Kirjoittaja Aihe: Hyviä hiuslakkoja?  (Luettu 270009 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Hyviä hiuslakkoja?
« Vastaus #90 : 06.08.06 - klo:11:43 »
Minustakin tuo Cutrin Chooz Gripping hairspray on hyvää. Käytän sitä kiharoihin pitämään niitä hyvänä säässä kuin säässä ja toimii kuin tykki. Ei jätä hiuksiin ikävää tuntua, tuoksuu miellyttävälle ja hintakin on ihan ok. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 06.08.06 - klo:14:24 »
Ostin tarjouksesta hervottoman tötsän Schwarzkopfin silhouette lakkaa. Tää purkki on tällainen musta. Olen vasta kerran koittanut ja on mun mielestä ihan hyvää lakkaa..  :-* Haisee kyllä aika pahalle. 750ml maksoi 12 euroa, joten on saman hintaista, kun joku herbina..  8) Käyttääkö täällä joku muu tätä lakkaa?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 06.08.06 - klo:14:28 »
Lakan haju muuten on aika tärkeä, ainakin meikälle. Tyyliin joskus ollaan saatu kaupanpäällisiks HS:ltä tilatessa sellasen 750ml:n Classix-lakan jonka vein sit poikkiksen luo että siellä ollessa käyttelen sitä. Voi kamala sitä hajua! Pakko aina tehdä niin että vedän henkeä ennen vessaan menoa, suihkin ja nopeesti karkuun hengittämään ulkopuolelle. Poikkiskin aina valittaa sitä lemua mikä vessaan jää tosi vahvasti leijumaan. Silti pitää käyttää loppuun, en mä heitä mitään pois ::) Tuota käytellessä kyllä joka kerta ajattelen että seuraavaksi ostan hajusteettoman lakan, never again tällästä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #93 : 06.08.06 - klo:14:34 »
Tuota Choozia täytyy testata, sillä en raaski tuhlata Tigin Hard Headiin, vaikka niin joskus väitinkin.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 06.08.06 - klo:15:55 »
Minä käytän tuota silhouettea ja tykkään kyllä. Tosi voimakas pitohan siinä on ja aika märkää, mutta mulla toimii!

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #95 : 06.08.06 - klo:18:36 »
Mulle toi Silhouette on liian voimakas ja se tuoksu ei todellakaan ole hyvä.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 06.08.06 - klo:18:59 »
Tuota käytellessä kyllä joka kerta ajattelen että seuraavaksi ostan hajusteettoman lakan, never again tällästä.

Täällä kans yks hajuherkkä... Älä kuitenkaan osta hajusteetonta lakkaa, sillä se tuoksuu sitten pelkälle alkoholille ja muulle pahalle. Olen huomannut, että markettilakat haisevat pistävämmälle ja pahemmalle kuin kampaamolakat. Itsekin pidän tuosta Cutrinin Chooz-sarjan lakasta paljon niin tuoksun, pidon kuin hienojakoisuudenkin suhteen.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 06.08.06 - klo:19:00 »
Lakan haju muuten on aika tärkeä, ainakin meikälle. Tyyliin joskus ollaan saatu kaupanpäällisiks HS:ltä tilatessa sellasen 750ml:n Classix-lakan jonka vein sit poikkiksen luo että siellä ollessa käyttelen sitä. Voi kamala sitä hajua! Pakko aina tehdä niin että vedän henkeä ennen vessaan menoa, suihkin ja nopeesti karkuun hengittämään ulkopuolelle. Poikkiskin aina valittaa sitä lemua mikä vessaan jää tosi vahvasti leijumaan. Silti pitää käyttää loppuun, en mä heitä mitään pois ::) Tuota käytellessä kyllä joka kerta ajattelen että seuraavaksi ostan hajusteettoman lakan, never again tällästä.
;D Ostin tota samaa joskus, kun se oli euron/pullo, ja oli pakko toimia samalla tavalla, että pääsi pakoon sitä hajupilveä. Loppuun asti mäkin sen käytin, mutta viimenen kerta...

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 08.08.06 - klo:16:12 »
Mulle toi Silhouette on liian voimakas ja se tuoksu ei todellakaan ole hyvä.

Tosi voimakas lakkahan tuo on.. Olen noita kaupan lakkoja suihkinut välillä tyyliin pääalaspäin ja heilutellut hiuksia samalla, näin on tullut aika ilmava tulos. Tuolla lakalla menin tekemään saman, niin oli tosiaan hiukset just siinä asennossa, kun mis ne oli pääalaspäin ollessa, eli suoraan ylöspäin!  ;D Mutta varovasti kun laitan, ni mulle aika passeli lakka.

Kaikkein parasta tuo lakka olisi varmaan nutturakampauksiin yms., ei ainakaan lötsähdä kesken kaiken kampaus..

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 09.08.06 - klo:23:37 »
Tuota käytellessä kyllä joka kerta ajattelen että seuraavaksi ostan hajusteettoman lakan, never again tällästä.
Täällä kans yks hajuherkkä... Älä kuitenkaan osta hajusteetonta lakkaa, sillä se tuoksuu sitten pelkälle alkoholille ja muulle pahalle. Olen huomannut, että markettilakat haisevat pistävämmälle ja pahemmalle kuin kampaamolakat. Itsekin pidän tuosta Cutrinin Chooz-sarjan lakasta paljon niin tuoksun, pidon kuin hienojakoisuudenkin suhteen.
Ei tuo Cutrin onneksi tuoksu miltään :) Mutta sen opin tuosta että todellakin nuuhkin lakat ja muotovaahdot ennen ostoa!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

stinttapo

• Vieras
« Vastaus #100 : 10.08.06 - klo:10:30 »
Mulla parhaiten on toiminu Goldwellin Trendline Finsh Spray, Strong...

Tuo onkin tosi hyvä, olin jo ihan unohtanut. Se sarjahan on uudistunut, onkohan uusissa tuotteissa samat tuoksut kuin vanhoissakin?

Ööh..en tiedäonko mun uudistunutta vai vanhaa...HS:ltä tilastin nyt taas kesäkuussa... Tuoksu on kyllä voimakas, mutta ei kovin paha mun mielestä...Ja poikakaverikin kerran kysy että "millä oot pessy kun tuoksuu noin hyvälle" ja ukothan tunnetusti ei kauheesti (hius)lakkojen hajua siedä... ::)

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #101 : 10.08.06 - klo:12:24 »
Mä tilasin kans tuota Goldwellin lakkaa Hairstorelta, mutta tilalle olikin laitettu Osiksen punaista josta kyllä myös pidän.

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #102 : 15.08.06 - klo:15:26 »
Soneran Elleissä kehuttiin Redkenin 18 Quick Dry -hiuslakkaa, onko teillä kokemusta tästä ?

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 15.08.06 - klo:21:44 »
En tiedä onko tämä jo mainittu, mutta itse tykkään kovasti Fudgen Skyscraper-lakasta. Toinen suosikki on Tigin Hard Head. Molemmat pitää ihan mielettömän hyvin ja tuoksutkin on kivat.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 17.08.06 - klo:11:13 »
Tietääkö joku, myydäänkö Tampereella jossain päin Tigin Hard Head-lakkaa pienissä pulloissa ja minkä hintaista se suunnilleen on?  ???