Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270893 kertaa)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #450 : 19.11.08 - klo:00:51 »
Tigin Hardhead on hyvä lakka, Masterpiecessä mua häiritsi tuoksu joka on sinällään hyvä mutta liian voimakas. En tykkää että tuoksu sekoittuu hajuveteeni ja kostealla kelillä tukka tuoksuu kilometrin päähän hedelmiltä. Tällä hetkellä käytössä Cutrinin Chooz josta olen kyllä tykännyt. Saan ihan riittävän pidon, tuoksu on hyvä ja miedohko.

Olisko olemassa joku lakka jolla saisin joustavan hyvän pidon niin että tukka ei latistu kun vedän teepaidan päälle?
Hang out the chick habit

Lynnei

• Vieras
« Vastaus #451 : 19.11.08 - klo:20:40 »
Joo joo, onhan sitä Hard Headia puitu tässäkin ketjussa jo vaikka kuinka paljon, mutta pari kysymystä on silti ketjuakin selailemalla jäänyt avoimeksi. Eli siis sopiiko Hard Head mielestänne tupeerukseen vai onko tulos aivan katastrofaalinen? Entä onko liian tymäkkää kamaa ohuille hiuksille? Millaiseen käyttötarkoitukseen olette omat HH:nne ostaneet?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 19.11.08 - klo:20:47 »
Millainen pito on S-factorin lakoissa? esim chic shine  ???
Toi Chic Shine on pumppulakka, ja se lakka tulee sitten sellaisina yksittäisinä suihkauksina joiden alla tukka kovettuu. Voi olla että tota pitäis suihkia aika kaukaa, mutta ite en oo oikein ikinä tykännyt noista pumppulakoista. Laitoin oman Chic Shineni kiertoon sen takia.. Pitoa siis kyllä löyty, kyllä tolla kypärätukan aikaiseksi saa jos haluaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 20.11.08 - klo:00:27 »
Joo joo, onhan sitä Hard Headia puitu tässäkin ketjussa jo vaikka kuinka paljon, mutta pari kysymystä on silti ketjuakin selailemalla jäänyt avoimeksi. Eli siis sopiiko Hard Head mielestänne tupeerukseen vai onko tulos aivan katastrofaalinen? Entä onko liian tymäkkää kamaa ohuille hiuksille? Millaiseen käyttötarkoitukseen olette omat HH:nne ostaneet?

Mulla on hentoa seittitukkaa ja tuo tekee sen ihan kamalaksi. Tukasta tulee sellainen oudon harsomainen ja todella kuivan näköinen.

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #454 : 24.11.08 - klo:15:05 »
Lainaus
Sebastianin Shaper Plus tekee joustavat ja kestävät kiharat. tuota mun kampaajalla käytetään kun pitää saaha koko päivän (sään)kestävä kiharakampaus, ja hääkampausten pohjana. tuota voi käyttää työstölakkana, eli suihkutetaan osioon ja rullataan patukkarullille tms. tai normaalisti valmiiseen kiharaan suihkuttamalla.
toimii Hymyilee

Charleen.
Juuri tuollaista hainkin. Minkäs kokoisenä pullona sitä saapi ?  :P
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 26.11.08 - klo:20:11 »
^ mun tietääkseni 400 ml ja sitten on vaan pikkupullo (matkakoko)

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 29.11.08 - klo:20:05 »
Minulla ainakin tuo Herbinan hiuslakka on oikein hyvä valinta. Siinä vaaleanvihreässä pullossa. Se vaaleanpunainen pullo taitaa olla MarjaSpa, mutta muuten sama tuote? En ole kyllä mitään vertailua tehnyt.
1a F ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 03.12.08 - klo:22:41 »
Paras silikoniton on minusta XZ Sensitive. Ehkä jo löysitkin vastauksen mutta piti nyt vain mainita :)
Erisan oli yhtä tyhjän kanssa ja teki vain hiuksista lentelevät, mutta XZ toimii loistavasti korputtamatta ja antaa kuitenkin ihan hyvän pidon. Ja on siis tuoksuton myös. Minulla toinen puteli menossa jo, onneksi uskalsin testata vaikka Erisaniin petyinkin.

Kiitos vinkistä! Ensivaikutelma on erittäin positiivinen  ;D. Ostin ison hajusteettoman ja minikokoisen tyrni-lakan, oikein hyviltä tuntuvat.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 04.12.08 - klo:13:52 »
Kampaajalla käydessä hän laittoi mulle ihanaa lakkaa, ja ostin tuota sitten kotiinkin.
Tuoksuu todella hyvältä, tekee hiuksista ilmavat mutta ei  kovaa "kypärää".

