Kirjoittaja Aihe: Aurinkosuojat ja -tuotteet  (Luettu 340538 kertaa)

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkosuojat ja -tuotteet
« Vastaus #1020 : 02.07.10 - klo:19:50 »
^ Voi kiitoksia! Googletin ja esim. tuossa mainitsemassasi tuotteessa hinta taisi olla 16.90 € eli ei niin kamalan korkea kuitenkaan, pitää siis pistää harkintaan. :) Saako noita Santen tuotteita ostettua mistään? Vai onko vain pakko tyytyä tilaamaan netistä?
1a F ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1021 : 02.07.10 - klo:21:25 »
^ Ostin tänään omani Sokoselta. Santella on kotisivuillaan ostopaikat listattuna.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #1022 : 02.07.10 - klo:22:53 »
Itse ostin omani paikallisesta luomukaupasta hintaan 17,30, mutta Helsingissä ainakin Ruohonjuuri pitäisi myydä Santen tuotteita.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1023 : 02.07.10 - klo:22:59 »
^täällä se maksaa 20 e ???

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1024 : 03.07.10 - klo:18:37 »
Sokosella maksoi 19, 20e. Pikkainen järkytys oli tänään kun tuota ensimmäisen kerran laitoin. Ensinnäkään se ei oikein levity kunnolla ja toiseksi mun kasvoni jää kalman harmaaksi. Plussaa samettisesta mattapinnasta.
Huomenna sitten kunnon testiin rannalle, ei vaan ole kiva josse pysyy harmaana, näytän todelta sairaalta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1025 : 03.07.10 - klo:20:32 »
^^tack, eihän jätä tahmeaksi?

Ei jätä tahmeaksi, mutta kasvoille levitettynä jättää kyllä kiillon pintaan ainakin minulla.
« Viimeksi muokattu: 03.07.10 - klo:20:33 kirjoittanut Kukka »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1026 : 11.03.11 - klo:11:25 »
En voi kasvoille käyttää mitään muuta kuin tätä:

http://www.avene.fi/valikko.asp?look_for=&pn=&kaupunki=&ihotyyppi=&Sivu=tuote&load=tuotteet&Show=60&katid=1&id=

Paras tuote, jota olen kokeillut. Iho jää samettisen mattapintaiseksi ja raikkaaksi, ei mitään tahmaa tai niljafiilistä. Tää on vaan kerta kaikkiaan taivaallinen tuote, INCIstä viis. Kallista tosin, mutta pois en vaihda.

Miten kattava tuossa on tuo UV-suoja? Onko riittävä suoja esim rannalla makoiluun?

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1027 : 11.03.11 - klo:13:10 »
^ Näyttäisi olevan spf20, joten en ihan äkkiä lähtisi pelkästään tällä suojaamaan kasvojani rannalle, aika pieni tuo suoja tuossa on ihan auringossa makoiluun.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Soven

• Vieras
« Vastaus #1028 : 11.03.11 - klo:14:14 »
Mulla on se Eucerinin matta 50 ja tykkään siitä tosi paljon. Voide on kevyt, imeytyy nopeasti ja käy meikin alle. Toisaalta myös Eucerinin 25 kertoiminen aurinkoallergikolle tarkoitettu voide oli tosi kevyt ja käytin sitäkin meikin alla ennen kuin hankin tuon 50:sen.

Olen täysin samaa mieltä tuosta 50 -kertoimisesta. Se ei myöskään ärsytä ihoani, toisin kuin monet muut aurinkorasvat. Iho jää pehmeäksi ja mattapintaiseksi. Paras aurinkosuoja jota olen kokeillut!  <3

Poissa lambie

• Haiven
  • *
« Vastaus #1029 : 12.03.11 - klo:01:36 »
http://madminerals.org/item_484/LOOSE-MINERAL-SPF-POWDER.htm  onkohan tästä suojaamaan nassua kesällä?:O
1cMii,oma väri platinablondi, tavoitteena alaselkä

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #1030 : 13.03.11 - klo:13:46 »
Physician's Formulan sävyttävä aurinkosuoja vaikuttaisi kiinnostavalta, onko kukaan kokeillut?

Euroopasta tätä ei tietääkseni saa, mutta ainahan on Ebay ;)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1031 : 13.03.11 - klo:14:16 »
Onko kokemuksia näistä? :)

EUCERIN SUN CREME FACE SK30
Aurinkosuoja kasvoille, erityisesti kuivalle iholle.

EUCERIN SUN LOTION DRY SKIN SK30
Aurinkosuoja vartalolle, kuivalle iholle.

VICHY CAPITAL SOLEIL SK50+ HYDRA-CREAM FACE
Sävyttävä aurinkovoide kasvoille.

AVENE HIGH PROTECTION SK50 CREAM
Sävyttävä aurinkovoide kasvoille.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1032 : 13.03.11 - klo:15:27 »

^ Käytin tuota Vichya aurinsuojaa reissulla kaakkois-Aasiassa.
Tykkäsin kyllä ja ostan varmaan uudelleenkin. Suojaa todella  hyvin auringolta ( oieastaan täysin), mutta snorklauksen ja kuivaamisen jälkeen kannattaa lisätä, kevyen hikoilun tuntuu kestävän. Peittävyyttä ei juri ole, mutta siihen voi kyllä päälle tehdä meikin. Ihoni ei ole kovin herkkä, mutta ei mulla kyllä ärsyttänyt yhtään ja on riittoisaa.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #1033 : 26.03.11 - klo:13:56 »
Kyselin jo aikaisemmin, mistä Santen tuotteita saa ostettua ja yritin itsekin täältä sitä katsella: http://www.sante.fi/myyntipisteet/index.html Kuitenkin kun klikkaa jotain paikkakuntaa, siinä ei tule minkäänlaisia ostopaikkoja. Tuolla sivulla lukee, että mm. Life-myymälät myyvät Santen tuotteita ja sellainen tältä paikkakunnalta kyllä löytyy, eli siellä niitä sitten varmaankin on... onko joku nähnyt joskus? Toki voin itsekin kauppaan paikanpäälle mennä ja niin minä menenkin, mutta olisi kiva tietää, että siitä ei ihan hukkareissu tule!

Edit. Kävin tänään Luontaistuote Mariassa kyselemässä, ei ollut, mutta aikoi minua varten tilata. :)
« Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo:18:41 kirjoittanut Amaryllis »
1a F ii

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1034 : 26.03.11 - klo:22:06 »
Mitä täällä tarkoitetaan jos voide suojaa täysin? Että iho ei pala, vai että iho ei edes rusketu?

Haluan suojata ihoa haitallisilta säteiltä edes hieman, mutta ruskettunut iho on enemmän mieleen. Olen lähdössä useammaksi viikoksi Etelä-Eurooppaan kesällä ja pitäisi löytää hyvä suoja, mutta kalman kalpea iho ei innosta. Toimisiko esim tämä Vichyn Capital Soleil sk50+ hydra-cream face tarkoituksessa? Tiedän että olen ajoissa, mutta huomasin vasta etten ymmärrä yhtään mitään aurinkovoiteista  ;D
« Viimeksi muokattu: 26.03.11 - klo:22:08 kirjoittanut Sassy »
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent