Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270502 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #480 : 01.03.09 - klo:21:02 »
^lakoissa on ihan kauheasti eroja ja varsinkin siinä mikä käy millekin hiuslaadulle. Joku löytää suosikin marketista joku kampaamosta. Itselle on ainakin käynyt muutamia kertoja niin että olen ihmetellyt miksi hiukset on yhtäkkiä kuivat, sähköiset ja hallitsemattomat ja tajunnut se johtuvan lakasta.

Viime aikoina olen huomannut että yksi suosikkilakoistani eli Goldwellin Big finish, ei jotenkin enää toimi mulla yhtään.
Kauhea takkupallo ja karvakasa. En tiedä johtuisko sitten hiusteni alati lisääntyvästä luonnonkiharasta. Harmi sinänsä koska tykkäsin tästä ennen kovasti, enkä vähiten tuoksun takia.

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #481 : 03.03.09 - klo:18:35 »
Hei mitä porukat on tykänneet WWW:n lakasta? :D siis tästä Infinité Conditioning Hairspraystä puhun. (http://www.hairstore.fi/webstore/shop.php?maingroup_id=0&subgroup_id=0&search=normal&query=1254060) Oon kokeillu tuota joskus pari kertaa kaverilla ja oli muistaakseni ihan ookoota, haju ei häirinnyt ja lakka tuli hyvänä sumuna. En muuten tästä www:stä perusta mutta harkitsen tämän ostamista  ;D

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #482 : 03.03.09 - klo:19:50 »
Edullinen se ainakin on ja lakoissahan ei juurikaan ole incissä eroja; kaikki sisältävät pääsääntöisesti alkoholia, joten jos kyseinen lakka sopii sun päälle, niin osta pois vaan. Itse käytin www:n lakkaa joskus vuosia sitten, mutta olen löytänyt itselleni paremman :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 03.03.09 - klo:19:55 »
Olen lähes aina käyttänyt kampaamolakkoja mutta nyt vain suosikki löytyi ihan marketista (kiitos vain täältä saatujen vinkkien) olen aivan hullaantunut XZ tyrnilakkaan. Ihan mieletön löytä tukalleni, halpa ja silikonitonkin vielä, enempää en voisi toivoa  ^^. Tukkani on latistuvaa sorttia, joten liian "märkä" lakka latistaa helposti ja toisaalta liian voimakas tuki tekee tukasta ihme kypärän.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #484 : 03.03.09 - klo:20:08 »
Tuota XZ:n tyrnilakkaa voisi ajatella muuten, mutta ainakaan se tyrnishampoo ja hoitoaine ei tuoksuneet kovinkaan hyviltä taikka kummosilta kun joskus niitä käytin.

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 03.03.09 - klo:20:18 »
^
Tuoksutonkin löytyy mutta itse tykkään kovasti tuosta tyrnin tuoksusta  ;D.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 23.04.09 - klo:16:26 »
Osaisko joku kertoa minkälainen pito tuolla XZ - tyrnilakalla on verrattuna esim Klippoteketin oranssiin / osis sessioniin? :) Kiinnostais kovasti!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #487 : 24.04.09 - klo:08:40 »
Osaisko joku kertoa minkälainen pito tuolla XZ - tyrnilakalla on verrattuna esim Klippoteketin oranssiin / osis sessioniin? :) Kiinnostais kovasti!

