeilla. Cutrin sensitive tai Erisan eivät toimineet tukassani (pahempi kuin ilman lakkaa, pari haituvaa sojottivat vain väärään suuntaan), tuoksuttomuus kyllä miellytti. muistaakseni joku mainitsi muunkin silikonittoman lakan mutta nytpä en sitä enää löytänyt. Eli jos jaksatte sanoa sen vielä uudelleen :). Silikoni ei niin tukkaani haittaa mutta kasvojen iho tukkeutuu  :-\.

Paras silikoniton on minusta XZ Sensitive. Ehkä jo löysitkin vastauksen mutta piti nyt vain mainita :)
Erisan oli yhtä tyhjän kanssa ja teki vain hiuksista lentelevät, mutta XZ toimii loistavasti korputtamatta ja antaa kuitenkin ihan hyvän pidon. Ja on siis tuoksuton myös. Minulla toinen puteli menossa jo, onneksi uskalsin testata vaikka Erisaniin petyinkin.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 18.11.08 - klo:13:21 »
Hei. Apua, tarvitaan päivän kestävät, silti pehmeät kiharat.. Onko hardhead liian tuimaa? Millainen pito on S-factorin lakoissa? esim chic shine  ???

Sebastianin Shaper Plus tekee joustavat ja kestävät kiharat. tuota mun kampaajalla käytetään kun pitää saaha koko päivän (sään)kestävä kiharakampaus, ja hääkampausten pohjana. tuota voi käyttää työstölakkana, eli suihkutetaan osioon ja rullataan patukkarullille tms. tai normaalisti valmiiseen kiharaan suihkuttamalla.
toimii :)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 18.11.08 - klo:13:38 »
Mä en tykkää Osiksen Sessionista enkä Klippoteketin oranssista ;D

Mulle tuo Sparkling Shine on normipäivinä milloin tulee muotoilutuotteita käytettyä ihan riittävä, ja tykkään tuoksusta. Alkuun luulin että se tosiaan on kiiltotuote mutta yllätyin kun siinä itsessään on vähän pitoa ja jotenkin lakkamainen verrattuna muihin kiiltosuihkeisiin mitä olen kokeillut, sit tajusin että se onkin oikeastaan lakka ;D

Kadus Reconstruct tms. on suht kiva myös, se taitaa olla normal tai strong mikä siinä on pitona eli kans sellanen peruspäivän tukanpidike muttei ehkä tiukempaan tarkoitukseen, eikä tunnu edes kovin kuivattavalta. Marketeista löytyvä Elnett (keltainen?) on myös ihan kiva, parempi mitä alkuun luulin, tää on mulla töissä.

Tigin Masterpiece houkuttaisi muakin, ajattelin kyllä kokeilla vielä edukkaampia versioita jos niistä löytyisi jokin helmi. Sebastianin Shaperia olen kuolannut tuhannesti ja vähintään yhtä monta kertaa ollut ostamassa sitä mutta en sit ole ostanut kutienkaan.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.