Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 92857 kertaa)

Poissa elly

• Tukkaguru
Vs: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #405 : 21.12.20 - klo:08:35 »
Kiitos vastauksista! :) Täytyy kyllä ylistää Argirelinea, johon taisin itsekin haksahtaa naapion suosituksen perusteella. ;D Todella ohut, vesimäinen koostumus, joka on toiminut mulla ainakin kaikkien tuotteiden kanssa yhdessä. On ehdottomasti parantanut otsan ja Sibelius-alueen yleisilmettä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #406 : 21.12.20 - klo:14:09 »
No joo, Sibbe-juonteisiin tarvitsisin täälläkin jotain ..  :D
Ehkä ensi kuussa, kunhan edelliset tuubit ja putelit vajuvat..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back

Poissa Jessie

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #407 : 07.01.21 - klo:00:32 »
Te, joilla on The Ordinaryn mantelihappo käytössä, miltä se tuoksuu?

Mun oma tuoksuu miedosti jollekin lääkeaineelle, siis sellaiselle josta tulee mielleyhtymiä kliinisyyteen :D
Se on siis ylittänyt jo shelf life-rajan, ja en tiedä kiinnitänkö siksi erityistä huomiota tuoksuun, vai onko tuoksu muuttunut ratkaisevasti.

Oon käyttänyt AHA - ja BHA - kuorintoja huoletta yli shelf life-rajan noin muuten, muutokset koostumuksessa lähinnä mietityttää.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #408 : 15.02.21 - klo:20:26 »
Te, joilla on The Ordinaryn mantelihappo käytössä, miltä se tuoksuu?

Vastaus tulee melko viiveellä, mutta mulla on tätä. Omani on mielestäni ihan hajutonta, kirkasta nestettä. Tykkään tuosta Ordinaryn kuorinnoista eniten, tekee ihosta selvästi paremman näköisen ja on myös hellävaraisin. En ala enää varsinkaan omatoimisesti läträämään millään vahvemmilla hapoilla ja mahdollisesti räjäyttämään naamaa, oma iho on sen verran herkkä.

Uusia kokemuksia, Ascorbyl Glucoside Solution 12% c-vitamiiniseerumista puoli pulloa käytetty, miellyttävä koostumus, ei ärsytä ihoa lainkaan, mutta en ole huomannut mitään kummempaa vaikutustakaan. Tuskin ostan uudestaan, vaan kokeilen jotain muuta c-seerumia. Niacinamide 10% + Zinc 1%, iholla tuntuu selvää ärsytystä jonkin aikaa jos laitan tätä suoriltaan kasvoille. Luinkin netistä, että tuo 10% pitoisuus on ihan tarpeettoman korkea josta voi tulla ihoärsytystä, vaikka muuten hyvä ainesosa onkin. Ratkaisin tämän lukemani perusteella niin, että laimennan tuon puoleen tai alle sekoittamalla pari kolme tippaa kosteusvoiteeseen. Näin ei tule ärsytystä. Minusta tämä tuntuu silti jotenkin hitusen kuivattavalta. Johtuisiko tuosta lisätystä sinkistä? Olen kuitenkin lukenut paljon hyvää Niacinamidesta joka tehoaisi tyyliin kaikkiin iho-ongelmiin, että ehkä tämänkin kohdalla kokeilen seuraavaksi muuta.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 06.04.21 - klo:12:15 »
Ilmeisesti se on se sinkki, joka kuivattaa. Mullekin tämä liemi on liian kuivattavaa jatkuvalla käytöllä.

Viitisen kuukautta tullut kokeiltua Ordinarya. Laitoin jo skvalaanin, EUK:n ja Argilerinen kiertoon, kun kaksi ensimmäistä aiheutti ärsytystä ja kasvolihasten lamauttaminen ryppyjen takia on vähän turhan ekstreemiä (joo olis pitänyt perehtyä paremmin ennen ostosta  ::) ). Natural moisturizing factors edelleen käytössä, samoin pycnogenol, amino acids + B5 ja Marine hyaluronics. Retinoidiemulsio satunnaisesti tai kuureittain öisin.

