Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270815 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #600 : 25.09.10 - klo:12:08 »
Kevyemmät hiuslakat ovat mulle ihan uusi, mutta toivottu tuttavuus pitkien hiusten kampauksiin. Kampauksia en tosin osaa tehdä, mutta jotain aion yrittää väkertää. Ponnarinkin kanssa voisi lakka tulla tarpeeseen kuten myös auki oleviin hiuksiin. Menin ostamaan Paul Mitchellin Worked up ja soft style -hiuslakat hetken mielijohteesta. Onko näistä kokemuksia?

Mitkä ovat suosikkejanne nimenomaan kevyistä tukea antavista lakoista? Laitatteko muuten kiiltosuihkeen ennen vai jälkeen lakan? Tuli hieman yllätyksenä, kun kuulin tästä olevan kahta koulukuntaa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 27.09.10 - klo:09:18 »
^ Mä tykkään Wellaflexin Hydro Style lakasta. Antaa kevyen tuen, mutta jos tarvitsen järeämpää tukea niin laitan vaan enemmän, ei tahmaa. :) Sopii siis arkeen ja juhlaan.

Miehekäs hiuslakka -ongelma ratkaistu. Mies oli itse käynyt Hairstoresta ostamassa Cutrinin Sensitive hajustamattoman lakan. Mä saan käyttää Bonacuren lakan loppuun kun se on niin tyttötuoksuinen.  O:)
Miks musta tuntuu että meillä menee tää homma vähän väärinpäin, mies ostaa tukanlaittoaineensa kampaamosta ja mä marketista...

edit: Korjattu värjättyjen hiusten lakka (entinen lemppari, onkin näköjään toinen purkki tuo nykyinen...) nykyiseen lemppariin.. Ei siinä värjättyjen hiusten lakassakaan mitään vikaa ole.
« Viimeksi muokattu: 28.09.10 - klo:07:42 kirjoittanut Mena »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 27.09.10 - klo:09:45 »
^Hahaa. Meillä on ihan samikset. Mies ostaa kampaamoista tukka-aineensa (normihinnalla) ja mä suosin markettia ja iHerbia. :)

Mä oon tykännyt Elnettin hajustamattomasta lakasta. Antaa tosi luonnollisen näköisen pidon, eikä tuoksu miltään. Lähtee pois harjaamalla, eikä lähmää. Tuosta kiiltosuihkeesta, niin mä laitan sitä aina viimeisenä lakan jälkeen.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #603 : 27.09.10 - klo:11:49 »
Laitatteko muuten kiiltosuihkeen ennen vai jälkeen lakan? Tuli hieman yllätyksenä, kun kuulin tästä olevan kahta koulukuntaa.

Minä laitan kiiltosuihkeen aina kaikista viimeisimpänä hiuksiin, eli lakan ja muiden muotoiluaineiden jälkeen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

scarface

• Vieras
« Vastaus #604 : 27.09.10 - klo:11:58 »
Mulla on 2 eri suosikkia; Formen extreme control hairspray ja Wellan Wellaflexin extra strong. Molemmat lähtevät nätisti pois harjaamalla ja pito on hyvä :)

Itekin nakkaan kiiltosuihkeet vikaks tukkaan, siis lakan ja vahan jälkeen, mikäli kiiltosuihketta ylipäänsä tarvii enää laittaa :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #605 : 27.09.10 - klo:17:51 »
Mä olen kyllä nyt viime aikoina tykästynyt Cutrinin Shape It ja Hold It -lakkoihin. Noista ensin mainitussa kevyempi tuki, Hold Itillä saa tiukan kiinnityksen. Tuoksu on miellyttävän marjaisa ja suihke on hienojakoinen. Melkein mielummin tartun niihin kuin esim. Tigin Masterpieceen, jonka tuoksu on alkanut jo äklöttämään.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #606 : 27.09.10 - klo:23:47 »
Mä en todellakaan ole ronkeli mitä tulee hiuslakkoihin. Kunhan nyt vähän antaa pitoa niin tuote kelpaa mulle. Yleensä ostankin halvinta mitä löydän. Käytän sitä 0-4 krt kuukaudessa hieman ja pesen hiukset seuraavana päivänä.
Elnettistä en kuitenkaan oo koskaan tykännyt, got2bet on aivan ihania. Kokeilin kaverilla joskus jotain tigin hiuslakkaa ja se oli kyllä voimakkainta koskaan kokeilemaani. Aivan liian vahvaa pitkille hiuksille.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #607 : 08.10.10 - klo:21:19 »
Mun suosikki kevyistä lakoista on tällä hetkellä Wella High Hairin lakka (Finishing Spray). Siinä on todella hienojakoinen ja kuiva suihku. Kiilto ei ole sellaista tökeröä ja yliampuvaa, vaan lähinnä satiinimaista hohtoa. Reilumminkin annosteltuna ei näy juuri ollenkaan tukassa, mutta pitää kampauksen kurissa. Kypäräefektiä tällä ei saa millään. Tätä löytyy myös usein tarjouksesta suurinpiirtein 12-14 euron hintaan. Toinen lemppari on Redkenin Forceful 23, jonka ominaisuudet on hyvin lähellä High Hairia.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #608 : 11.10.10 - klo:12:39 »
Osaisiko joku verrata Osiksen Freeze ja Sessions -lakkoja? Freeze on ollu mulla nyt pitkään käytössä ja mietin, että uskaltaisinko kokeilla Sessionsia kun nykyinen puteli loppuu. Osiksen mukaan Sessionsissa pitäisi olla parempi pito, mutta mites muuten ominaisuudet? Korputtaako/lähmääkö enemmän kuin Freeze?

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #609 : 11.10.10 - klo:17:51 »
Mitkä ovat suosikkejanne nimenomaan kevyistä tukea antavista lakoista?

Mun suosikit on Redkenin Workforce ja L'Oreal Professionelin Infinium Queen 2 (eli regular vahvuus). Tykkään myös 3 vahvuudesta, mutta se ei ole enää kevyttä pitoa antava.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 25.10.10 - klo:00:18 »
Mitkä ovat suosikkejanne nimenomaan kevyistä tukea antavista lakoista?
Mun suosikit on Redkenin Workforce ja L'Oreal Professionelin Infinium Queen 2 (eli regular vahvuus). Tykkään myös 3 vahvuudesta, mutta se ei ole enää kevyttä pitoa antava.
Mä tykkäsin paljon Cutrinin Nordic Balance Freezing Hair Spraysta, mutta useimmiten sen pito oli liian kevyt. Otsatukan kurissapitoon pyöräillessä yms. vaativissa tilanteissa tarvitaan tosi tujua tavaraa... Muuten toi lakka on ihana, mieto ja miellyttävä tuoksu ja hienojakoinen sumu. Noita oli halvalla jonkun aikaa sitten kampaamoliikkeissä, jos vielä näkyy kannattaa testata :) Omani taisin poistaa vitosella.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 25.11.10 - klo:16:51 »
Ei kai Tigin masterpiece ole lopetettu? En löytänyt sitä kummastakaan Jyväskylän hairstoresta. ???
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #612 : 19.01.11 - klo:03:42 »
Mä olen kyllä nyt viime aikoina tykästynyt Cutrinin Shape It ja Hold It -lakkoihin.
Onko siis Chooz-sarjan tuotteista kyse vai mistä?

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 27.01.11 - klo:11:04 »
^ Mä olettaisin, että kyse on Chooz-lakoista. Katselin noita kans eilen HS:ssa, olisi ollut vitosella. Varmaan tuo Hold It olisi parempi paksun, karhean, lyhyen tukan laittamiseen. Olisi ostanut kokeeksi alekupongilla Osiksen Sessionin, mut oli loppu. En siis ole käyttänyt lakkaa vuosiin kuin silloin tällöin suihkaissut, mutta nyt haluaisin jonkun hyvän.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #614 : 27.01.11 - klo:12:26 »
^ Olipa onni että satuin pitkästä aikaa vilkaisemaan tätä ketjua! Mulla oli aikoinaan aivan suursuosikki yksi Chooz'n lakka (jonka nimeä en nyt saa päähäni) jota hamstrasin varastoon, kun kuulin että se lopetetaan - ja siitäkin on jo aikaa, varastot loppuneet ajat sitten. Se oli vähän niinkuin tuo Shape It idealtaan; eli antaa tovin vielä muotoiluvaraa ennen kuivumista. Oli aivan huippu mun kuontaloni kanssa. Onko tuo Shape It aerosolillinen vai ns märkälakka? Pullo jotenkin vaikuttaa kuvassa aerosolilta. Mutta mä olen nyt siinä tilanteessa, että kyllästyttää kun ei korvaavaa lakkaa ole löytynyt ja olen sitten käytellyt alkoholitonta ja tuoksutonta iHerbin märkälakkaa, joka on sellaiseksi kyllä hyvä muttei vedä mitenkään vertoja sille aiemmalle suosikilleni. Aloin jo suunnitella kauppareissua HS'ään ::) jos sattuisi löytymään vielä femmalla niin oliskin aika mojovaa!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.