XZ Tyrnistä ja Osiksen Sessionista ei voi puhua samana päivänäkään. Tyrnilakka ei pidä oikein mitään, todella kevyt lakka siis joka myös häviää itsestään hiuksista. Muistaakseni se myös jätti hiuksiin näkyviä harmaita jäämiä, jotka kuitenkin lähtivät pesussa pois. Näin ainakin minun hiuksissani, suuresti ihmettelen kuinka se on saanut niin paljon suosituksia ja kehuja. Kaipa se sitten joillekin sopii :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 24.04.09 - klo:08:48 »
^ Mullakin tyrnilakka sameutti tukkaa ikävästi. Samoin lakassa on omaan makuuni ilmeisesti liian iso suutin tai jotain; tuntui että ei tarvinnut kuin vähän suihkaista niin tyrnilakka täytti koko huoneen ilman. Jouduin pidättämään hengitystä lakan laiton ajan ja hetki sen jälkeen - muuten lakka ja sen haju leijui nenään ja suuhun. :P
Käytin kyllä lakan loppuun, koska pito oli tälle tukalle ihan hyvä. Uudestaan en kuitenkaan ikinä ostaisi.
« Viimeksi muokattu: 24.04.09 - klo:08:50 kirjoittanut armi »
So it goes.

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 24.04.09 - klo:08:52 »
En hengitä lakkaa laittaessani ja siirryn ehti viereiseen huoneeseen (kaikkien lakkojen kanssa), ehkä siksikin tuo Tyrni-lakka on niin hyvä kun pari suihkausta riittää  :D. Ei sameuta tukkaani mutta vaaleassa tuollainen ei niin näykään... Plussaa ainakin siitä, että testiin saa ostettua pienen eikä isokaan ole kallis. Nimimerkillä virhehankintoja myös kalleimmissa lakoissa  ;).

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #490 : 24.04.09 - klo:15:21 »
Mulle ei oikein sovi kuivalakat, en tiedä miksi, mutta ne tuntuvat kuivattavan moninkertaisesti enemmän hiuksiani kuin märkälakat. Lisäksi hiukset lähmäytyvät puolta nopeammin kuivalakan kanssa. Tämä siis oma omituinen tilanteeni.

Rakastuin viime syksynä Cutrinin Chooz Work&Fix -sprayn. Mulle tutun kaavan mukaan sen valmistaminen lopetettiin eikä vastaavaa tuotetta ole tilalla. Pelkkä Fix-spray on normaali nopeasti kuivuva märkälakka. Work&Fixin etu oli se että jättää hiuksiin hiukan muotoiluvaraa suihkuttamisen jälkeen, ja mun kuontalolle sekä käyttötyylille kyseinen lakka soveltuu loistavasti.

Tänään Sokoksen läpi kiitäessäni ("Hiusten hemmotteluviikkko" -kampanja tms päällä) ja kysäisin myyjältä onko jotain vastaavaa tuotetta tuolle W&F:lle. Hän esitteli Paul Mitchellin Fast Drying Sculpting Sprayn. Kurkkasin pikaisesti hintalappua ja olin katsovinani että hinta oli 15e. Myyjä kuitenkin kertoi että tuote on nyt tosiaan supertarjouksessa - sen 15e. Normaalihinta 26e!! Meinasin lentää selälleni. Ihan törkeitä hintoja!

Äsken tsekkasin kyseisen tuotteen Lookfantastic'sta ja postareineen hinnaksi muodostuisi 12,95e. Että näin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 24.04.09 - klo:15:32 »
Jouana: Cutrinin Chooz Work & Fix Sprayta näyttäisi olevan ainakin Hairstoren nettikaupassa vielä myynnissä hintaan 5e / pullo.
1c F ii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #492 : 24.04.09 - klo:15:51 »
^ Kiitos!! Mä alkuvuodesta sattumoisin just yhdessä Hairstoren liikkeessä törmäsin muutamaan jämäpulloon jotka heti hamstrasin itselleni. Jos niitä on tuolla nettikaupassakin noin huokeella niin pitänee sieltäkin vielä pari haalia!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 21.05.09 - klo:21:08 »
Löytyykö kokemuksia Tigin S-factorin Vivacious lakasta? Pito? Toimiiko suutin ja kaikki hyvin?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 22.05.09 - klo:15:53 »
Entäs minkälaisia kokemuksia Rainbow'n värjättyjen hiusten lakasta? :)

PS: osaako kukaan sanoa, kumpi on pahempi incissä, alcohol denat vai pelkkä alcohol?
2a F ii – Iho: kuiva