Kosteusvoide alkaa olla lopuillaan, joten laitoin uuden tilaukseen. Samaan pakettiin pistin myös niasinamidi- ja askorbiinihappojauheet, resveratrol+ferulihapposeerumin, hyaluronihapposeerumin ja kofeiiniseerumin. Viimeinenhän on silmänympäryksille tarkoitettu, mutta sen ainekset on suosituslistalla ruusufinnin hallinnassa. C-vitamiinilla (jota feruli tukee) haen UV-vaurioiden korjaamista ja ennaltaehkäisyä.

Alkaa pahasti kyllästyttää pipettien kanssa askartelu, mutta nämä on vaan niin paljon halvempia kuin muiden merkkien valmiit seokset, ja samalla välttyy hajusteilta ja muilta mahdollisesti ärsyttäviltä täyteaineilta.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #410 : 06.04.21 - klo:13:39 »
Viitisen kuukautta tullut kokeiltua Ordinarya. Laitoin jo skvalaanin, EUK:n ja Argilerinen kiertoon, kun kaksi ensimmäistä aiheutti ärsytystä ja kasvolihasten lamauttaminen ryppyjen takia on vähän turhan ekstreemiä (joo olis pitänyt perehtyä paremmin ennen ostosta  ::) ).

Onko täällä ihmisillä tosiaan positiivia kokemuksia tuosta Argireline-seerumin käytöstä? Itsekin olin jossain vaiheessa jo tilaamassa tuota, kunnes aloin googlettamaan millaista tutkimusta aineen toimivuuden taustalla on. Useassa paikassa sanottiin, että sen molekyylikoko on niin suuri, ettei edes imeydy syvälle ihoon, saati sitten jonnekin lihakseen asti jotta tulisi mitään botox-efektiä. Tässä videossa mm. jenkki ihotautilääkäri Dr. Dray kertoo tuosta https://m.youtube.com/watch?v=G5mmO-FsUSY. Suosittelen hänen videoitaan muutenkin, mielenkiintoisia videoita ihonhoidosta kaikkineen.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 07.04.21 - klo:11:36 »
^ Minulla ei Argireline tuonut mitään näkyviä tuloksia ja olenkin sittemmin päätynyt hakemaan sen botox efektin ihan oikeasta piikistä. Jossain vaiheessa testailin, jos Argirelinen avulla botoxin vaikutus kestäisi kauemmin, mutta en kyllä huomannut siihenkään mitään vaikutusta.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 07.04.21 - klo:12:53 »
Argirelinen jätin kokeilematta kokonaan (kerran testasin ihan vaan että näin tuliko ärsytysreaktiota ja ei tullut). Katselin minäkin tuubista videoita ja Skindoctors on myös hauska. Törmäsin myös yhden dermatologin/kemistin (työkseen kehittää hoitokosmetiikkaa) kanavaan, nyt en vaan muista nimeä. Näistä inspiroituneena aloitin retinolikuurin ja pistin c-vitamiinin, niasinamidin ja reveratroli-ferulihapon tilaukseen. Suunnitelmissa skarpata aurinkosuojan käytössä, yökäytössä vuorotellen retinoli ja niasinamidi, ja aamuisin c-vitamiini tai pycnogenol (joka mulla jo on ja tykkään). Lisänä aina vedensitojia. Mulla on jo Marine hyaluronics ja Amino acids, joista tykkään kyllä, mutta haluan sen normi-HA:n kokeilla myös. Kosteusvoiteena käytän Natural moisturizing factorsia, koska siinä ei ole mitään mikä sössisi muita aktiiveja.

Jotenkin hassua, että Ordinaryllä on miljoona c-vitamiinituotetta, muttei yhtäkään valmista c+e+ferulihappolientä.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #413 : 07.04.21 - klo:14:05 »
^ Minulla ei Argireline tuonut mitään näkyviä tuloksia ja olenkin sittemmin päätynyt hakemaan sen botox efektin ihan oikeasta piikistä. Jossain vaiheessa testailin, jos Argirelinen avulla botoxin vaikutus kestäisi kauemmin, mutta en kyllä huomannut siihenkään mitään vaikutusta.

Näin olen itsekin suunnitellut, lähitulevaisuudessa jossain vaiheessa ensimmäiselle piikille. Sen ainakin tiedetään toimivan, sen sijaan että käyttäisi rahat kymmeniin erilaisiin seerumeihin ja miettisi että tekeeköhän tämä nyt jotain.
« Viimeksi muokattu: 07.04.21 - klo:14:07 kirjoittanut jeba »