Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270423 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #60 : 02.07.06 - klo:23:43 »
En minä ainakaan Trendlinen lakkaa osta. Ainakaan sitä sinipulloista. Suutin meni tukkoon ja puhdistuksenkin jälkeen se roiskii lakkaa sinne tänne. Ei ollenkaan tasaisesti. Hajukin on kamala. Hard Headia ostan seuraavan kerran, elli joku suosittele hyvää pitävää lakkaa.

Ma voin suositella Hard Headia taydella sydamella! 8)

Minulla onkin sitä pieni pullo. Käytän ensin pois vanhat lakat ja sitten ostan tuota ison pullon.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #61 : 05.07.06 - klo:16:51 »
kyllä toi osiksen punainen lakka on paras

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 20.07.06 - klo:23:01 »
kyllä toi osiksen punainen lakka on paras

Se on kyllä loistava, mutta itseäni tökkii tuoksu tosi pahasti.

Itävallassa käytin koko ajan sellaista tosi hyvää Wellan hiuslakkaa, joka maksoi vain 1,40/300ml. Oli kyllä niin uskomattoman hyvää ja halpaa. Tosi kevytrakenteista vielä, en enää halua "tuntea" hiuslakkaani koko ajan. Harmi ettei sitä Suomesta saa.

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #63 : 21.07.06 - klo:10:49 »
Mulla parhaiten on toiminu Goldwellin Trendline Finsh Spray, Strong...

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 21.07.06 - klo:14:18 »
Mulla parhaiten on toiminu Goldwellin Trendline Finsh Spray, Strong...

Tuo onkin tosi hyvä, olin jo ihan unohtanut. Se sarjahan on uudistunut, onkohan uusissa tuotteissa samat tuoksut kuin vanhoissakin?

nicky

• Vieras
« Vastaus #65 : 21.07.06 - klo:15:34 »
Hyviä kokemuksia kampaamolakoista on Osiksen Freeze-lakasta, Cutrinin Chooz Gripping Hair spraysta ja nyt kesällä on ollut ihan mahtava tuo Joicon K-Pak lakka :)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 21.07.06 - klo:17:06 »
Mielessä on käynyt kokeilla tota Joicon lakkaa.Millainen tuoksu siinä on?En voi sietää pahanhajuisia lakkoja kun se haju jää sitten leijailemaan päähän.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #67 : 22.07.06 - klo:18:22 »
Pitää vetää sanomisiaan takaisin.
Cutrinin lakka on ihan hyvää pidoltaan, kunhan vaan suihkuttaa tarpeeksi läheltä. Suihku ei ehkä ole paras mahdollinen, muttei mikään katastrofikaan, tyytyväinen olen. Pito tärkeintä ja hajusteettomuus.
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 23.07.06 - klo:18:08 »
Pitää vetää sanomisiaan takaisin.
Cutrinin lakka on ihan hyvää pidoltaan, kunhan vaan suihkuttaa tarpeeksi läheltä. Suihku ei ehkä ole paras mahdollinen, muttei mikään katastrofikaan, tyytyväinen olen. Pito tärkeintä ja hajusteettomuus.
Kyllä mäkin tosta tykkäsin. Pito oli ihan okei, ihan riittävä! Tosiaan pitää ehkä pulloa pitää vähän lähempänä kun Osiksen kanssa mutta so what..

Kattelin kaupassa että Herbinalla on hajusteeton lakka ja muotovaahto, onko kokemuksia? Lakka kiinnostais, muotovaahtoa mulla on sitä hajusteellista ja sen pito ei vakuuta, XZ esim pitää paremmin.. Hajusteettoman luulis olevan samaa vahvuustasoa. Lakasta olen kyllä kiinnostunut, ei kiinnostais käyttää kymppiä tohon Cutriniin ku Herbinan saa alle neljällä egellä..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 23.07.06 - klo:18:09 »
Tuolla Herbinan lakalla saa sellaiset klimppi-kökköhiukset ettei ole tosikaan.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 23.07.06 - klo:18:13 »
Kattelin kaupassa että Herbinalla on hajusteeton lakka ja muotovaahto, onko kokemuksia? Lakka kiinnostais, muotovaahtoa mulla on sitä hajusteellista ja sen pito ei vakuuta, XZ esim pitää paremmin.. Hajusteettoman luulis olevan samaa vahvuustasoa. Lakasta olen kyllä kiinnostunut, ei kiinnostais käyttää kymppiä tohon Cutriniin ku Herbinan saa alle neljällä egellä..

