Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270896 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #645 : 23.02.12 - klo:21:22 »
Osaako joku vertailla kumpaa lakkaa ostaisin: tigi rockaholicia vai got2be sexy (tai shine)? Etsin hyvän tuoksuista, joustavaa hiuslakkaa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 23.02.12 - klo:22:02 »
Schwarzkopfin Got2b glued eli se keltainen hiuslakkapurtilo, ei ehkä ihan pikkumarkettien valikoimaan kuulu mutta isommista ainakin löytyy  ja oiskohan hinta jotain 5-7 euron luokkaa ? Paremmin tietävät voivat korjailla  :) Itse en ole tätä ostanut mutta ystäväni tätä aina jaksaa kehua ja olen itsekin kokeillut ja kyllä vain kestää hiukset siinä asennossa kun haluaa! Eli tämä voisi olla ihan hyvä siihen otsatukkaan. Omassa käytössä on ollut pikkuinen pullo mustaa Klippoteketiä ja melkoisen tymäkkää tavaraa on sekin, ei liiku hiukset pahemmin kun sitä suihkii  :D Toivottavasti löytyy hyvä lakka, otsiksen kanssa se on todella tarpeen!
Mä alan tosissaan uskoa, että mun tukalla on joku käsittämätön taipumus tulla täysin immuuniksi mitä järeimmillekin lakoille ja muotoilutuotteille ::) Testasin tuota glued-lakkaa ja se oli aluksi ihan ok, mutta nyt se ei tee enää mitään. Sama juttu tuon Klippotekin mustan kanssa ja Osiksen jonkun superhypermega-liimaa-elefantti-kattoon-tällä-tuotteella-lakan kanssa. Pari tuntia niin on kuin ei ois lakkaa koskaan suihkaissutkaan, varsinkin jos käy ulkona ja tuulee tms. :P No, ainakin tuo glued tuoksuu tosi hyvältä, jos ei muuta ;D

Osaako joku vertailla kumpaa lakkaa ostaisin: tigi rockaholicia vai got2be sexy (tai shine)? Etsin hyvän tuoksuista, joustavaa hiuslakkaa.
Tigin Fun Times ei ainakaan itseäni vakuuttanut kauheasti. Joko se oli yhtä tyhjän kanssa tai sitten siitä jäi sellainen inhottava lakan karheus hiuksiin, jos laittoi enemmän. Eikä tuoksukaan mielestäni ole erityisen hyvä.

Got2ben Smooth'n'chic sen sijaan mielestäni oli kivan kevyt, eikä korputtanut. Ja tuoksu on aivan ihana, mutta myös jää hiuksiin tuhdisti.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 23.02.12 - klo:23:13 »
^Ai niin niillä oli sellanenkin.. Kai mä niistä got2been tuotteista sit koitan arpoo. Tarviiko niitä kevyempiäkin olla oikeen kolme erilaista?! smooth & chick, shine, sexy.. Miksei niistä oo selkeetä kuvailua missään helpottamaan päätöstä!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 25.02.12 - klo:08:41 »
Tykkään ihan kamalasti Aussien lakasta! <3 En tiedä onko niitä myynnissä erilaisia, mutta kyseessä siis tuo Hi-Hold & Hi-Shine tms. Tosi hyvä pito, ei tahmaa eikä korputa, kivan hienojakoinen suihke ja tuoksukin ihan mukiinmenevä. Tähän asti käytin useamman putelin Got2be 2 Sexyä, mutta äitelä tuoksu, tahmaavuus ja huono riittoisuus alkoivat tympiä.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

scarface

• Vieras
« Vastaus #649 : 25.02.12 - klo:16:09 »
Mulle ja mun lyhyelle tukalleni ehottoman paras lakka on XZ:n erittäin voimakas tyrni hiuskiinne.  <3 Ei klähmää, ei tee tukasta kohmeista kypärää ja on siisti kammata / harjata pois.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 26.02.12 - klo:15:30 »
Mun suosikki on Klippotekin vaaleanpunaisessa pullossa oleva toiseksi vahvin lakka (Maximun strong). Suihke on ihanan hienojakoista eikä jätä pintaa märäksi. Loistava hinta myös, tätä ennen suosikki oli Matrixin lakka joka oli kukkarolle paljon julmempi.
Raitoja käpälään!

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #651 : 09.04.12 - klo:06:11 »
Itse ostin myös arkilakaksi tuon Aussien lakan ja täytyy sanoa, että on kyllä hyvää lakkaa. Pitoa on, mutta ei tee mitään lakkakypärää.
 Toinen hyvä lakka oli "Blow"-merkin "Blow Up"-lakka. Hienojakoinen suihke ja saa myös melko elastisen lopputuloksen. Harmi vaan, että lakka on melko tymäkästi hajustettua, joten sitä ei voi käyttää ainakaan arkena.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 10.04.12 - klo:12:26 »
Fructis Bamboo -lakoista on tullut arkilakkojen suosikkeja. Neljällä eurolla saa pullon hienojakoista, hyvältä tuoksuvaa pitoa ja kiiltoa, joka harjautuu kuitenkin helposti pois eikä tahmaa. Olen totaalisen kyllästynyt temppuileviin suuttimiin, jolloin muuten loistava lakka saa jäädä pölyttymään (mm. Tigi, Sebastian), mutta näissä ei onneksi ole sitä ongelmaa.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 04.05.12 - klo:07:21 »
Missä näistä Klipoteeketin lakoista on kovin pito? Sininen, Oranssi vai Harmaa? Mulle Emotionin myyjä sanoi että harmaa, mutta musta pito on aika huono. Entäs sitten se vaaleanpunainen ja musta, mites niitten pito? Tai vaaleanpunaista on ilmeisesti kahta pitoa ja mustaa en oo koskaan kyllä nähnyt missään hyllyssä, vain Stoccan hullareiden kuvastossa.

Haussa siis tosi kovan pidon lakka joka ei häviä tukasta päivän mittaan. Mitkään Tigin lakat ei pidä tarpeeksi vaikka paras niistä on Hard Head. Sekin häviää joskus päästä ja koska mulla se pullo kestää kolme viikkoa niin joku halvempi lakka pitäisi löytää. Lakkakypärä on erittäin toivottu, kunhan se vain tuntuu kypärältä, muttei näytä siltä.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 04.05.12 - klo:08:42 »
Haussa siis tosi kovan pidon lakka joka ei häviä tukasta päivän mittaan. Mitkään Tigin lakat ei pidä tarpeeksi vaikka paras niistä on Hard Head.

Mä olen kuullut monen kehuvan Fudge Skyscaper lakkaa. Omaa kokemusta sen pitävyydestä ei ole.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 04.05.12 - klo:08:57 »
^^Mulla on ollut klippotekilta vaaleanpunaista ja mustaa. Se musta tukkeutuu kokoajan ja on jääny vähälle käytölle muutenkin kun on duunipaikalla. En oikein osaa niitä keskenään vertailla, mut kyllä
tigin lakat on mun mielestä aika kovia liimoja. Superstaria oon ainakin kokeillu ja se teki kyllä tukasta niin kovan koko päiväksi etten osais kyllä itse kaivata sellaista :D
Got to be keltainenkin on mainostettu pitäväksi.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 04.05.12 - klo:09:06 »
Skyscraper ei ole mun kokemuksen mukaan mikään kovan pidon lakka, ennenmmin se jättää aika liikkuvaksi.

Got2Be Glued (keltainen pullo) kantsii ehkä kokeilla, mutta jos Tigin Hard Head ei riitä niin en kyllä tiedä mikä olisi kovin paljoa vahvempi.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 04.05.12 - klo:09:58 »
Missä näistä Klipoteeketin lakoista on kovin pito? Sininen, Oranssi vai Harmaa? Mulle Emotionin myyjä sanoi että harmaa, mutta musta pito on aika huono. Entäs sitten se vaaleanpunainen ja musta, mites niitten pito? Tai vaaleanpunaista on ilmeisesti kahta pitoa ja mustaa en oo koskaan kyllä nähnyt missään hyllyssä, vain Stoccan hullareiden kuvastossa.

Nuo Klippoteketin lakat on kyllä vähän mysteeri. :D Mun ymmärtääkseni ne menee niin, että sininen on kevyin, sitten harmaa, oranssi ja musta. Eli musta on vahvimmalla pidolla varustettu. Olisko nuo vaaleanpunaiset sitten jotain erikoislakkoja, esim. värjätyille hiuksille tarkoitettuja? Mulla on tuo harmaa käytössä arkilakkana, eikä se tosiaan mitään erityisen tujua ole.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 04.05.12 - klo:10:44 »
jos Tigin Hard Head ei riitä niin en kyllä tiedä mikä olisi kovin paljoa vahvempi.

Hard Head periaatteessa riittää pidoltaan kun laittaa pari kerrosta ja antaa ekan kerroksen kuivua välillä. Se vaan lähmää olkapäät ja lähinnä etsin toista lakkaa hinnan takia. Tuo kun maksaa 20 egee pullo (vaikka yritän aina hamstrata sitä tarjouksista kun on että ota yksi saat toisen kahdella eurolla ja silti jää 10 euroa hinnaksi) niin koska se pullo ei kestä kauaa niin etsin siksi jotain halvempaa lakkaa. Klipoteeket on 5 euroa normihinta ja 400 ml:n pullo niin niitä saa jo 4 yhden Tigin hinalla. Muistelen joskus miljoona vuotta sitten käyttäneeni punaista Seppälän Proffs lakkaa jossa oli järjeön pito. Vieläköhän sitä saa..?

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 04.05.12 - klo:12:31 »
^Kyllä saa ja mä käytän juuri sitä tai vaihdellen sen violetin värisen kanssa. Se violetti Proffs lakka on vielä voimakkaampaa. Olen nyt käyttänyt sitä pari purkkia ja ennen aina pitäydyin siinä pinkissä, joka on kylläkin yhtä hyvää pidoltaan. Suosittelen :ts. Hinta on nyt 5,95 € /400 ml ja Seppälässä on monesti tarjous, että 2 purkkia kympillä ;D.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.