Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 269997 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #660 : 04.05.12 - klo:19:43 »
Mistä tuota violettia Proffsia saa? Kävin Seppälässä ja ei ollut kun pinkkiä. Otin sitä pullon, tarjous oli taas et 2 kpl kympillä, mutta en halunnut hamstrata enempää jossei se olekaan niin hyvää kun muistan.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 05.05.12 - klo:14:42 »
Seppälässä pitäisi olla sitä kumpaakin väriä. En ole muissa liikkeissä nähnyt noita. Minä olen ainakin tykännyt ja ties monesko purkki jo menossa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #662 : 02.06.12 - klo:23:16 »
Ostin sitten ihan tän ketjun perusteella tuota violettia Proffsia ja voi että miksen oo aikaisemmin tajunnut sitä ostaa. Hintaansa nähden on kyllä ihan huippua ja peittoaa kaikki kokeilemani Tigit mennen tullen. Tuoksukin on ihan ok, joten ei taida olla mitään valittamista.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 03.06.12 - klo:08:29 »
Minäkin ostin vasta taas uuden purkin tuota violettia Proffsia ja taidan pysyä tässä lakassa. On sen verran hyvää pidoltaan ja tukka pysyy hyvin kuosissaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #664 : 09.07.12 - klo:11:55 »
Suositelkaapa hyvää lakkaa (kampaamo tai marketti). Haluaisin sen olevan kuivaa ja hienojakoista, sellainen että se sopii pitkään tukkaan kun sitä pitää auki. Lakka ei saisi olla sellaista märkää ja klimppaavaa. Mahdollisesti myös niin hajusteeton kuin mahdollista, mulla alkaa kaikki hajut tökkimään todella nopeasti.

Tällä hetkellä käytössä Klippiteketin vaaleanpunainen toiseksi vahvin pito. Mahtava hintalaatusuhde ja hyvä lakka otsikselle mutta pituuksissa ei toimi :/

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 09.07.12 - klo:17:11 »
^Erisanin lakka? Se vahvempi pito. Mulla tuo on ihan luottotuote, käy kampauksiinkin, mutta sillä voi siloittaa myös jakauksen pintapörrön, jos pitää tukkaa auki. Halpaa, kuin saippua ja riittoisaakin vielä. En itse käytä enää muuta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 09.07.12 - klo:20:36 »
^^ Herbina? Herbinalla löytyy hajusteeton ja pari hajullista lakkaa, noissa on mun mielestä tosi hyvä suihke ja siloittaa just pienet pörröt hyvin. Ei klimppaa tai lähmää tukkaa.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #667 : 14.08.12 - klo:02:50 »
Ostin Fructiksen bambulakoista Colour and Hold -version. On todella kiva otsiksessa ja pituuksissa, ei koppuroita vaan tekee sileää ja kiiltävää jälkeä. Pito voisi olla ehkä vähän parempikin otsikseen mutta kyllä tämä perusarjessa asiansa ajaa paremmin kuin moni muu. Ainoa ongelma on tuo pullo. En tiedä olenko vain vähävoimainen mutta tuntuu että tätä saa painaa ihan antaumuksella ennen kuin mitään tulee, ja helposti sitten menee liikaa yhteen kohtaan eikä tule tasaista jälkeä. Reissuun en uskaltanut korkitonta pulloa ottaa ollenkaan.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #668 : 14.08.12 - klo:11:42 »
Suositelkaapa hyvää lakkaa (kampaamo tai marketti). Haluaisin sen olevan kuivaa ja hienojakoista, sellainen että se sopii pitkään tukkaan kun sitä pitää auki. Lakka ei saisi olla sellaista märkää ja klimppaavaa. Mahdollisesti myös niin hajusteeton kuin mahdollista, mulla alkaa kaikki hajut tökkimään todella nopeasti.

