Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270504 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #585 : 07.02.10 - klo:17:21 »
No mun hiuksille se on kyllä ihan unelmatuote. Käytän ns. arkikampauksiin. Antaa inasen tukea ja tekee sileän näköiseksi. Enempää tukea en siltä edes kaipaa. Yleensä pidän hiukset suorina ja haluan, että ne on sileät, joten tuo tuote on juuri sopiva siihen.

Mutta tuo mun ensimmäisen viestin pointtihan oli se, että haluaisin löytää jonkin sellaisen lakan, joka on tuon spoil me:n ja Got2be glued:n väliltä, eli siloittaisi vähän kuin spoil me, mutta antaisi vähän enemmän tukea. Sellainen, jota voisi käyttää esim. kiharakampauksiin, mutta ei silti tekisin hiuksia kovaksi.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #586 : 07.02.10 - klo:22:02 »
Hyvä tuote voisi olla Got2Be Smooth 'n Chic -lakka. Itse pitkähiusaikoina käytin tätä lakkaa aukinaisiin hiuksiin. Kampauksia varten mulla oli itse asiassa 2Sexy, mutta jos tykkäät miedosta pidosta, niin Smooth 'n Chic voisi olla hyvä! Kannattaa tsekata!! Plussana hyvä tuoksu.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 07.02.10 - klo:22:42 »
^ Kiitos vinkistä, kuulostaa hyvältä! Tosiaan tykkään miedosta pidosta, joten tuo voisi olla hyvä. Pitää kokeilla :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 08.04.10 - klo:21:34 »
Haussa olisi uusi hiuslakka. Aiemmin olen käytellyt muutaman putelin TiGin Masterpiecea mikä oli kiva ja nyt haluaisin kokeilla jotain uutta.

Menin ostamaan Hairstoren Cityshoppari kupongilla kaksi Fudgen Skyscraper-lakkaa, mutta tuo ei ollut kuitenkaan ehkä ihan sitä mitä haen. Se on tosi kevyt ja kaipaisin vähän enemmän pitoa, vaikkakaan en mitään lakkakypärää halua. Pääasiassa käytän lakkaa auki olevassa tukassa, joten joustavaa pitoa saisi löytyä, mutta myös kampausten kiinnittämiseen kaipailen pitoa. Eli kai parikin erilaista lakkaa voisi vielä hankkia.

Pyörittelin käsissäni Kerastasen Volumactive Laque Double Forcea, mutta epäilin kuitenkin sen pitoa vaikka putelissa voimakasta pitoa luvattiinkin. Tuossa houkutti sen mahdollinen hoitavuus ja suoja. Myyjä kyllä sanoi tuon Fudgenkin olevan tosi hoitavaa, että sitäoli mainostettu hyväksi pakkassuojaksi silloin kun se tuli myyntiin. Epäilen kyllä suuresti onko mahdollista että lakka voisi olla mitään muuta kuin kuivattavaa..

Osaako joku arvioida miten vahva pito tuossa Kerastasen lakassa on? Taisin haulla löytää siitä vain yhden kommentin, mikä oli kyllä ihan positiivinen.

Yksi vielä kiinnostava on Matrixin Amplily lakka, mutta siitä en ole nyt varma löytyykö sitä Hairstoresta. Mulla on siis käyttämättä vielä toinen tuollainen ota 2 maksa 1 kuponki, joten kohta on lakkaa muutamaksi vuodeksi :D
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #589 : 08.04.10 - klo:22:31 »
^ Mulla on ollut noita kaikkia, ja eniten oon tykännyt Matrixin Amplifystä. Muita suosikkejani nimenomaan auki olevaan tukkaan ovat Tigin Hard Head sekä Cutrin Chooz -lakka punaisessa putelissa.

Otin taas Masterpiecen pitkästä aikaa käyttöön, ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka se ihan hyvä onkin, niin eiköhän tämä ole viimeinen yksilö minun kaapissani. Tuoksu on tosi voimakas ja jää koko päiväksi hiuksiin sekä kaikkiin pään onteloihin eikä pitokaan ole ihan yhtä sopiva kuin vaikkapa Hard headissa.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 09.04.10 - klo:05:32 »
Hyvä tuote voisi olla Got2Be Smooth 'n Chic -lakka. Itse pitkähiusaikoina käytin tätä lakkaa aukinaisiin hiuksiin. Kampauksia varten mulla oli itse asiassa 2Sexy, mutta jos tykkäät miedosta pidosta, niin Smooth 'n Chic voisi olla hyvä! Kannattaa tsekata!! Plussana hyvä tuoksu.

Smooth 'n Chic on kyllä ominaisuuksiltaan hyvä, mutta haisee kookokselle ja käyneille hedelmille. Tykkäisin tuosta lakasta tosi paljon muuten, mutta tuo tuoksu on sanoinkuvaamattoman törkeä. Sen Sparkling-lakan tuoksu on parempi, mutta pitoakin on sitten hieman enemmän.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #591 : 09.04.10 - klo:08:49 »
^
Joo multa jäi kanssa toi lakka ihan tuon tuoksun takia. Se oli vielä niin voimakaskin että pään ympärillä tuntui koko päivän leijuvan paksu makea pilvi. Aina kun heilautti päätä niin oikein leuhahti lisää naapurillekin.  ::)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 07.05.10 - klo:11:20 »
Hei hiuslakkaihmiset! Mitä mieltä olette, kun yhdelle tutulle oli kampaaja suositellut märkälakkaa permanentatun (tyvikohotus) hiuksen puristeluun. Kun märkälakkahan on yleensä aikas voimaspitoista niin korputtaa/tahmaannuttaako...? Olisiko joku lakka, joka ei niin korputtaisi? Itselle ei tulisi ekana mieleen lyödä permikseen märkälakkaa (alkoholiakin usein reippaasti, eikö?), en tiedä olenko ihan hakoteillä, käytän niin vähän lakkaa.  ???
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 07.05.10 - klo:11:37 »
^OT menee mutta hrrr puistattaa mielikuva permanentuista kikkuroista jotka on puristeltu märkälakan avulla kuosiin. Tulee niin kasari/ysäri taite mieleen kun itsellä oli ala ja yläasteella just permis ja se puristeltiin muotoon märkälakan avulla ja märältä ne sit koko päivän näyttikin, oli ihanan koppurat.  :3

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 07.05.10 - klo:11:50 »
^ No niinpä.  ;D

Eli eipä kai se märkälakka ole paras vaihtoehto, sitä mä tässä yritän varmistella... Voin varmaan tälle nettitutulle hienovaraisesti sanoa, että ei ehkä kannata sitä märkälakkaa hankkia. Hän kun toki uskoo ja luottaa kampaajaansa...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #595 : 07.05.10 - klo:11:56 »
^ En ikävä kyllä nyt osaa suositella mitään tiettyä, kun ei ole kiharaista tukkaa ollut vuosikymmeneen, mutta  en missään nimessä sulkisi pois märkälakkaa, niitä on niin montaa sorttia! Niiden kanssa vaan pitää olla tarkkana ettei laita liikaa, se korputtaa, mutta kauempaa kevyesti suihkittuna ja hiuksia käsin muottinsa vielä puristellen voi saada todella jäntevän ja kauniin lopputuloksen!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #596 : 11.05.10 - klo:20:38 »
Oma suosikkini on Schwarzkopf got2b glued
Tuoksuu hyvälle ja kampaus pysyy varmasti kasassa, vaikka olisikin joskus jokin hieman vaativampi projekti kuin ponnarin silotus (^__^)
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 06.09.10 - klo:07:21 »
Osaisikohan kukaan antaa vinkkiä miehekkään tuoksuisesta hiuslakasta? Mies laittaa hiuksensa pystyyn vahalla ja lakkaa päälle. Tällä hetkellä käytössä Bonacuren lakka joka tuoksuu kuulemma ihan tytöltä. ;D Eli jotain miehekkäämpää pitäisi olla ja hyvä pito. Mielellään marketin puolelta koska ilmeisesti mä sen uuden lakan joudun sitten hommaamaan...

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 06.09.10 - klo:10:58 »
Osaisikohan kukaan antaa vinkkiä miehekkään tuoksuisesta hiuslakasta? Mielellään marketin puolelta koska ilmeisesti mä sen uuden lakan joudun sitten hommaamaan...

Mun mies käyttää Wellaflexin lakkoja, Ultra Strong holdissa kuulemma on pitoa riittävästi. Tuoksu on jopa mun mielestä ok, kun ei ole mikään pahin mahdollinen myrkky, mutta ei liioin mitenkään naisellinen tai makea. Maksaa nelisen euroa ja löytyy monesta paikasta. Kokeilehan  ;)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #599 : 06.09.10 - klo:13:33 »
Osaisikohan kukaan antaa vinkkiä miehekkään tuoksuisesta hiuslakasta? Mies laittaa hiuksensa pystyyn vahalla ja lakkaa päälle. Tällä hetkellä käytössä Bonacuren lakka joka tuoksuu kuulemma ihan tytöltä. ;D Eli jotain miehekkäämpää pitäisi olla ja hyvä pito. Mielellään marketin puolelta koska ilmeisesti mä sen uuden lakan joudun sitten hommaamaan...

En nyt ihan voi vannoa, mutta muistaakseni Rainbow'n liilassa oli aika miehekäs aromi.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt