Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270071 kertaa)

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #525 : 31.08.09 - klo:09:43 »
^^ Olipas hyvä vinkki!! En oo tiennytkään tuollaisesta tuotteesta, no, uusihan se taitaa ollakin. Mulla on ollut käytössä pitkään jo vastaavantyylinen tuote, jonka valmistus on lopetettu ja nyt varsinkin lyhyen tukan kanssa muotoilun mahdollistava hiuskiinne on ihan ykkönen. Täytyy testata!

Niin, oma suosikki ollut sellainen kuin Cutrin Chooz Work & Fix Spray. Kampaamopuolen tuote siis, ja kun kyselin vastaavaa tuotetta tilalle sain suosituksena Paul Mitchell Thicken UPin. Hinta on niin naurettava ettei todellakaan ole tullut hankittua, varsinkin kun Choozia vielä puoli pulloa jäljellä. Mutta pitää siis testatakin tuota Lorkun uutta!

EDIT Aijuu, piti kysyä vielä että minkälainen tuoksu tuossa on?

Mun mielestä ihan perus lakka tuoksu, en osaa sitä kuvailla sen tarkemmin. Suihkautin sitä kädelle ja tuoksuu aika miedosti mun nenään. Samalla huomasin että tuo kiiltoakin, jäi tommonen himmeä kiilto käteen.

Mulla muuten jäi oma puteli kaverille jolla on ihan lyhyet hiukset ja en mä sitä siltä takasin saanutkaan.  ;D Tykästyi myös puteliin.

Tässä tuo INCI vielä:
Dimethyl ether,alcohol denat.,va/vinylbutyl benzoate/crotonates copolymer,aminomethyl propanol,limonene,linalool,benzyl salicylate,butylphenyl methylpropional,parfym/fragrance

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #526 : 31.08.09 - klo:09:58 »
^ No, nyt kuulostaa entistä paremmalta. Pitää käydä tänään jo hankkimassa testiin! Choozin tuoksu on ollut kyllä kiva, ja jostain syystä lakoissa se tuoksu on on mulla huomattavasti tärkeämpi kuin missään muissa tuotteissa. Tai mistään muista tuotteista ei varmaan edes saa niin kamalan hajuisia kuin lakoista ::) Yks inhokki-lakka on mulla se Got2Be'n keltainen aerosolilakka; pari kertaa yritin käyttää mutta mulla oli vaan sellainen olo että olis kaadettu kulho käynyttä hedelmäsalaattia päähän. Tuo incikin vaikuttaa hyvältä siltä osin kuin nyt niistä ymmärrän....
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 31.08.09 - klo:21:18 »
Mä olen ihastunut lorealin studio line indestructible creation sprayhin, hyvä mun kerroksittain leikatulle tukalle. Saa suihkutettua suoraan myös tyveen, saa aikaan joustavan mutta pitävän kampauksen jota voi pöyhiä ja muotoilla vielä myöhemminkin.Tällä saa hyvin tehtyä joko sileän tai pörröisen tukan. :-*

Kiitos vinkistä! Hain omani pois  ;D. Saa tosiaan kivasti pörrötettyä tällaista liukasta ja hentoakin rikottua polkkaa! Ihan viimeistelyyn käytän. Tuoksu on ihan mukava myös, ei liian äklö.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

|Piija

• Vieras
« Vastaus #528 : 01.09.09 - klo:20:27 »
Kellään kokemuksia Sunsilkin hiuslakoista? - kaapissa olisi Sunsilk perfeck hold STRONG-lakkaa ja pitäisi viikonloppuna saada kiharoista pysyvämmät, mitä mieltä kys. lakasta siihen? - Itseäni hieman epäilyttää, sillä en lakkoja koskaan käytä, juuri sen takia, että omat hiukseni menevät koppuroiksi lakan takia. Viikonloppuna häät, joihin pitäisi saada kiharat, jotka kestäisivät useita tunteja.. 12-20h. Mahdotonta?  ;D