Tällä hetkellä käytössä Klippiteketin vaaleanpunainen toiseksi vahvin pito. Mahtava hintalaatusuhde ja hyvä lakka otsikselle mutta pituuksissa ei toimi :/

Mä olen tykännyt tosi paljon Dermosilin hiuslakasta Structure & Volume superstrong. Istuu mielestäni sun kuvailuun hyvin. Se on hajusteeton eikä käy henkeen kuten mulla yleensä lakkojen kanssa tosi herkästi käy. Suihke on kyllä hienojakoinen, mutta suutin tukkeutuu suht herkästi, vaan eipä se ole ongelma kun vaan huuhtelee lämpimällä vedellä.
Dermolla on myös keskivahvan pidon versio, mutta siitä mulla ei ole omaa kokemusta; Shape & Finish strong.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #669 : 13.10.12 - klo:11:35 »

Mulla on juuri samat kriteerit hiuslakalle ja oma suosikkini kautta aikojen on Paul Mitchellin Super Clean Spray. Tykkään laittaa hiukset niin, että kuivashampoon/hiuspuuterin jälkeen suihkutan vielä hiuslakkaa sormiin ja pöyhin juuriin lisää volyymiä, minkä vuoksi hiuslakka ei saa olla yhtään klimpittävää sorttia. Tällä lakalla saa ihan mielettömän kestävän pidon joka tuntuu silti siltä, kuin hiuksissa ei juuri lakkaa olisikaan. Ainoa miinus hinnasta, mulla ei köyhänä opiskelijana ole tähän yksinkertaisesti enää rahaa nyt kun lopetin työt.

Oon yrittänyt etsiä vastaavanlaista halpistuotetta ja kerkesin jo tykästyä XZ:n Tyrni-hiuslakkaan. Nyt kuitenkin kiinnitin huomiota siihen, että mulle on alkanut tulla pientä näppyä ja ihohuokosten tukkeutumia niihin kohtiin, mihin hiuslakkaa väkisinkin lentää hiuksia laittaessa >:(  Nuo Seppälän Proffsin lakat taas on musta ihan hirveitä ja saa nimenomaan sen klimppiefektin hiuksiin.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #670 : 13.10.12 - klo:17:05 »
Mun suosikkihiuslakka on ihan ehdottomasti Osiksen Freeze 2. Kolmonen on jo liian tymäkkään, sopii varmasti hyvin kampauksiin. Tää kakkonen on mulla ihan arkikäytössä, johon sopii hyvin. Ei lähmää, ei korputa, mutta pito on hyvä. Kiharoiden päällekin uskaltaa suihkia reilummin, eikä niistä tule epäluonnollisen näköisiä. Eikä haise miltään!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #671 : 11.01.13 - klo:12:55 »
Huomasin sittarissa Goshin hiustuotteita, jonkinlainen Janina F.-sarja kyseessä. Esim. hiuskiinne oli 9,90, joten ei paha hinta. Onko kukaan kokeillut, juuri tuo hiuskiinne mua kiinnostaa, kun Tigin sikakalliille ois kiva löytää halvempi vaihtoehto. Mulla ei oikein toimi mikään muu kuin Tigin Catwalk Session Series Finishing Hairspray  :(.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #672 : 19.01.13 - klo:17:21 »
mä ostin kokeilumielessä mini koossa four reasons super shaper viimeistelysuihkeen ja se on superstrong. tänään mulla oli lettikiharat ja suihkauttelin tätä maltilla ympäriinsä ja kiharat pysy tosi kivasti vaikka pipo oli päässä puolet päivästä.
harkitsen ostavani tän sitten suuremmassa koossa kun tää mini loppuu.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #673 : 27.01.13 - klo:01:39 »
Ostin Fructiksen bambulakoista Colour and Hold -version. On todella kiva otsiksessa ja pituuksissa, ei koppuroita vaan tekee sileää ja kiiltävää jälkeä. Pito voisi olla ehkä vähän parempikin otsikseen mutta kyllä tämä perusarjessa asiansa ajaa paremmin kuin moni muu. Ainoa ongelma on tuo pullo. En tiedä olenko vain vähävoimainen mutta tuntuu että tätä saa painaa ihan antaumuksella ennen kuin mitään tulee, ja helposti sitten menee liikaa yhteen kohtaan eikä tule tasaista jälkeä. Reissuun en uskaltanut korkitonta pulloa ottaa ollenkaan.

Mulla oli ihan samaa ongelmaa ton pullon kanssa, kunnes huomasin, että siinä kohdassa, josta pulloa suihkautetaan, on sellainen muovinen läppä, joka on osin kiinni pullossa. Sen kun irroittaa, niin lakkaa saa suihkutettua helposti.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #674 : 30.01.13 - klo:09:10 »
Onko olemassakaan silikonitonta, parabeenitöntä, hajusteetonta ja suht lyhytincistä hiuslakkaa? Onko Herbinan sensitive sellainen? Muita vaihtiksia?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer