Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270503 kertaa)

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #510 : 17.07.09 - klo:12:13 »
Mulla on jo toinen purkki got2b:n keltaista (en muista täällä duunissa sitä nimeä) lakkaa ja se on osoittautunut mainioksi! En yleensä tarvitse kuin sellaisen kevyehkön pidon, tässä ei mitään korppumaisuusefektejä ja eikä tahmaa hiuksia toisiinsa kiinni.

Rockaholic kuitenkin ehdottomasti seuraavana ostoslistalla!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 17.07.09 - klo:13:04 »
Tigin Masterpiece alkaa olla lopussa. Nykyään käytän lakkaa vain otsatukan asetteluun ja siinä tämä kyllä toimi. Antoi pitoa riittävästi mutta ei korputtanut paljoa.

Uudeksi lakaksi halusin kuitenkin kokeilla jotain uutta ja ostin L'oreal Professionel Tecni Art Texture Expert Fixing Mist 4:sen. Aiemmin olen käyttänyt L'orealin lakoista Color Show Finishing Sprayta ja Anti-Frizz Sprayta jotka oli niin hyviä että L'orealin lakkoihin taidan jatkossakin päätyä.
Fixing Mist 4 on tosi hienojakoista - todellakin mistiä. Ei jätä hiuksia korpuiksi eikä tuoksu jää häiritsemään (en tiedä huomaisiko sitä jos suihkuttaisi enemmän kuin vain otsatukkaan). Oli hyvä ostos!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 17.07.09 - klo:20:56 »
^Onko tuossa L'oreal Professionel Tecni Art Texture Expert Fixing Mist 4:ssä miten hyvä pito? Tai siis meneekö asteikko 1-5 vai miten? Millainen tuoksu siinä on?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 18.07.09 - klo:23:06 »
Mä olen käyttänyt lähinnä markettien hiuslakkoja kun sitä tulee kulutettua niin paljon että ei ole varaa ostaa aina kampaamotuotteita. Mutta ensinnäkin Panthenen se kaikkein vahvin (joka on sinisessä pullossa) on ihan mahtava silloin ku pitää saaha jämäkät takut ja sitte ne vielä piilotettua.

Minkä niminen tää Pantenen lakka on? Se Classic -versio? Kuulostaa hyvälle :P
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 19.07.09 - klo:17:10 »
^Onko tuossa L'oreal Professionel Tecni Art Texture Expert Fixing Mist 4:ssä miten hyvä pito? Tai siis meneekö asteikko 1-5 vai miten? Millainen tuoksu siinä on?

Netistä löytämäni tiedon ja erään toisen Tecni art tuotteen (valkoisessa purkissa olevan Liss control silotusvoiteen) takana olevan merkinnän mukaan tuotteiden voimakkuus on arvioituna asteikolla 1-6.
Tässä lakassa ei kylläkään tuollaista samanlaista voimakkuusasteikkomerkintää ole eikä muissa Texture expert tuotteissa myöskään huomannut mitään vastaavaa numerointia tuotteen nimessä, mutta tuotteen selosteessa kyllä luvataan voimakasta pitoa.

Tuoksu on mun nenään ihan miellyttävä, aika "kampaamomainen". (Sori, tuon paremmin en vaan osaa tuoksua kuvailla).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 24.07.09 - klo:17:28 »
Mielenkiintoni heräsi, kun luin tuoteselostetta Lorealin Infinium Queen lakasta. Siinä mainittiin, että se on patentoitu. Onko millaista siis? Joku ainakin sanoi tuoksun olevan hirveä?

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #516 : 29.07.09 - klo:21:27 »
^
Ei tuoksu ole minusta niin paha... Menettelee. Aika mieto. Ihan hyvä lakka kaiken kaikkiaan minun mielestäni.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 30.07.09 - klo:09:27 »
Mä tykkään myös Infinium Queenin koostumuksesta ja toimivasta suuttimesta, lakka tulee tasaisena kuivana sumuna. Tuoksu on kyllä melko hyttysmyrkkymäinen, kuten Lorkun lakoissa yleensäkin, mutta aika mieto onneksi kuitenkin. Tuosta on ainakin kahta voimakkuutta (3 ja 4), mulla on tuota kolmosta.

Tässä kuvaus pullon kyljestä: Erittäin voimakasta pitoa antava hiuskiinne. Patentoitu koostumus kampauksen viimeistelyyn: erikoisvahva kiinnitys hetkessä, kiinnittää osion tai koko kampauksen pitkäkestoisesti. Antaa optimaalista kiiltoa. Suojaa kosteudelta. Ei jätä jäänteitä hiuksiin. Neutraali tuoksu erityisesti kampaamokäyttöön.
« Viimeksi muokattu: 30.07.09 - klo:10:48 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 30.07.09 - klo:19:29 »
^Kaipa tuota voisi joskus ostaa, kun siinä on niin nätti pullo  ::)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 14.08.09 - klo:10:15 »
Onko muilla kuin Seelalla kokemusta Fructiksen Bamboo -lakasta? Näin jossain mainoksen ja alkoi kiinnostamaan. Fructiksen lakoista mulla ei ole mitään muistikuvia vaikka joskus niitä tulikin käytettyä.
Got2be:n keltainen lakka loppui ja sille pitäisi saada korvaaja. Tokihan voisin samanlaisenkin ostaa mutta jos vähän jotain vaihtelua.. Got2be:n 2sexy on vähän turhan stydiä (sopii kyllä bilemenoon) ja sparkling sopii vain erittäin hentoon pitoon.

Myös Nivean lakat kiinnostaa, erityisesti Color Protection ja Diamond Gloss. Minkälainen pito näissä on? :)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 14.08.09 - klo:10:18 »
Mun veljellä on tuota Bamboo-lakkaa ja se on sekä veljen että mun mielestä aika surkeaa. Pito ei tosiaan ole vahvimmasta päästä ja tuoksu on jotan aika hirveää. Kyllä tuota suihkii jos ei muuta ole, mutta en kyllä itselleni ostaisi, eikä velikään aio ostaa enää.

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
« Vastaus #521 : 14.08.09 - klo:12:10 »
Mä olen ihastunut lorealin studio line indestructible creation sprayhin, hyvä mun kerroksittain leikatulle tukalle. Saa suihkutettua suoraan myös tyveen, saa aikaan joustavan mutta pitävän kampauksen jota voi pöyhiä ja muotoilla vielä myöhemminkin.Tällä saa hyvin tehtyä joko sileän tai pörröisen tukan. :-*

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 29.08.09 - klo:22:53 »
Nyt on löytynyt mulle se THE hiuslakka; Goldwell big finish! Pito on hyvä tupeeraukseen. Hiukseni ovat olkapäille asti, keskipitkät. :-*
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #523 : 30.08.09 - klo:12:28 »
^^ Olipas hyvä vinkki!! En oo tiennytkään tuollaisesta tuotteesta, no, uusihan se taitaa ollakin. Mulla on ollut käytössä pitkään jo vastaavantyylinen tuote, jonka valmistus on lopetettu ja nyt varsinkin lyhyen tukan kanssa muotoilun mahdollistava hiuskiinne on ihan ykkönen. Täytyy testata!

Niin, oma suosikki ollut sellainen kuin Cutrin Chooz Work & Fix Spray. Kampaamopuolen tuote siis, ja kun kyselin vastaavaa tuotetta tilalle sain suosituksena Paul Mitchell Thicken UPin. Hinta on niin naurettava ettei todellakaan ole tullut hankittua, varsinkin kun Choozia vielä puoli pulloa jäljellä. Mutta pitää siis testatakin tuota Lorkun uutta!

EDIT Aijuu, piti kysyä vielä että minkälainen tuoksu tuossa on?
« Viimeksi muokattu: 30.08.09 - klo:12:37 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 31.08.09 - klo:08:07 »
Myös Nivean lakat kiinnostaa, erityisesti Color Protection ja Diamond Gloss. Minkälainen pito näissä on? :)

Yks puteli Diamond glossia löytyy. Mun mielestä ei oo pito sieltä vahvimmasta päästä, kiiltoa antaa jonkin verran. En ostais uudestaan, on sen verran peruskamaa. Lakkasuihku tulee myös kauheen kovalla paineella, josta taas tulee herkästi vähän märkä ja epätasainen lopputulos.. :-\
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.