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 02.09.09 - klo:03:28 »
^ Viikonloppuna taitaa monin paikoin sataa, joten haastetta ainakin on... Pysyvät kiharat saat esimerkiksi suoristusraudalla ja ennen kaikkea laittamalla sen alle kunnollisia lämpösuojan sisältäviä muotoiluaineita. Loppusuihkuttelun rooli on aika pieni ja siihen kannattaa käyttää jotain laatulakkaa, joka lupaa suojata hiuksia kosteudelta ja jättää ne liikkuviksi ja kiiltäviksi. Sunsilkin lakkaa en ole kokeillut, joten siitä ei ole mielipidettä, ennakkoluuloja kyllä sitäkin enemmän. :D
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #530 : 02.09.09 - klo:07:33 »
^ Tai sitten yksinkertaisisti käyn kampaajalla, vaikka en yleensä niin tekään.. En pidä kaikenlaisten mömmöjen tunkemisesta hiuksiini.  ;D

Strix

• Vieras
« Vastaus #531 : 08.09.09 - klo:15:34 »
Olen minäkin mahdoton yksilö.
En tiedä onko sellainen edes tarpeen, mutta lakkaa kun tulee aina välillä käytettyä. Onko olemassa alkoholitonta ja silikonitonta "hippilakkaa" kutreille. Kosteuttavia lakkoja ei nyt taida olla olemassakaan :/
Lueskelin kyllä kaikkia lakkathreadeja, mutta kirjaimet vilisee silmissä että sorrun kysymään täältä.

Enpä kyl osaa edes sanoa mitä haen, mutta nykyinenkin lakka kuivattaa :/// (XZ-tyrnilakka)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #532 : 16.09.09 - klo:01:33 »
Heitin hetki sitten roskiin punapulloisen Cutrin Chooz-lakkani, nimeä en nyt muista - aluksi tuntui ihan hyvältä lakalta, mutta puolivälissä putelia alkoi aina mennä päässä melkein heti semmoiseksi inhottavaksi valkoiseksi hileeksi ja muutaman bad hair dayn päätteeksi lensi roskakoriin.

Wellan punapulloisesta shockwawesista oon tykännyt, sopiva pito, ei tahmaa eikä haise erityisen pahalle.

Hetken mielijohteesta ostin Got 2 Be Sparkling -lakan enkä ole siitä vielä oikein muodostanut mielipidettä, pito ainakin on hyvä, mutta tuntuu olevan niin tanakkaa jöötiä, ettei kyllä harjaamalla lähde vaan on pakko pestä tukka ja haju on aivan kaamean voimakas ja ällömakea.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 16.09.09 - klo:12:09 »
^Häh? Mulla on kanssa tuo got2b sparkling -lakka ja musta tuntuu ettei se pidä yhtään mitään, vaikka käytän sitä vaan auki olevien hiusten irtokarvojen silotteluun. ??? Tuoksu on kyllä voimakas ja makea mutta pidän siitä, inhoan sellaista "Elnett" lakan hajua. Kaverilta joskus lainasin glued -lakkaa ja se taas tuntui liiankin pitävältä, sopivammalta esim. kampauksien kiinnittämiseen. Olisikohan tuo big volume sitten mulle paras versio, tarvii varmaan kokeilla kun joskus taas ostan lakkaa. Vai haluaako joku ehdottaa markettilakkaa pitkän hiuksen viimeistelyyn?