Minulla on tuota Herbinan hajusteetonta extra stongia (liekö sitä muita vahvuuksia olemassakaan) mutta eihän siitä tietysti voi puhua samana päivänäkään esimerkiksi osiksen kanssa. Herbinalla tulee helposti märän näköinen tukka ja pito ei silti ole kovin huima. Kyllä tuo nyt varmaan tulee käytettyä kun niin harvoin on hiuslakan tarvetta, mutta en voi suositella.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #71 : 24.07.06 - klo:19:38 »
Pitänee tähän mainita...

Mulla on ollut kaapissa varmaan kohta kolmatta vuotta Dermasydin Extra Strong -lakka, ja vasta äskettäin kuulin kampaajaltani, jolla on kys. sarjaa myynnissä, että kaikissa Simin tuotteissa on UV-suoja  :o Dermasydit ovat vielä täysin hajusteettomia. Suosittelen kokeilemaan! Pitokin on mielestäni ihan hyvä. Itse käytän lakkaa ehkä kerran vuodessa ja silloinkin lähinnä nutturakampauksen varmenteluun. Ehkä ihan 20 sentin keesiä sillä ei saa pystyyn, mutta "normi"käytössä pito on varmasti riittävä!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 24.07.06 - klo:22:32 »
Tuo Dermasyd on kyllä muuten tosi hyvää lakkaa, mutta mua siinä kyllä tökki juuri tuo hajusteettomuus, vaikka olenkin allerginen, niin tuossa Dermasydissä tuoksu oli sitten niin järkyttävän alkoholinen, että sitä oli silmät ja suu täynnä. Huh kammottavaa. Harmi vain koska pito olisi ollut hyvä ja kiva kiilto tuli.
Tällä hetkellä olen tykästynyt Wellan High hair lakkoihin, sopivan hienojakoisia ja jättävät hiuksiin kiillon. Käytän Ultra Strongia, vaikka monille kyllä varmaan riittää se extra strongkin

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 24.07.06 - klo:22:39 »
Joo kun Hairlekiinissa kävin hajusteettomia lakkoja kyselemässä niin kampaaja sanoi että jos ei Cutrinin pito riitä niin tuo Dermasyd on vahvempaa. Jos siinä on UV-suojakin niin voishan tuota kyllä kokeilla!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #74 : 26.07.06 - klo:15:46 »
Olin föönannut ja taivuttanut latvoja kihartimella, hiukset olivat vielä pehmoiset ja melko kiiltävät sitten tyhmyyksissäni laitoin Schwarzkopfin Taft lakkaa. Tuloksena kuivat/korppu hiukset ja lakan lupauksista huolimatta kiiltoa ei näkynyt. Lakka näköjään sisältää alkoholia, niin miten kiiltoa silloin voi edes tulla? Taivutetut latvatkin lässähtivät, vaikka voi myös johtua, että lakka oli liian raskasta. Tuo purkki on ollut minulla aika pitkän ajan ja olenhan minä huomannut ettei mitän parasta ole. Sitä vain toivoo, että aine olisi yhtäkkiä muuttunut parempaan.  ::)

Phyh, ottaa päähän, että ihmisille voidaan myydä mitä tahansa. Hiustehtailla laitetaan kaikenmoisia aineita purkkeihin miettimättä ollenkaan...

Siis asianahan oli kysyä hyvää/edullista/marketti (tai jos kampaamoista marketti hintaan saa) lakkaa. Toivomuksina olisi, että hiukset pysyisivät ilmavina, pehmoisina, ettei kökkööntyisi ja hyvä pito. Löytyyköhän edes?  ;) Tämän aiheen ensimmäisellä sivulla oli mm. Loreal Color Show ja Infinium, mitäs mieltä niistä olette?