Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270080 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #540 : 18.10.09 - klo:12:06 »
^hear, hear! Masterpieceä ennen suosikki oli Got2Be 2Sexy, jota meinasin juuri ostaa uuden pullon, kunnes vastaan tuli Masterpiece tarjouksessa. Muutama hutipullo tuli käytettyä, kun etsin 2sexylle korvaajaa. Pahin kaikista oli John Friedan Frizz-ease. En suosittele kenellekään! Hilseilee pahemmin kuin mikään aiemmin kokeilema, eikä luvatusta kosteussuojasta tietoakaan.

Masterpiecessä on hyvä pito korputtamatta liikaa (sopii myös liikkuvaan pitoon), kaunis kiilto ja hyvä tuoksu. Lähtee helposti pois harjaamalla, eikä hilseile! :-*
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 18.10.09 - klo:12:11 »
Käytin pullotolkulla Masterpieceä ja ostin kasan varastoonkin mutta lopulta kyllästyin tuohonkin. Nyt olen käyttänyt monta pulloa XZ tyrnilakkaa  ;D. Tyrnilakka on "kuivempi" ja lakkaa tulee laajemmalle alueelle, näin tukkakaan ei lätisty niin helposti.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #542 : 26.10.09 - klo:22:43 »
Perjantaina otsatukkani sai uuden graafisemman ilmeen ja sitä myötä se pitäisi saada nyt paljon paremmin ojennukseen kun aiemmin, eli pysymään aikalailla samassa asennossaan koko päivän läpi koska muuten se näyttää vähän hölmöltä. Mikä ois sellainen kunnon otsatukantaltuttajalakka? Mun tällä hetkellä kaapissa olevat lakat ovat lähinnä sellaisia kevyellä pidolla varustettuja kun muu tukka ei vaadi kun kevyen pidon. Mieluiten tietty aina marketin hyllyltä löytyvää kun aikeina ei oo nyt lähiaikoina tehdä tilausta minnekään (:

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 27.10.09 - klo:07:06 »
Onkohan kukaan kehunut Matrixin Biolage sarjan Freeze Fix Hair Spray lakkaa? Tykkään koska ei tee ikinä hiuksista likaisen tai liian "lakatun" näköisiä, mutta pitää kuitenkin hyvin. Ja suihke on semmonen ihanan kevyt henkäys. Ja yks mikä on mulle tärkeää on se, ettei hiuslakan tuoksu kilpaile hajuveden kanssa.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #544 : 27.10.09 - klo:18:16 »
Perjantaina otsatukkani sai uuden graafisemman ilmeen ja sitä myötä se pitäisi saada nyt paljon paremmin ojennukseen kun aiemmin, eli pysymään aikalailla samassa asennossaan koko päivän läpi koska muuten se näyttää vähän hölmöltä. Mikä ois sellainen kunnon otsatukantaltuttajalakka? Mun tällä hetkellä kaapissa olevat lakat ovat lähinnä sellaisia kevyellä pidolla varustettuja kun muu tukka ei vaadi kun kevyen pidon. Mieluiten tietty aina marketin hyllyltä löytyvää kun aikeina ei oo nyt lähiaikoina tehdä tilausta minnekään (:

Marketista löytyy ainakin Got2b Glued, eli se keltaisessa pullossa oleva lakka. Se on tällä hetkellä mielestäni toiseksi paras otsiksen taltuttaja-lakka, sen edelle menee vain Tigin Hard Head. :) Minullakin siis melko graafinen otsatukka jonka yleensä haluan pysyvän paikoillaan, eli samassa asennossa.

Molemmat mainitsemani lakat antavat siis melko tujun pidon, mutta sellaista ainakin minun hiukseni juuri tarvitsevat sillä paljon miedommat vain "hukkuvat" hiuksiin eikä pito riitä. Esimerkiksi hennoille hiuksille nuo tosin saattavat olla aivan liian voimakkaita pidoltaan.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #545 : 27.10.09 - klo:18:39 »
^ Heh, olisi voinut tietenkin vähän ensiksi kartoittaa omia kaappeja mutta tuota Gluedia löytyykin tuolta kaapin pohjalta vielä vähän joten pitänee ottaa käyttöön. Tänään suihkuttelin reippaalla kädellä parin kevyemmän lakan comboa ja ihan hyvin se piti kans.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 02.11.09 - klo:14:47 »
Totesin Cutrinin Nordic Balance-lakan vähän liian kevyeksi juuri ton otsatukka-aspektin kannalta, vaikka muuten tosi kiva lakka onkin. Mun vaatimustaso on aika korkeella, otsiksen pitäis pysyä paikallaan pyöräillessä ja tuulen tuiverruksessa.. Laitoin sen nyt sitten odottelemaan rauhallisempia päiviä ja otin käyttöön Cutrin Sensitive-lakan, jossa on tosi hyvä pito. Molemmissa noissa Cutrineissa on oikein hyvä, tasainen suihke :ts Masterpiece oli aiemmin käytössä, siinäkin oli pitoa joo jos laittoi reippaammin. En vaan enää jaksa niin tuoksuvia tuotteita.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Yayah