Sebastian Body Thick Finish Volumizing Hair Spray
http://www.sebastian-intl.com/bd_index.php

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 04.12.08 - klo:21:42 »
^Tää on mun ehdoton suosikki ollut jo jonkin aikaa. Pitää suht hyvin ja tuntuma on kevyt eikä yhtään kova. Tätä voi käyttää myös muotoiluvaiheessa, eikä kovin helposti tule yliannosteltua vaan voi kerrostaa tarpeen mukaan. Tuoksu myös yllättävän hyvä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #460 : 04.12.08 - klo:22:15 »
Hyvä kuulla että tuo Erisan ei ole järin tehokasta, niin en mene sitä kokeilemaan. XZ hajustamaton ollut käytössä ja ihan hyvä peruslakka, ei mitään superpitoa mutta markettilakaksi varsin passeli. Onko kellään kokemusta LV lakasta?

Märkälakka on viimeinkin tulossa - Tigin Maxxed-out - mun vanha rakkaus :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 05.12.08 - klo:20:08 »
Mä olen mahdollisesti löytänyt elämäni tukkalakan: L'oreal Elnett Satinin hajusteeton versio. Normi-Elnettiä en edes pysty käyttämään vahvan ja hengitysteihin käyvän tuoksun vuoksi. Samasta syystä mm. Tigin Masterpiece ja Sebastianin Shaper ovat jäänet multa käyttämättä.

Elnett tulee purkista ulos todella hienojakoisena sumuna. Esim. Osiksen Freeze tekee mun tummasta tukastani vielä tummemman ja "märän" näköisen, koska lakka ei levity riittävän hienojakoisena. Elnetin ja Freezen pito on samaa luokkaa.

Hajusteettomassa Elnetissä on "hajusteettoman" eli raaka-aineiden selvä tuoksu, mutta se tuntuu vain sumuttamishetkellä. On tosi kivaa, kun tukkalakan hajuste ei kilpaile hajuveden kanssa.  :) Ja Elnett on myös tosi edullista merkkituotteisiin verrattuna. Suosittelen kokeilemaan, jos tämä tarina inspiroi! :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #462 : 20.12.08 - klo:14:43 »
Nyt täytyy kyllä sanoa, että mun HG:ni hiuslakoista on kyllä noussut esiin! Ihan paras, tosin tähän melko lyhyeen ja peikkotukkamaiseen lookkiin, sopii erinomaisesti. Eikä tahmaa eikä tee koppuraa eikä vie kiiltoa tai kuivata. Mun on vaikea uskoa tätä todeksi mutta se jopa lyö mun aiemmin HG:nä pitämänäi Tigin Maxxed-Outin, joka nimittäin hiukan kuivattaa. Mutta edelleen se on parhaita lakkoja mulle. Pito on erinomainen eikä sekään lähmää. Kuivalakat ei vaan toimi mulla lainkaan, sen olen nyt joutunut myöntämään.
Eli tämä mun HG:ni on Cutrinin Chooz Work&Fix. Tuoksu on aivan ihana ja hiuslakoista kuivattaa kaikkein vähiten. Lisäksi pito on oikein hyvä, ja plussaa siitäkin että seuraavana aamuna tukka tuntuu vielä todella freshiltä!

Koska Cutrin meni ja uudisti tuotteet, vaihteeksi.... ::) Niin kuulemma tämä tuote on nyt nimellä Fix. Huomasin että Hairstoren myymälöissä sen hinta on ruhtinaalliset 14e plus rapiat :o Onneksi Sokoksella hinta on 11e plus rapiat. Sieltä ehkä raaskii hankkia, mutta kyllä on kammo hinta mielestäni :-\
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 22.12.08 - klo:08:47 »
Tigillä on loistava Masterpiece, mutta ehdottomasti paras kaikista on kuitenkin Sebastianin Shaper Plus. Se antaa hyvää, kestävää pitoa, mutta jättää hiukset liikkuviksi, on hienojakoista ja sopii hyvin myös työstämiseen eikä vain viimeistelyyn. Tuoksu on lakaksi melko voimaksa (perinteiden kampaajatuoksu), mutta se haihtuu ajan kanssa hiuksista.

Oma 400 ml:n pulloni maksoi tarjouksessa reilut 15 euroa.

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #464 : 22.12.08 - klo:16:54 »
Hyvä kuulla että tuo Erisan ei ole järin tehokasta, niin en mene sitä kokeilemaan. XZ hajustamaton ollut käytössä ja ihan hyvä peruslakka, ei mitään superpitoa mutta markettilakaksi varsin passeli. Onko kellään kokemusta LV lakasta?

LV:n lakan voisi rinnastaa Tyrni XZ:aan, ainakin pidolta ja tuoksu on hajusteettomalle se perus raaka-ainemainen.
Aion kokeilla vielä tuon XZ:n hajusteettoman ja katson kummassa on parempi pito ja hankin se paremman. Kouluun olisi hyvä saada joku sensitive-lakka, koska koulu on täynnä allergikkoja.  :-\