Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270083 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #690 : 16.01.14 - klo:18:08 »
Mun mielestä Erisan-hiuslakka on aika hyvää! Vähän voisi olla hienojakoisempaa, pito on vahvahko.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #691 : 12.03.14 - klo:14:04 »
Tarvitsisin tupeeraukseen hyvän,vahvan lakan. Nyt on käytössä Osis freeze joka ikään kuin haihtuu viidessä minuutissa jonnekin eikä siis tarjoa tarpeeksi pitoa. Mystinen ilmiö sinänsä ??? Tukkani on pitkä ja aika raskas,mikä ei tietenkään auta asiaa.

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #692 : 04.05.14 - klo:12:22 »
Mulla on nyt käytössä Tigin Masterpiece ja alkaa kiukuttaa, kun tuo pullo on jatkuvasti tukossa. :( sitä lakkaa valuu jotenkin siihen suuttimen eteen niin, että se kuivuu siihen ja pullo onkin aina joko tukossa tai suihkii ihan minne sattuu. Jo useampi Masterpiece pullo on temppuillut noin. Onko vika tuotteessa vai käyttäjässä? :D mietin, että suihkinko tuota jotenkin väärin vai temppuileeko muidenkin pullot noin paljon? Alkuun tuo tukkeutuminen on vähäisempää mutta pullon ollessa noin puolivälissä alkaa tuo olla jo jokapäiväistä ja aina kun lakkaa käyttää, pitäisi suutin ensin putsata/avata. Taidan seuraavaksi vaihtaa johonkin halpislakkaan, kun tuo on niin rasittavaa, että tekisi mieli nakata aina puoliksi täysi pullo roskiin ja ottaa uusi käyttöön.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 04.05.14 - klo:13:15 »
Onko TIGIn ja muiden kalliimpien hiustuotemerkkien lakat parempia kuin halpis-lakat?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 08.06.14 - klo:21:34 »
Millainen tuoksu Tigin Masterpiecessä on? Jääkö pitkäksi aikaa tuoksumaan? Myös Cutrinin Chooz hiuslakan tuoksu kiinnostaa.

Mä en voi sietää sitä kun joistain hiuslakoista jää se alkolöyhkä haisemaan koko päiväksi, se on ihan kamalaa. Esim. Osikset oli ainakin ennen ihan pahimpia, en tiedä löyhkääkö ne nykyäänkin? Mutta siis suosituksia kaipailisin hiuslakoista joissa on voimakas pito ja hyvä tuoksu.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 09.06.14 - klo:14:46 »
^ Tuo Masterpiece tuoksuu mun mielestäni ananakselta, ja tuoksu on kyllä todella voimakas. Vaikka mä muuten tykkäänkin tuosta lakasta, niin tuntikausiksi hiuksiin jäävä ananaksen tuoksu on vähän ärsyttävä, vaikka sinänsä ihan kiva tuoksu onkin. Mieluummin kumminkin tuoksun valitsemaltani hajuvedeltä kuin hiuslakalta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Lullah

• Haiven
  • *
« Vastaus #696 : 09.06.14 - klo:15:36 »
Oma luottolakkani on Schwartzkopf Silhouette Color Brilliance -lakka. Aivan paras eteenkin kiharoita pitämään.  Ostan aina uudestaan Hulluilta päiviltä, kun siellä on iso pullo tarjouksessa. Varsin suurojakoista se kuitenkin on ja tuntuu pinnoissa karheutena, jos sitä suihkutellut lähettyvillä. Toinen luottolakka on Sebastian Re-Shaper. Aivan mahtava lakka, kun kosteussuojakin on mukana. Käytän, kun pitkä pysyvyys on vaadittua. Silhouette on enemmänkin arkilakka ja sebastian sitten juhliit etc tilaisuuksiin.
Mid-back mittaiset, Elumen värjätyt noin 6-7 asteiset punaiset hiukset matkalla kohti luumuista pinkkiä tai pinkkiin taittavaa luumua. Toivottavasti.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 09.06.14 - klo:15:59 »
Mille tuo Sebastian Re-Shaper tuoksuu tai onko siinä voimakas tuoksu?

Poissa Lullah

• Haiven
  • *
« Vastaus #698 : 09.06.14 - klo:18:10 »
Mille tuo Sebastian Re-Shaper tuoksuu tai onko siinä voimakas tuoksu?
No otimpa ja suihkautimpa tuota ja sanoisin et se on vähän sellanen kukkainen, hieman hedelmäinen. Varsin raikas mun nenään, että ei sellanen tunkkanen tai liian äklömakea. En sanois et se on mitenkään tosi vahva ja päällepuskeva, mutta se on pitkäkestoinen. Perinteistä hiuslakan hajua siinä ei oo, et selkeesti tuoksuja käytetty.
Mid-back mittaiset, Elumen värjätyt noin 6-7 asteiset punaiset hiukset matkalla kohti luumuista pinkkiä tai pinkkiin taittavaa luumua. Toivottavasti.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #699 : 11.07.14 - klo:22:37 »
Täytyy kyllä kehaista Dermosilin structure & volume superstrong -hiuslakkaa! On ehkä paras koskaan käyttämistäni, tajusin tämän nyt uuden hiusmallin myötä, joka laittaa vähän kovempia vaatimuksia lakan pitävyydelle. Tämä pitää suoristusraudalla tehdyn muotoilun kuosissaan aivan täysin, ja tukka on silti mukavan ja luonnollisen tuntuinen. Hinta myös varsin kohtuullinen, 4,80e/300ml. Miinusta ainoastaan siitä, että Dermosilin tuotteet ovat vähän vaikeasti saatavilla vain tilaamalla. 

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 14.07.14 - klo:00:25 »
Mä olen löytänyt tosi kivan hiuslakan. Olen tosi kriittinen hiuslakkojen suhteen, ensinnäkin siksi, että inhoan sitä korputtumista, toiseksi monissa haju ällöttää. Seppälän oman merkin mattamustassa pullossa oleva lakka suihkuttuu todella, todella hienojakoisesti eikä korputa juuri ollenkaan! Tuoksu on alkoholin haihduttua ihana, jotain trooppisia hedelmiä, tekee mieli jatkuvasti nuuhkuttaa tukkaa. Pullo on ihan ok tyylikäs ja hinta normaalina hiukan alle 7e, ei paha! Mulla hiuslakat jäävät yleensä ikuisuuksiksi pyörimään nurkkiin, tämä tulee varmaan käytettyäkin loppuun.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #701 : 14.07.14 - klo:09:38 »
Täytyy kyllä kehaista Dermosilin structure & volume superstrong -hiuslakkaa! On ehkä paras koskaan käyttämistäni, tajusin tämän nyt uuden hiusmallin myötä, joka laittaa vähän kovempia vaatimuksia lakan pitävyydelle. Tämä pitää suoristusraudalla tehdyn muotoilun kuosissaan aivan täysin, ja tukka on silti mukavan ja luonnollisen tuntuinen. Hinta myös varsin kohtuullinen, 4,80e/300ml. Miinusta ainoastaan siitä, että Dermosilin tuotteet ovat vähän vaikeasti saatavilla vain tilaamalla. 
Mulla on tuota pikkupullo treenikassissa ja on kyllä ihan pätevää kamaa, ei korputa. Plussaa hajusteettomuudesta. :ts

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 06.08.14 - klo:10:53 »
Löysin vihdoin ja viimein hyvän halpislakan. Ovat aina olleet pettymyksiä ja viime vuodet olenkin ostellut vain Tigin lakkoja, joiden yli ei mikään ole mennyt. Oulun Kärkkäisellä näin mulle oudon tuotemerkin kuin Hair Doctor ja ajattelin, että on varmasti taas yks turha lakka, mutta ostetaanpa, kun en ole vähään aikaan kokeillut halpiksia. Miehelle kelpaa kaikki huonot, joten käyttöön se menis kuitenkin. Eli tommonen 600ml:n hiuskiinne kustansi reilut 11€ ja yllättäin on hyvä, hinta-laatusuhde peittoaa Tigin täysin  :T
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #703 : 13.08.14 - klo:21:18 »
Klippoteketin oranssi lakka = instant love  ;D
Tuota kun suihkii pitkien hiusten tyveen, niin eipä tupeerausta tarvitse. Ja hiukset pysyy ojennuksessa. Ainut vaan, että ko. lakka hieman kihartaa ja takuttaa hiusta, eli toimii ehkä parhaiten kampausta ja pinniviritelmiä tehdessä, ei niinkään auki olevassa kuontalossa.

Omistan myös Klippon vaaleanpunaisen lakan, joka ei ole läheskään yhtä tiukkapitoinen. Saisivat selventää lakkojensa nimiä, kun kaikki on tyyliin extra super xxxl strong rock hard.  ::)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #704 : 15.10.14 - klo:16:52 »
Miten ihmeessä saan pinttyneen hiuslakan irti tukasta  ??? Se näkyy vaaleana tumman hiuksen pinnalla. Olen koittanut harjalla ja syväputsarilla ja ei inahakkaan. Olen pessyt hiukset useasti syväputsarilla ja ei mitään tulosta. Hiuslakkaa käytän vähän otsatukkaan ja mielestäni en ole sitä paljoa laittanut. Minulla on vaan todella huokoinen hiuslaatu.