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #547 : 05.11.09 - klo:01:45 »
Hetken mielijohteesta ostin Got 2 Be Sparkling -lakan enkä ole siitä vielä oikein muodostanut mielipidettä, pito ainakin on hyvä, mutta tuntuu olevan niin tanakkaa jöötiä, ettei kyllä harjaamalla lähde vaan on pakko pestä tukka ja haju on aivan kaamean voimakas ja ällömakea.

Tarkoitat varmaan jotain muuta, koska Got2Be Sparkling (vaal.pun) ei mun mielestä edes ole lakka vaan kiiltosuihke. Got2Be Glued (keltainen) taas on tosi pitävää, mutta myrkyn hajuista. Ostin hätätilanteessa, mutta toiste en ostaisi siksikään, että pullossa ei ole korkkia, minkä takia sitä ei voi ottaa mukaan mihinkään

Got2Be Glued -lakan lisäksi ainoa aerosolilakka josta on löytynyt tarpeeksi pitoa on Klippoteket Max XX-Strong  (oranssi). En tosin tykkää tuoksusta tai pullosta. Viime viikolla tein Sokokselta löydön! Klippoteketillä on uusi lakka nimeltä Hairspray 9: Super Maximum Hold (hennon vaal.pun.). Yhtä hyvä pito, nätti pullo ja raikas omenan tuoksu. Näyttäisi myös, että tukka tulee kiiltävämmäksi. :)

Oikeasti haluaisin pumppulakkoja, jotka eivät tahmaa joka paikkaa (esim. Tigi Maxxed-Out tai Osis Freeze), mutta en hinnan takia raaski ostaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 12.11.09 - klo:15:08 »
Oon tekemässä hairsupermarkettiin tilausta ja olisin miehelle tilaamassa hiuslakkaa. Onko kukaan käyttänyt sekä Tigi Hard Headia että Osis Freezeä? Ite olen joskus aiemmin käytellyt Freezeä ja olin ihan tyytyväinen. Pitoa saa olla ja paljon. Tuoksuuko Hard Head millaiselle?
www.siameselipstick.com

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 12.11.09 - klo:16:00 »
Joku Osiksen extra strong -lakka mulla on ollut käytössä samoin kuin Hard Head. Kumpikin oli mielestäni aika lailla saman tasoisia, en osaisi valita kumman ottaisin. Hard Headin tuoksu on aika miellyttävä ja mieto, ei liian karkki/hedelmäinen niinkuin moni Tigin tuotteista eli voisin kuvitella että mieskin kehtaa sitä hyvin käyttää, toisin kuin esim. Masterpieceä joka on tosi hedelmäinen.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #550 : 12.11.09 - klo:16:07 »
Mä olen käyttänyt molempia, en tosin samaan aikaan, vaan Osiksen lakan käytöstä on jonkin verran aikaa. Mutta munkin mielestä aika samantasoisia (eli pidoltaan hyviä) ovat. Ero on varmaankin lähinnä tuoksussa; minusta Hard Head ei tuoksu juuri millekään, ja meillä sitä käyttää sekä mies että minä.

Lähinnä mietin, että pystyvätköhän tuolta Hairsupermarketistakaan lähettämään aerosoleja ulkomaille, kun käsittääkseni brittiposti ei niitä enää suostu ulos toimittamaan...? Vai onko tämä taas muuttunut johonkin suuntaan?

edit: Ah, kävin lukemassa puljun ketjusta, että pitäis onnistua.
« Viimeksi muokattu: 12.11.09 - klo:16:10 kirjoittanut Efva »

akuna

• Vieras
« Vastaus #551 : 13.11.09 - klo:09:06 »
Mä olen käyttänyt molempia, en tosin samaan aikaan, vaan Osiksen lakan käytöstä on jonkin verran aikaa. Mutta munkin mielestä aika samantasoisia (eli pidoltaan hyviä) ovat. Ero on varmaankin lähinnä tuoksussa; minusta Hard Head ei tuoksu juuri millekään, ja meillä sitä käyttää sekä mies että minä.

