Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 271034 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #735 : 07.09.15 - klo:17:29 »
Nyt kun on tuo heikkopitoisempi No Nothing -lakka ollut jonkin aikaa matkassa, niin voin kyllä sanoa tästäkin, että en osta uudelleen. Sanoinkin jo alkuun, että ei ole järin hienojakoista. On toki parempaa kuin kehnoimmat markettilakat, ja käyttökelpoista siinä mielessä, ettei tee mitään kamalaa päänahalle, mutta siis ei tää kyllä minusta hintansa arvoista ole. Kovettaa ja klimppaa hiukset heti, ei saa tasaista ja siistiä pitoa. Vaikka pullon suun aina putsaisi, ei lakka vain tule tasaisena suihkeena. Ihan ok, mutta odottaisin halvimmiltakin kampaamotuotteilta parempaa. Ei ole kuitenkaan mistään uudesta tuotetyypistä kyse, luulisi että siisti ja hienojakoinen lakka olisi jo jonkinlainen selviö... Jos tähän hintaan ei saa parempaa, niin tyydyn sitten ensi kerralla suosiolla johonkin parin euron Herbinaan, en maksa useampaa kymppiä yksinkertaisesta hiuslakasta.
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 07.09.15 - klo:20:31 »
Mä inhoan hiuslakkoja, jotka tekevät hiuksista kovat, koppuraiset ja klimppaavat. Vierastan myös hiuslakkamaisia ja mummotuoksuja, mutta esanssituoksujen kanssa olen ihan kotonani. Ostin kokeiluun got2b:n Mind Blowing -hiuslakkan, ja se on kuin minulle tehty. Sitä mainostetaan nopeasti kuivuvana, ja joo, se on samantien kuiva - mun aikatauluni nyt eivät silti muutenkaan ole olleet hiuslakan kuivumisvauhdista kiinni. Tämä kuitenkin myös lunastaa lupaukset superhienosta suihkeesta, ei todellakaan tule mitään koppuraisia klimppikohtia. Tästä jää vähän tuntumaa tukkaan, mutta lähinnä karheutta, ei korppua. Hiuksiin jää hienovarainen kiilto, mutta ei lakkakuorrutusta. Toimii aukinaisessa tukassa ihan täydellisesti.

Vilkaisin netistä muutaman kommentin tästä, ja monet ovat pettyneet, kun tämä ei ole mitään hyperhold-kamaa. Sellaista kaipaaville en itsekään suosittelisi, eikä tämä varmaan ole paras mahdollinen kampausten kiinnittäjä. Kaltaisilleni luonnolliselta tuntuvaa, liikkuvaa lopputulosta hakeville ihan mainio budjettituote kuitenkin.

Piti hankkia tämä heti kokeiluun, ja olen todella tyytyväinen :). Samat ajatukset kyseisestä lakasta, ja tämä tuoksu on ihana :-*. Karkkituoksun ystäville ehdottomasti sopiva.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 08.09.15 - klo:00:53 »
^Oi kiva kuulla, että toimii sielläkin, enkä suositellut sutta :D

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 23.01.16 - klo:12:02 »
Onko foorumilaisilla käyttökokemusta Redkenin 15 Quick Tease hairspray backcombing -lakasta? Mulla on ollut käytössä Balmainin hiuslakka, mutta tarvitsen selvästi voimakkaampaa lakkaa, jos teen kiharia.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #739 : 28.01.16 - klo:10:19 »
^^ Mulla on tota ja en käyttäisi perus viimeistelylakkana. Aivan ihana tuote auki olevan pitkän tukan pöyhimiseen ja valmiiden kiharoiden sekaisin puristeluun. Tuolla saa sellaista kuivashampoomaista rakennetta ilman jauhoisuutta ja vähän suolasuihkeen tuntua kivemmassa muodossa. Ei siis lätsäytä tai kastele tukkaa. Tupeeraukseenkin olen kokeillut ja tukan saa vaikka pystyyn kun tuota suihkii. Lopputulos on mattainen, eikä niin korppu kuin perus vahvoissa hiuslakoissa vaan enemmän huopainen. Kampausten teossakin tuote toimii hyvin kun harjalla viimeistellessä hartsi ei rapise samalla lailla kuin tönkkölakasta. Hinta vaan on aika suolainen kampauksiin hölvättäväksi.
1a F ii Tukkakuva

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #740 : 20.04.16 - klo:21:55 »
Onko kokemuksia Four Reasonsin Working Spray -hiuskiinteestä? Ainakin sai I'd rather hair you now -blogissa hyvän arvion.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 14.07.16 - klo:14:09 »
Ostin suomessa ollessa Cutrin Chooz Super Strong Quick Dry-Control lakan ja tää on kyllä osoittatunut erittäin hyväksi ostokseksi. Mun hennot hiukset ei korppuunnu yhtään ja vaikka kiinne on todella hienojakoista se pitää kuin tauta hollannin kuumankosteassa ilmastossa. Mulla on paljon "vauvahiusta" ja lyhyttä kasvavaa kerrostoa, tämä pitää ne kurissa ilman korppuuntumista. Nukahdin hiukset nutturalla ja aamulla edelleen oli kampaus kuosissa, haha. Huomaamaton, mutta toimiva!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #742 : 03.09.16 - klo:09:45 »
Ostin Klippoteket Maximum XX Stong -hiuslakan vain kätevän pikkupullon vuoksi, mutta ihastuin tähän täysin! :) Käytin lakkaa paljon, eli suihkutin kiharat aivan korpuksi. Annoin lakan kuivua rauhassa ja haroin hiukset auki, minkä jälkeen yllätyksenä kaikki korppumaisuus ja lakan tunne oli kadonnut hiuksista ja jäljellä oli todella kaunis kiilto ja jäntevä pito. Kiharat pysyivät moitteettomana vielä seuraavankin päivän raskaissa hiuksissani. Mun hätäostokseni osoittautui juuri täydelliseksi tuotteeksi mun hiuksilleni! :)

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #743 : 18.10.16 - klo:18:38 »
Olisi haussa hienojakoinen, kuiva hiuslakka, joka ei tee kiiltoa tai märkyyttä. Rasvoittuvalle liukkaalle tukalle irtohiusten kiinnittämiseen. Luxplussasta aattelin tilata niin saa olla kalliimpikin merkki.