Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270081 kertaa)

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #630 : 06.07.11 - klo:17:03 »
Mielestäni Nivean extra strong-hiuslakka on hyvää, tai no, en oikein osaa vertailla lakkoja, kun en niitä paljoa käytä. Sen sanon, että X-tran hiuslakka on täyttä kuraa! No aijaa... ::) Toisaalta, Rainbowin taas on myöskin toimiva lakka, eli ei se siis näköjään hinnasta ole kiinni.
1a F ii

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #631 : 06.07.11 - klo:22:48 »
Ostin Hulluilta Päiviltä Klippoteket-lakan, samanlaisen vaaleanpunaisen pullon kuin missä sarjan kuivashampoo on. Pito tässä on hyvä, liiankin kanssa, jättää hiukset just siihen mihin haluaa ja myös aika koviksi. Tuoksu on kivan omenainen.

On kyllä hyvä lakka kategoriassaan, mutta mä ostin tämän liikkuvampaa tukea ajatellen, siihen muut ovat parempia.

Mullakin on ollu tämä matkaversiona, ja pitoa todellakin löytyy. Tykkään kanssa tuoksusta, joka ehkä jollekin saattaisi olla liian imelä. Herbinan hajusteettoman hiuslakan jälkeen tää oli kivaa vaihtelua, se ei pysy tässä tukassa oikeen yhtään.

Mutta, tämän innoittamana ostin sitten isomman Klippoteket-lakan, harmaa puteli "Super Xtra Strong". Pitoa on vähintään yhtä paljon, hyvin saa kaikki irtohaivenet koko päiväksi siististi ruotuun. Suihkuttamisen kanssa tosin saa olla varovainen ettei vedä korpuksi. Joku vieno miellyttävä tuoksu ainakin omaan nenään löytyy. Ajattelin että tuo vaaleanpunaisen haju saattaisi alkaa pitemmän päälle tökkimään.
Tästä saattaisi löytyä uusi lakkasuosikki :-*
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 08.07.11 - klo:18:47 »
Käytin vuosikausia tosi tyytyväisenä Cutrinin vahvinta Sensitive-lakkaa. Nyt korkkasin sitten korvaajaksi tulleen Sensitivism-lakan, ja toi pullon muotoilu on ihan kökkö! Puteli lipsuu käsistä ja ranne tanassa saa olla taistelemassa sen kanssa. Todella harmillista, vanha pullo oli niin paljon parempi...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #633 : 14.09.11 - klo:19:02 »
Mä olen hiuslakan suurkuluttaja, etenkin nyt taas kun on suorat etuhiukset. Ostan lakaksi vähän milloin mitäkin markettituotetta, ja myönnän olevani ehkä vähän hiuslakkafriikki, tälläkin hetkellä tuolta taitaa löytyä kymmenisen kappaletta hiuslakkapurkkeja, whoops. Olen täällä varmaan aiemminkin hehkuttanut kestosuosikkiani Got2be Gluedia erityisesti etuhiuksille, se on suosikkini edelleen.

Tigin Masterpieceä ostin vihdoin pari viikkoa sitten, kun olin saanut jostain päähänpinttymän että sitä on kokeiltava. Paikallisesta kampaamosta sai pari pulloa reilun kympin kappalehintaan, joten kävin poistamassa sieltä sellaisen setin. Olin aiemmin sitä mieltä etten kajoa näihin "merkkilakkoihin", ihan vaan sen takia, että käytössäni kuluu melko runsaasti hiuslakkaa ja saattaisi olla kohtalokasta ihastua johonkin arvokkaampaan lakkaan. No, ihastuinhan mä, ja itse kun en pahemmin hajuvesiä käytä, olen ihan myyty tuolle tuoksulle! Saa nähdä koska kyllästyn, luultavasti en helpolla, koska pidän tuoksullisista hiuslakoista. Täydellinen hiuslakka kaikinpuolin pitävyydeltään, tykkään että jättää joustavaksi ja on todella kestävää.

Viimeisin totaalinen virheostos oli Schwarzkopfin Rockin it hiuslakka. Sen haju oli todella miesmäinen, tuli heti jotkut Axe-vibat siitä ja jää kyllä omassa käytössäni käyttämättä! Ovatko muut samaa mieltä tuoksusta, vai onko mun hajuaisti vain jotenkin kieroutunut :o

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #634 : 14.09.11 - klo:20:19 »
Tuo Masterpiece on kyllä minunkin suosikkini!  Ihanan hedelmäinen tuoksu ja juuri sopivan pitävä, ei kuitenkaan jätä koppuraksi.  Kun harjaa hiukset, lakka lähtee helposti pois mutta ainakin minulla hiukset jäävät ryhdikkäiksi, vaikkei niissä sen kummemmin lakka harjauksen jälkeen tunnukaan.  Tuo tuoksukin jää miedosti hiuksiin ja jättää ne raikkaiksi. :-*

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 15.09.11 - klo:11:41 »
Vähitellen pitäisi ostaa uusi lakka, olen etsinyt Sebastian Body Double Thick-finish Volumizing Hair Spray:ta  ja L'Oreal Infinium Queen:ia, mutta kumpikaan ei ole osunut silmääni hyllyjä tutkiessa. Molemmista olen siis lukenut kehuja täältä ja kaipaisin lakkaa joka sopisi avonaiseet tukkaan ja jättäisi joustavan tuen. Tigin Masterpiece on ollut käytössä ja se sopikin ihan hyvin lyhyempään tukkaan ja silloin kun hiukset ovat kiinni. Pito on kuitenkin jotenkin liian voimakas ja "liimaava" aukinaisiin hiuksiin ja en pidä kuinka se jättää hiukset massaksi. Osaisiko joku siis kertoa jos on bongannut jommankumman ylläolevista lakoista, tai jos mieleen tulee muu vastaava helpommin löydettävissä oleva  :)?

edit: Kiitos paljon! En tajunnutkaan etsiä noin "perus" kaupoista :D
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo:21:43 kirjoittanut Sassy »
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 16.09.11 - klo:17:26 »
^Mä olen tuota Lorealia ja Sebastiania nähnyt esim. Sokoksella ja Stockalla. Ko sarjoja myyvissä kampaamoissakin varmaan on. Mun bongauksista on kyllä aikaa kun en ole vähään aikaan kiinnittänyt huomiota niiden saatavuuteen, mutta en ole ainakaan kuullut että olisivat poistumassa.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #637 : 04.11.11 - klo:08:44 »
Vähitellen pitäisi ostaa uusi lakka, olen etsinyt Sebastian Body Double Thick-finish Volumizing Hair Spray:ta  ja L'Oreal Infinium Queen:ia, mutta kumpikaan ei ole osunut silmääni hyllyjä tutkiessa.

Molemmat on lopetettuja. Sebastianin tuotteet uudistui 2009 ja Body Double -linja jäi siinä yhteydessä pois. Thick Finish Volumising -hiuskiinnettä vastaa nykyisessä valikoimassa Shaper Zero Gravity. L'oréal professionnel Infinium Queen on nykyään nimellä Infinium Lumière.
1c F ii

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 25.11.11 - klo:12:02 »

Mutta, tämän innoittamana ostin sitten isomman Klippoteket-lakan, harmaa puteli "Super Xtra Strong". Pitoa on vähintään yhtä paljon, hyvin saa kaikki irtohaivenet koko päiväksi siististi ruotuun. Suihkuttamisen kanssa tosin saa olla varovainen ettei vedä korpuksi. Joku vieno miellyttävä tuoksu ainakin omaan nenään löytyy. Ajattelin että tuo vaaleanpunaisen haju saattaisi alkaa pitemmän päälle tökkimään.
Tästä saattaisi löytyä uusi lakkasuosikki :-*
Tuo on ainakin mun suosikki. :)

Ja varoitus huonosta lakasta: Lidlin Cien Volume Hair Spray. Joskus pihiyksissäni ostin arkilakaksi, mutta tuolla ei tee kyllä yhtään mitään. Jotenkin lakka tuntuu vain katoavan päästä, eli käyttö on aika yksi tyhjän kanssa...
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #639 : 03.01.12 - klo:02:11 »
Olen tykännyt kaikista eniten Sebastianin Re-Shaper hiuslakasta. Pitoa löytyy, mutta ei tee kovaa lakkakypärää. Ainoa miinus on korkea hinta. Tulee aika tyyriiksi, jos lakkaa käyttää miltei päivittäin.

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #640 : 04.01.12 - klo:02:31 »
Tigin Fun Times on uusi suosikkini. Masterpiecea olen käyttänyt jo pitkään, mutta halusin vaihtelua. Hairlekiinin joulutarjouksesta ostin toisen hintaan 21 € ja toisen sai 2 eurolla. Jännä tuote kun siinä on lämpösuoja, mutta myös pitoa. Tykkään vielä sutia hiuksia sen jälkeen kun olen lakkaa laittanut ja tämä on siihen erittäin toimiva tuote  :ts
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #641 : 20.01.12 - klo:00:41 »
Osaatteko suositella jotain lakkaa otsatukalle? Olen sellaisen taas leikkaamassa ja minulla on pyörre otsassa, joten tarvitsisin jotain kohtalaisen tymäkkää tavaraa, joka ehkäisisi jakauksen syntymistä. Markettikamasta (eli halvasta hinnasta) plussaa :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa danny

• Haiven
  • *
« Vastaus #642 : 20.01.12 - klo:06:55 »
Schwarzkopfin Got2b glued eli se keltainen hiuslakkapurtilo, ei ehkä ihan pikkumarkettien valikoimaan kuulu mutta isommista ainakin löytyy  ja oiskohan hinta jotain 5-7 euron luokkaa ? Paremmin tietävät voivat korjailla  :) Itse en ole tätä ostanut mutta ystäväni tätä aina jaksaa kehua ja olen itsekin kokeillut ja kyllä vain kestää hiukset siinä asennossa kun haluaa! Eli tämä voisi olla ihan hyvä siihen otsatukkaan. Omassa käytössä on ollut pikkuinen pullo mustaa Klippoteketiä ja melkoisen tymäkkää tavaraa on sekin, ei liiku hiukset pahemmin kun sitä suihkii  :D Toivottavasti löytyy hyvä lakka, otsiksen kanssa se on todella tarpeen!

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #643 : 25.01.12 - klo:22:38 »
Tässä HG-lakkani jo vuosien takaa:

Cutrin Choozism Hair Spray super strong

Sopii ainakin omalle liukkaalle ja jäykälle hiuslaadulleni. "Flexiibelit" lakat eivät pidä tätä tukkaa kuosissa sekuntiakaan.
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #644 : 25.01.12 - klo:22:46 »

Tuo on ollut oma suosikkini jo puolen vuoden ajan
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/