why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 17.09.09 - klo:09:19 »
Mä päädyin ostamaan Loreal Studio Linen Fix&Shine lakan kun oli niin edullinen Anttilassa. Pito on juuri sopiva, toimii ainakin muutaman kokeilukerran perusteella sekä auki että kiinni oleviin hiuksiin. Tuoksu on aika peruslakkamainen, ei mitenkään hyvä mutta ei jää kauaksi aikaa haisemaan hiuksiin. Kiillosta mä en osaa sanoa mitään kun mun tukka kiiltää ihan älyttömästi nyt muutenkin.  :D Ehkä vähän lisää kiiltoa hiuksissa.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #535 : 18.09.09 - klo:09:46 »
^Häh? Mulla on kanssa tuo got2b sparkling -lakka ja musta tuntuu ettei se pidä yhtään mitään, vaikka käytän sitä vaan auki olevien hiusten irtokarvojen silotteluun. ??? Tuoksu on kyllä voimakas ja makea mutta pidän siitä, inhoan sellaista "Elnett" lakan hajua. Kaverilta joskus lainasin glued -lakkaa ja se taas tuntui liiankin pitävältä, sopivammalta esim. kampauksien kiinnittämiseen. Olisikohan tuo big volume sitten mulle paras versio, tarvii varmaan kokeilla kun joskus taas ostan lakkaa. Vai haluaako joku ehdottaa markettilakkaa pitkän hiuksen viimeistelyyn?

Saattaa kyllä olla, että suihkuttelin lakkaa liian läheltä ja/tai liikaa, koeajoin lakan nimittäin kahdella letillä, jolloin on pakostakin suihkittava suhteellisen läheltä, että saa suihkeen keskitettyä oikeisiin kohtiin. Avonaisiin hiuksiin en ole vielä kokeillut, joten lopullista mielipidettä lakan pitävyydestä ei ole vielä muodostunut. Yleisesti ottaen kyllä tykkäänkin aika kevyestä pidosta ellei ole jokin todella haastava kampaus kyseessä.
En mäkään (tai kukaan muukaan varmaan...) tykkää siitä normaalista hiuslakan hajusta, mutta jotenkin toi makea haju tuntuu olevan niin voimakas, ettei auta yhtään hengityksen pidättely ja jää haisemaan kylppäriin pitkäksi aikaa, mutta ehkä se on osittain totuttelukysymys. Onko muuten Got 2 Be:n muissa lakoissa samanlainen makea tuoksu?
Elnett kyllä on harvinaisen voimakkaan ja hirveän hajuista lakkaa, kunnon hyttysmyrkky.  ;D
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 18.09.09 - klo:09:49 »
Elnett-haisu on kyllä kamalin  :-X Ja tigin masterpiece alkoi tökkiä lopulta paljon, alkuun (=pari pulloa) oli kyllä hyvä.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Copper

• Vieras
« Vastaus #537 : 29.09.09 - klo:19:36 »
Ostin itselleni viikonloppuna Lorealin Infinium Queen -hiuslakan, pitotaso 2 (force 2). Mietin pitkään kaupassa, otanko lakan 2-, 3- vai 4-tason pidolla. Nyt kun olen lakkaa pari päivää käyttänyt, voin todeta, että pitotaso 2 on mulle täydellinen. Pidän tästä lakasta hyvin paljon! Lakka on juuri sitä mitä kaipasin: hyvää pitoa mutta kuitenkin eläväiset ja liikkuvat hiukset. Kakkostaso on sikälikin sopiva, että kunnon kampauksia varten minulla on Sebastianin Shaper Plus -lakka, jossa on erittäin vahva pito. Työpäiviin ja rentoihin kampauksiin Infinium Queen force 2 on aivan loistava. Kiitos lakkaa täällä suositelleille! :-*

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #538 : 11.10.09 - klo:14:36 »
 Ostin Big Sexy Hairin Spray and Play volumising hairsprayn. Oli oikein hyvä ostos. Yleensä kaikki lakat korputtavat ja tekevät hiukseni himmeiksi, tämä tekee kiiltäviksi. Tuuhentaa myös ohuita ja pehmeitä hiuksiani ja pitoakin löytyy. :D

Varis

• Vieras
« Vastaus #539 : 18.10.09 - klo:10:55 »
Toistaiseksi paras hankkimani hiuslakka on ollut Tigin Masterpiece. Siinä on hyvä pito, ei lähmää ja tuoksuukin hyvälle.