Devitan Solar Protective Moisturizer SPF 30 on osoittautunut täälläkin hyväksi valinnaksi

Mattapintaisuutta en ole huomannut, mulla naama ainakin kiiltää tätä käyttäessä, mutta olen ratkaissut ongelman puuteripaperilla silloin kun kiilto häiritsee. Toimii kuitenkin luvatun hyvin: vietin neljä tuntia golfkentällä suorassa auringonpaisteessa, eikä naama palanut - ja tämä siis ensimmäinen pidempi auringossa vietetty aika talven jälkeen!
Korkkasin myös
Lovea Bion SPF 30 -suihkeen tänään. Ensivaikutelman perusteella jättää ihon jonkin verran valkoiseksi, mutta levittyy kivasti. On hassun kuivan tuntuista levittäessä, mutta iholla kuitenkin öljyistä. Tätä on varmaan kiva pestä illalla pois (muistaakseni Ellen sanoi aiemmin tässä ketjussa samaa), kun edes kahdella saippuoinnilla ei meinannut irrota kämmenistä

Luulisin olevan vedenkestävää tuotetta etsiville siis ihan passeli vaihtoehto!
EDIT: Lovea Biosta havaittu myös sen verran, että mustissa shortseissa on nyt sievät valkoiset raidat. Onko tää valkoisuus ihan kaikkien fysikaalisten aurinkosuojien ongelma vai onko olemassa tahraamatonta mineraalipohjaista aurinkovoidetta kropalle?
EDIT2: Juu, Lovea Bio tosiaan tarttuu kuin tauti: ei lähtenyt pois suihkusaippua+öljy+suihkusaippua -kombollakaan

Edelleenkin iho tuntuu nahkealta, toivottavasti ei tuki. Mutta positiivista on se, että kolmen tunnin ulkoilusta huolimatta en palanut! (Ja olen vieläpä tetrasykliinikuurilla, joka herkistää auringolle.)