Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270917 kertaa)

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #570 : 18.01.10 - klo:23:30 »
^ Tuoksu alkoholinen mansikka, hieman tunkkainen, pitoa ei ollut riittävästi omiin hiuksiini, en itse ostaisi. Jos et kaipaa vahvaa pitoa, niin voi olla että toimii. Itse ostaisin mielummin Got2Be:n keltaisen lakan, vaikka sen hajua taas ei olla edes yritetty saada  mukavaksi.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #571 : 27.01.10 - klo:17:15 »
Sain ystävättäreltä lahjaksi TREsemme hiuslakan.  Mukavan kokoinen puteli, ei ihan heti lopu.  Tarpeeksi kuivaa, ei lähmää, pitää oikein hyvin, hajukaan ei ole mikään paha.  ;)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 27.01.10 - klo:18:58 »
Mä oon kohta käyttänyt ensimmäinen pullon tuota XZ:n tyrnihiuslakkaa. Musta se ei tuoksu ollenkaan liian voimakkaalle, vaan juuri oikein kiva tuoksu. Lähmää kyllä hiuksia mutta pitää kohtuu hyvin. Tuulisella säällä ei kylläkään kauhean hyvin. Noh, käytetään nyt loppuun kuitenkin. Lisäksi kaapista löytyi joku L'oreal Paris Elvital Styliste color-vive lakka. Täytyy tuo ottaa käyttöön sitten seuraavaksi, että voi ostaa uuden paremman lakan. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 28.01.10 - klo:11:40 »
Itse käytän otsatukkaan Tigin Masterpiece:ä, muuhun tukkaan toimii paremmin märkälakka, Tigin Curls Rock. Pitää hamsteerata tuota varmaan pari pulloa, jos se poistetaan Tigin valikoimasta  :-\

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #574 : 28.01.10 - klo:13:54 »
^ mitä, mitä onko masterpiece poistumassa?
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #575 : 28.01.10 - klo:13:58 »
^ Ei, vaan Curls Rock -sarja. Catwalk uudistuu kai ihan kokonaan ja Bed Headeistakin on poistunut/poistumassa joitain tuotteita, mutta Masterpiece ei tietääkseni kuulu poistuviin. Korjatkaa tietävämmät jos olen väärässä. :)
1c F ii

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #576 : 01.02.10 - klo:17:14 »
^Ah, joo, taisin ymmärtää Sinimustan viestin väärin. huh
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 01.02.10 - klo:18:32 »
Mä tykkään kovasti L'Oréalin StudioLine Fix&Shine -lakasta, toinen pullo menossa. :) Edullista, tarpeeksi iso pullo, ei haise miltään erityiseltä, pitää oikein hyvin eikä lähmää. Kai mä voisin tätä jonkinsorttiseksi luottotuotteeksi kutsua, kun ei tule enää katseltua muiden lakkojen perään.

Yhdessä välissä yritin käyttää Elnett-lakkaa (en muista mitä niistä) ja se oli muuten ihan jees, mutta haju oli aivan järkyttävä! Se jäi vielä tukkaankin ja haistoin sen omaan nenääni, miltäköhän on mahtanut haista ulkopuolisille... Hyh.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 01.02.10 - klo:19:35 »
Elnett lakka on tosi hyvä lakka, mutta tosiaan se haju -ja maku. Kun sitä suihkauttaa niin hetken päästä se maistuu nielussa tosi kivasti. "musta" Elnett aiheutti mulle lakkahilsettä. Siinä on joku timantti kiilto. Mutta taas se sininen toimi tosi hyvin. Himskatin kallista markettilakaksi, mutta yllättävän riittoisaa.

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #579 : 01.02.10 - klo:20:01 »
Mun lempparit löytyy tällähetkellä Got2be-sarjasta. Etuhiusten taltuttamiseen Glued on ihan ykköstököttiä! Muiden hapsujen eli lähinnä aukioleviin takahiuksiin Smooth'n'chic pelittää hyvin. Hyllystä löytyy myös Garnierin Bamboo, mutta sen haju on jotenkin karmea, harmi sinänsä kun on ihan edullista.
Rockaholic fun timesiä mun piti koittaa mutta tuli siihen tulokseen että nyt kun aerosolejakin saa vähän nihkeästi ulkomailta että turhan tyyristä lakkaa kyllä tälle lompakolle, lakkaa kuluu kuitenkin pullokaupalla.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #580 : 04.02.10 - klo:17:50 »
Munkin täytyy kehua Got2be Gluedia. Piti keksiä korvaaja Tigin Hard Headille (koska en halua maksaa Suomen hintoja), ja päätin sitten ostaa Gluedin kokeiluun täältä lukemieni kehujen perusteella.

Tuoksu (minun nenääni jonkinlainen sitruuna-omenakombo) tuntui ensin turhan voimakkaalta, mutta ilmeisesti sitten totuin siihen pidempiaikaisessa käytössä, koska se ei enää ole häirinnyt. Pito on sopivan voimakas - ei ehkä kuitenkaan ihan yhtä hyvä kuin Hard Headissa. Suuttimesta plussaa, koska se ei tukkeutunut koko aikana.

Nyt pitäisi vain käydä ostamassa uusi pullo tyhjentyneen tilalle.  :ts

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 04.02.10 - klo:18:46 »
Mun hiuksille tuo Got2be glued on vähän turhan pitävää. Tulee kova tukka, ja haluaisin liikkuvamman lopputuloksen. Olen tykännyt Tigin spoil me -lakasta, vaikkei siitä tule pitoa oikeastaan ollenkaan. Silottaa vaan pörröt kivasti. Pitäisi löytää joku Spoil me:n ja Got2be glued:n välimuoto, jossa olisi pitoa vähän, mutta ei tekisi tukkaa niin kovaksi..
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 06.02.10 - klo:20:32 »
^Tigin Spoil Me ei mun käsittääkseni ole lakka. Mä olen ymmärtänyt, että se vain aktivoi esim. edellisenä päivänä käytetyt muotoilutuotteet hiuksissa, ja ehkä mahdollisesti silottaa.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 07.02.10 - klo:11:01 »
^Totta, ei se Tigin Spoil me ainakaan perinteiseltä lakalta tunnu, mutta on vähän lakkamainen kuitenkin. Mutta mikä muotoilutuote se sitten on? Tuon pullon mukaan sen on tarkoitus poistaa pörröjä ja antaa kevyttä tukea. Lisäksi on mainittu, että voi käyttää myös seuraavana päivänä kampauksen uudistamiseen, ja voi laittaa sekä märkiin, että kuiviin hiuksiin. Oisikos se joku pelkkä pörrönpoistaja yms. sitten?

Anteeksi kun kirjoitin Spoil me :sta tähän ketjuun, jos se ei ole lakka.
« Viimeksi muokattu: 07.02.10 - klo:11:16 kirjoittanut BlueBerry »
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 07.02.10 - klo:17:00 »
^Se on aika turhake loppujen lopuksi. Sillä voi aktivoida edellisenä päivänä käytetyt muotoilutuotteet, ja se saattaa silottaa pörröjä.