Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270508 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #555 : 13.11.09 - klo:20:33 »
pitää hyödyntää tilaamisetua..

Hairsupermarketistakaan ei sitten pystytä enää toimittamaan aerosoleja, eli taitaa kohta Suomen hinnoilla ostaminen olla ainoa vaihtoehto..
1c F ii

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #556 : 13.11.09 - klo:21:33 »
Juu, kun Strawberrynetissäkään tuota ei näy.

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #557 : 17.11.09 - klo:21:07 »
Pistän tähän nyt parit kokemukset ;)  Mulla on siis tällanen normaalipaksuinen tai vähän ohuehko 'silkkimäinen' ja liukas, helposti lässähtävä hiuksisto.

Herbina sensitive 
Aluksi tuntui oikein hyvältä löydölä, mutta sitten rupesi tuntumaan ettei pito ollut kovin hyvä, vaan lakkaa piti suihkia reilusti. Suihku aika hienoa, ei tahmannut.  Hajustamaton lakka, tuoksui jotenkin oudolle, muttei haissut kuitenkaan paljoa. Tuntui lässäyttävän.  Ei oikein toimiinut mun tukassani..

Nivea volume sensation
Ihan hyvä pito.  Tuoksu ei mitenkään parhaasta päästä.  Suihku sopivan 'kuivaa' ja hienoa, ei lähmää helposti.  Kokonaisuudessaan ihan hyvä, 'tuoksusta' en vain pitänyt..

Got2be glued
Tuoksu aika raikas, vähän omenainen.  Pitää hyvin. Ei lässäytä. Täytyy varoa laittamasta liikaa tai oikeastaan liian läheltä, kun ainakin mulla tuppaa tahmaamaan, jos ei pidä sitä 30 cm etäisyyttä suihkuttelussa.  Mun hiuksistossa ei yleensä pysy läheskään koko päivää mikään lakka, mutta tämä pysyi suht hyvin.

Wellaflex, en muista tarkemmin mikä niistä
Haju aika voimakas ainakin omasta mielestäni. Pitää ihan hyvin, mutta mulla meni hiukset helposti lähmäiseksi tällä. 
« Viimeksi muokattu: 06.01.10 - klo:16:11 kirjoittanut marmeladi »

|Piija

• Vieras
« Vastaus #558 : 18.11.09 - klo:10:18 »
Olen kokeillut useita lakkoja, mutta niissä on aina jotain mikä ei miellytä: haju, kovettuminen ym. nyt kuitenkin tein täydellisen löydöän johon olen ihastunut: Biozell Free style!Strong hold + color protection Ei haise paljon millekkään ja pitää juuri sen verran kun pitääkin ( kampauksissa ja kiharoissa ym. )

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #559 : 19.11.09 - klo:14:56 »
Oon tekemässä hairsupermarkettiin tilausta ja olisin miehelle tilaamassa hiuslakkaa. Onko kukaan käyttänyt sekä Tigi Hard Headia että Osis Freezeä? Ite olen joskus aiemmin käytellyt Freezeä ja olin ihan tyytyväinen. Pitoa saa olla ja paljon. Tuoksuuko Hard Head millaiselle?

Tämä tulee nyt ehkä hieman myöhässä, mutta mun kokemuksia molemmista lakoista voi lukea pari sivua taaksepäin. Lyhyesti sanottuna tykkään enemmän Osiksesta. Kiva tuoksu, huippu pito ja ei tahmaa, lähmää, korputa tai hilseile. Hard Headissa on huonompi pito ja se korputtaa helposti. Tuoksu on melko alkoholimainen, jossa on ihan pieni häivähdys jotain sitrusmaista.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 25.11.09 - klo:07:51 »
Got2be glued
Tuoksu aika raikas, vähän omenainen.  Pitää hyvin. Ei lässäytä. Täytyy varoa laittamasta liikaa tai oikeastaan liian läheltä, kun ainakin mulla tuppaa tahmaamaan, jos ei pidä sitä 30 cm etäisyyttä suihkuttelussa.  Mun hiuksistossa ei yleensä pysy läheskään koko päivää mikään lakka, mutta tämä pysyi suht hyvin.
Mä olen tästä ihan yllättynyt. Ensin suihkin ilmeisesti liian läheltä kun tuntui tahmaavalta liimalta. Nyt olen laittanut vähän ja suihkuttanut kaukaa ja pito on varsin bueno. Pitää myös tupeeraukset eikä tuoksu ole mun nenään yhtään niin voimakas kuin esim saman sarjan 2 sexy.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 26.11.09 - klo:21:27 »
Oon tekemässä hairsupermarkettiin tilausta ja olisin miehelle tilaamassa hiuslakkaa. Onko kukaan käyttänyt sekä Tigi Hard Headia että Osis Freezeä? Ite olen joskus aiemmin käytellyt Freezeä ja olin ihan tyytyväinen. Pitoa saa olla ja paljon. Tuoksuuko Hard Head millaiselle?

Osiksen tymäkin lakka on nimeltään Session, se on yhden pykälän vahvempaa kamaa kuin Freeze. Session on siis mun suosikki.
1a F ii

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #562 : 21.12.09 - klo:22:13 »
Mä olen tästä ihan yllättynyt. Ensin suihkin ilmeisesti liian läheltä kun tuntui tahmaavalta liimalta. Nyt olen laittanut vähän ja suihkuttanut kaukaa ja pito on varsin bueno. Pitää myös tupeeraukset eikä tuoksu ole mun nenään yhtään niin voimakas kuin esim saman sarjan 2 sexy.

Itse tein täysin saman huomion  :D.  Eli ensin liian läheltä, liian paljon -> Hiukset limassa.  Mutta sitten uusi kokeilu vähän kauempaa ja vähemmällä tavaralla niin jo tuli hyvä.  Eikä tosiaan tuo tuoksu mikään hirveän voimakas, eikä jää sillä tavalla 'leijailemaan'  siihen pään ympärille, kuten ainakin tuo Nivean volume sensation tuppaa mulla tekemään..

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #563 : 24.12.09 - klo:09:39 »
Toistaiseksi paras hankkimani hiuslakka on ollut Tigin Masterpiece. Siinä on hyvä pito, ei lähmää ja tuoksuukin hyvälle.

Tuo on minunkin lemppari, hyvä tuoksu ja hiukset ei mene koppuraan. On ollut muuten kauhea opettelu pois hiuslakkojen päivittäisestä käytöstä, kun ei nämä blondatut hiukset enää vaan kestä kaikkea käsittelyä. Sitten kun tuo tigi loppuu, voi olla että pidäydyn ihan halpislakoissa.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

akuna

• Vieras
« Vastaus #564 : 26.12.09 - klo:07:54 »
Toistaiseksi paras hankkimani hiuslakka on ollut Tigin Masterpiece. Siinä on hyvä pito, ei lähmää ja tuoksuukin hyvälle.

Tuo on minunkin lemppari, hyvä tuoksu ja hiukset ei mene koppuraan. On ollut muuten kauhea opettelu pois hiuslakkojen päivittäisestä käytöstä, kun ei nämä blondatut hiukset enää vaan kestä kaikkea käsittelyä. Sitten kun tuo tigi loppuu, voi olla että pidäydyn ihan halpislakoissa.

Minulla on tota masterpicea ja hard headia. Masterpiece tekee minulla helpommin hiukset kuivan ja koppuran näköiseksi, vaikka pito ei ole yhtä voimakas kuin hard headissa. Hard headilla taas saan parilla suihkauksella kestävän kiinnityksen ja kivan kiillon. Tuota toista saa laittaa enemmän, ei hyvä blondatuille hiuksilleni! joskus tummemmissa hiuksissa masterpiece toimi paremmin.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 05.01.10 - klo:21:20 »
Uusi löytöni: Herbina sensitive -lakka! Todella hyvä pito, ei lähmää (paitsi jos suihkii liian läheltä) ja ei tuoksu! :) Tykkään. Pakkaus on myös kätevä, ei ylimääräisiä korkkeja ;)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 06.01.10 - klo:09:17 »
^ Tuo on ollut minun ja mieheni luottolakka jo vuosia :) Iso plussa tosiaan tuoksuttomuudesta ja toimii muutenkin vallan mainiosti.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #567 : 14.01.10 - klo:11:08 »

Pitkään olllut tarkoitus hankkia Masterpiece, nyt ostin miehen siskolle joululahjaksi ja itselleni samalla (2 yhden hinnalla tarjous :) )
On kyllä hyvä, ei koppuraa, eikä tahmaa, pito sopiva hiuksia auki pidettäessa ja tuoksukin on hyvä. Vielä lähtee hiuksista harjaamalla pois, joten ei ole turhaan kehuttu mielestäni tämä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #568 : 15.01.10 - klo:15:40 »
^ Samaa mieltä. Mutta jos haluaa käyttää esim. ponnarin kiinnittämiseen eli muutoin kuin avonaisiin hiuksiin, niin sitten ei mulle ainakaan pito riitä vaan pitää ottaa käyttöön Hard Head.

Chamba

• Vieras
« Vastaus #569 : 18.01.10 - klo:19:41 »
Heei. Mä mietin tässä, että kohta puoliin pitäs uus hiuslakka ostaa. Ajattelin tuota Got2Be:n 2 Sexy:ä. Mitäs siitä sanotte? Kokemuksia? ;)