Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270429 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #465 : 22.12.08 - klo:21:16 »
^ Ok, hyvä tietää, kiitos. Valitettavasti nuo kuivalakat kuivattaa ja klähmää pidemmän päälle, mutta esim biletarpeisiin tms nuista on hyötyä.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 23.12.08 - klo:22:30 »
Tilasin Hairstorelta Bonacuren Styling treat strong control- hiuskiinteen. Toivottavasti on samaa, jota tässä ketjussa aiemmin kehuttiin.  :) Toisena vaihtoehtona oli Osiksen Freeze, mutta olen kerran sitä kokeillut kaverilta ja ei tehnyt ainakaan yhdellä kokeilukerralla suurempaa vaikutusta. Ihan ok kyllä oli. Mietin myös Osiksen Elasticia, mutta tällä kertaa päädyin tähän. Nyt käytössä K-Pak hiuskiinne. Ihan ok, mutta ei loistava. Miinusta jatkuvasti tukossa olevasta suuttimesta. Välillä on silmätkin aineessa.  ;D

Nyt testasin tuota Bonacuren hiuslakkaa; suuttimesta tuli tosi kovalla voimalla, laitoin kevyempään otsatukkaan niin sekotti koko kampauksen.  :D Että siitä miinusta aika paljonkin. Kiiltoa tuolla aineella kyllä sai mukavasti. Ja pitoakin sopivasti.

Nyt täytyy todeta, että tuo Bonacuren lakka on tälle päälle parasta tähän asti kokeilemistani. Pikku kylästä ei sitä löytynyt ja ostin tilalle Lorealin techni art lakkaa, mutta tästä tulee sameaksi pää.

Poissa January

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #467 : 24.12.08 - klo:19:38 »
Tuossa tuli itselle hankittua joululahjaksi vähän muotoilutuotteita, ja mukaan tarttui myös Osis+ Sessions:in Fix -lakka. Vaikuttaa oikein hyvältä, erittäin voimakas pito ja miellyttävä tuoksu. Yleensä on tuntunut Osiksen tuoksut tosi voimakkailta ja liian maskuliinisilta, mutta tämä tuntuu oiken hyvältä  :)

Ramona

• Vieras
« Vastaus #468 : 08.01.09 - klo:05:06 »
Golwellin tuuheuttava Big Finish lakka on ollut itselleni todella hyvä, antaa hyvän pidon ja tuuheuttaa, ei lähmää millään tavalla ja korputa. Parturi itsekin tätä kehui itselleen hyväksi lakaksi ja innostuin ostamaan. Ot, myös goldwellin double boost tyvikohottaja on ollut todella hyvä itselle, ei jätä raskaaksi ja tuuheuttaa! Parempi kuin esim. Tigi Queen for the day. Seuraavaksi ajattelin kokeilla tutkimusmielessä jotain Osiksen lakkaa...jos olisi tuuheuttavaa vaikka valikoimissa.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 08.01.09 - klo:06:33 »
^ Itseasiassa olen monesti miettinyt että miten lakka voi tuuheuttaa. Siis kun lakkahan on vain ohut "päälliskerros" tukassa. Tietysti niin, että suihkuttelee tyveen, mutta silloinhan se onnistuu lähes kaikilla lakoilla..
Ei mulla ainakaan tuuheuttavat lakat ole yhtään mitenkään erilaisia kuin normaalitkaan.
So it goes.

Ramona

• Vieras
« Vastaus #470 : 09.01.09 - klo:00:39 »
Niin, eihän ne varmaan tarkkaan otettuna tuuheuta, mutta varmaan eroa on siinä millaisen pidon tyveen antaa. Ainakin mitä itse testaillut niin jotkut lakat kyllä varmaan eri käytössä antavat voimakkaan tuen, mutta tyveen saattavat olla liian voimakkaita ja sitä kautta tahmaavat/lätsäyttävät. Itselleni hyvä "tuuheuttava" lakka on sellainen joka antaa ilmavan pidon. Tietenkään lakan ei tarvitse olla tarkoitettu nimenomaan tuuheuttavaksi ja silti se voi hyvin tyvessä toimia, mutta itse yritän aina katsella lakkaa joka on tarkoitettu "tuuheuttamaan" jos sillä vaikka jotain vaikutusta olisi :)   
« Viimeksi muokattu: 09.01.09 - klo:00:45 kirjoittanut Ramona »

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #471 : 15.01.09 - klo:21:49 »
Mulla on haussa joku tupeeraukseen käyvä, miedon tuoksuinen, erittäin hienojakoinen lakka. 4R:n hiuksiin jätettävän hoitoaineen Moisture mistin hienojakoinen suihku on ihan huippu, eli osaakohan kukaan verrata sen suihketta kyseisen sarjan lakan suuttimeen?

Matrixeja ootte myös kehuneet. Ihan markettikama kävisi myös. Nyt on käytössä Cutrin chooz work & fix. Sen kummosempaa tukea en oikeastaan tarvitsisi, kunhan saisi kuohkeutta sinne tupeeraukseen. Siinä on ollut kiva tuoksukin, kovin voimakasta en kaipaa...

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 15.01.09 - klo:23:36 »
^ Mä olen tykännyt tosi paljon L'Orealin Infinium Queen-lakasta, jonka suihke on hienojakoinen, lakka pitää hyvin tyvitupeeraukset ja otsiksen kuosissa mutta on silti hiuksissa todella huomaamaton. Tuoksu on suihkuttaessa perus-lakkatuoksu, mutta häviää lähes heti. Tosin muhun vetoaa myös tosi paljon pullon väri ja logo :D Plussaa tietysti isosta pullosta ja suht halvasta hinnasta. Menossa jo toinen pullo ja tätä ostan lisää :)
So it goes.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #473 : 18.01.09 - klo:13:26 »
^
Joo mä oon kanssa ihan rakastunut tohon. Paras kokeilemani hiuslakka. Pitää tosi hyvin, vaikkei tee huomattavaa "lakkapäätä". Tarjouksia koitan vaan bongailla. Ennen joulua hairstorella oli kaksi pulloa tätä lakkaa pistetty paketiksi kahden www-muotovaahdon kanssa ja maksoikin  vain 20 e, mutta eeiii.... mulla on kotona jo kaks vähän kehnoa muotovaahtoa.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 18.01.09 - klo:17:26 »
Mä jos tupeeraan tukkaa tai muuten koen tarpeelliseksi suihkutella lakkaa tyveen käytän vain kevyen pidon antavaa lakkaa ja hyvin hillitysti, kampauksen kiinnittämiseen on sitten voimakas pito. Mulla ainakin on senverran raskaat hiukset että jos tyveen suihkuttelisi vielä jotain superlakkaa ne ei nousisi edes kurottajan avulla enää ylös ::) Kampaajanikin viimeksi suositteli vastaavaa.

Mulla on edelleen täydelliset lakat haussa. Varmaan kokeilen Tigiä seuraavaksi, kunhan saan päätettyä että mitä niistä.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 01.02.09 - klo:15:00 »
Mikä lakka olisi hyvää kiinnittämään kiharakampauksen? Lopputuloksen pitäisi olla mahdollisimman pehmeä.

Millainen tuoksu Sebastian Body Thick Finish Volumizing Hair Spray:ssä on? Marjainen, hedelmäinen, perus lakkahaju? Mietin, että eikös muut ko sarjan tuuheuttavat tuotteet haise sellaiselle teepuuöljylle, vai muistanko väärin?
« Viimeksi muokattu: 01.02.09 - klo:15:35 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 01.02.09 - klo:19:03 »
^ teen kiharat GHD:llä ja suihkutan päälle Sebastianin Shaper Plussaa, tuolla saa todella kestävän tuloksen ja kiharasta tulee jämäkkä mutta joustava.

tossa thickening-lakassa on marjaisa tuoksu, oikein hyvä itseasiassa :)

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 02.02.09 - klo:15:28 »
Millainen tuoksu Sebastian Body Thick Finish Volumizing Hair Spray:ssä on? Marjainen, hedelmäinen, perus lakkahaju? Mietin, että eikös muut ko sarjan tuuheuttavat tuotteet haise sellaiselle teepuuöljylle, vai muistanko väärin?

Charleenin kanssa samaa mieltä, että tuossa lakassa on kiva tuoksu. Voisi kai sanoa marjaisaksi, on sellainen vähän makeahko, mutta raikas tuoksu, ei mikään tyyppillinen eikä voimakas lakan tuoksu. Ei ainakaan itseäni häiritse, mutta en ole hajusteille herkkä. Noissa sarjan muissa tuotteissa on samantyyppinen tuoksu, ei lähelläkään teepuuöljyä eli sekoitat nyt varmaan joihinkin muihin tuotteisiin.

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #478 : 03.02.09 - klo:19:50 »
Ostin lähimarketista Shockwavess Boost it!-lakan loppuneen Silhouet- lakan tilalle.
En huomaa pidossa mitään eroja, suorastaa loistavaa että marketista löytyi korvaava tuote, ei ole varaa joka kuukausi ostaa uutta 20 egen lakkapulloa.... ;D

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #479 : 01.03.09 - klo:12:08 »
Olen yleensä ostanut marketeista hiuslakkoja, viimeksi tarttui mukaan Herbinan marjaspa. Enpä tykännyt yhtään, hajukin on karamiseva.
Toissapäivänä testasin äidin luona Osiksen Freeze-hiuslakkaa ja olin aivan myyty. Parasta koskaan ikinä kokeilemaani hiuslakkaa! Miksi en ole tätä aikaisemmin kokeillut? Todellakin ostan tätä seuraavaksi. Mielettömän hyvä pito, miellyttävä tuoksu ja lähtee kivasti harjaamalla pois. Eikä takuta tukkaa, niinkuin muut lakat ovat tehneet.
Oliin pitkään siinä uskossa ettei mun kannata käyttää lakkoja, kun lopputulos on aina sekaisen suttuinen. Väärässä olin ;)