Lähinnä mietin, että pystyvätköhän tuolta Hairsupermarketistakaan lähettämään aerosoleja ulkomaille, kun käsittääkseni brittiposti ei niitä enää suostu ulos toimittamaan...? Vai onko tämä taas muuttunut johonkin suuntaan?

edit: Ah, kävin lukemassa puljun ketjusta, että pitäis onnistua.

Minä tilasin beatybay.comista muutama viikko sitten 3 tigin hiuslakkaa ja smoothing stuffia. Olin varautunut odottamaan kuukauden tilauksen saapumista noiden aerosolilakkojen takia, mutta ilmestyivät kotiovelle neljässä päivässä! Ekan kerran kun tilasin tuolta pari kuukautta sitten ja tilauksessa oli mukana yksi aerosoli, kesti paketin tulemisessa se kuukausi... Eli onkohan käytäntö muuttunut.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #552 : 13.11.09 - klo:09:44 »
^ Nythän käytäntö on muuttunut niin, että Briteistä ei voida ollenkaan toimittaa aerosolituotteita Suomeen, koska Royal Mail ei enää hyväksy aerosoleja sisältäviä paketteja kuljetukseen (ei edes maapostiin) vaan paketit palautuvat lähettäjälle. Poikkeuksena tästä on ilmeisesti ainoastaan Hairsupermarket, joka toimittaa DHL:n kautta.

Hairsupermarketin sivuilta: Please be aware that we can not send aerosols or any products in pressurised containers overseas. If you order any aerosol products the order will be cancelled. The only exception is for large orders of at least £150 in value. If you are unsure about how this policy may affect your order please send us an email.
« Viimeksi muokattu: 30.11.09 - klo:10:17 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 13.11.09 - klo:17:06 »
Oon tekemässä hairsupermarkettiin tilausta ja olisin miehelle tilaamassa hiuslakkaa. Onko kukaan käyttänyt sekä Tigi Hard Headia että Osis Freezeä? Ite olen joskus aiemmin käytellyt Freezeä ja olin ihan tyytyväinen. Pitoa saa olla ja paljon. Tuoksuuko Hard Head millaiselle?

Mulla on juurikin nyt käytössä molemmat, ja Hard Head on selkeästi vahvempaa. Itse asiassa juuri sen takia sitä ei kovin usein olekaan tullut käytettyä... Myös mä haluan pitoa hiuslakalta, mutta Hard Headissa sitä on makuuni jo liikaa. Tuoksu siinä on kyllä ihan hyvä, tosiaankin verrattain mieto ollakseen Tigin tuote. Mun nenääni se tuoksuu lähinnä ananakselta.

EDIT. Oletkos RockQueen kokeillut Schwartzkopfin Silhouette-lakkaa? Niitä myydään ainakin 750 ml pulloissa, hintaa 13-15 euroa. Pulloja on ainakin pinkkiä, mustaa ja kultaista. Pinkkiä ja mustaa olen kokeillut, joista musta on hieman vahvempaa, myös vahvempaa kuin Osiksen Freeze, mutta ei silti niin tuhtia kuin tuo Hard Head.
« Viimeksi muokattu: 13.11.09 - klo:17:15 kirjoittanut Nuppu »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 13.11.09 - klo:18:04 »
EDIT. Oletkos RockQueen kokeillut Schwartzkopfin Silhouette-lakkaa? Niitä myydään ainakin 750 ml pulloissa, hintaa 13-15 euroa. Pulloja on ainakin pinkkiä, mustaa ja kultaista. Pinkkiä ja mustaa olen kokeillut, joista musta on hieman vahvempaa, myös vahvempaa kuin Osiksen Freeze, mutta ei silti niin tuhtia kuin tuo Hard Head.
En oo kokeillut, mulla on vahva mielikuva että noi haisee ihan törkeen pahalle :D Normisti mies käyttää Seppälän Proffsia ja tykkää siitä, mutta mä en kestä sen tuoksua.. Joululahjaks jotain vähän miellyttävämpää :) Taidan päätyä siihen Hard Headiin jos kerran on vähän voimakkaampi pidoltaan. Sitäpaitsi tota Osista saa alesta usein ihan Suomestakin, pitää hyödyntää tilaamisetua..
www.siameselipstick.com