Mä inhoan hiuslakkoja, jotka tekevät hiuksista kovat, koppuraiset ja klimppaavat. Vierastan myös hiuslakkamaisia ja mummotuoksuja, mutta esanssituoksujen kanssa olen ihan kotonani. Ostin kokeiluun got2b:n Mind Blowing -hiuslakkan, ja se on kuin minulle tehty. Sitä mainostetaan nopeasti kuivuvana, ja joo, se on samantien kuiva - mun aikatauluni nyt eivät silti muutenkaan ole olleet hiuslakan kuivumisvauhdista kiinni. Tämä kuitenkin myös lunastaa lupaukset superhienosta suihkeesta, ei todellakaan tule mitään koppuraisia klimppikohtia. Tästä jää vähän tuntumaa tukkaan, mutta lähinnä karheutta, ei korppua. Hiuksiin jää hienovarainen kiilto, mutta ei lakkakuorrutusta. Toimii aukinaisessa tukassa ihan täydellisesti.
Vilkaisin netistä muutaman kommentin tästä, ja monet ovat pettyneet, kun tämä ei ole mitään hyperhold-kamaa. Sellaista kaipaaville en itsekään suosittelisi, eikä tämä varmaan ole paras mahdollinen kampausten kiinnittäjä. Kaltaisilleni luonnolliselta tuntuvaa, liikkuvaa lopputulosta hakeville ihan mainio budjettituote kuitenkin.