Kirjoittaja Aihe: Aurinkosuojat ja -tuotteet  (Luettu 348908 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Aurinkosuojat ja -tuotteet
« Vastaus #1380 : 12.07.16 - klo:17:12 »
Nyt löytyi loistava aurinkosuoja! La Roche Posayn tuotteet olivat
feeluniquen alessa, joten.. sorruin tilaamaan yhden (ja tarvitsemani
Bioderman miselliveden)..
LRP Dry Touch gel-cream spf 50 (Gel-creme toucher sec) on aivan unelma!
levittyy suht hyvin, eikä jätä lainkaan tahmaa - jopa aiemmin
kokeilemani LRP mattainen suoja jätti tahmeamman tunnun.
Mahtava tuote, jonka tehoja testataan marjaretkellä..! Uskon tehojen
riittävän. Mikä parasta - ei kirvele eikä levitä 'pirtuhuuruja'
silmiin... en nähnyt alkoholia INCI-listassa lainkaan, mikä on hienoa.
Sen sijaan tässä on silicaa, joka estää tahmeutta ja imee kosteutta.
Well done, LRP!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1381 : 19.04.17 - klo:21:58 »
Onkohan olemassa silikonitonta aurinkosuojaa kasvoille? :/ ois kiva olla kesälle joku kevyt meikin alla toimiva. Acoa oon vähä harkinnu mutta se spf20 ilmeisesti sisältää silikonia.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1382 : 20.04.17 - klo:23:50 »
^Natura Siberican Rhodiola Rosea Day Cream on silikoniton ja siinä on SPF 20. Se on aika jees päivävoide, kunhan antaa imeytyä hyvin. Mä olen vähän rasvavammainen, enkä siedä mitään täyteläisemmän voiteen jättämää tunnetta meikin alla, tuo on mulla kuitenkin siedettävä. On edullista, alle kympin per 50 ml. Omani tilasin LuxPlussalta hintaan 5,95 €.
« Viimeksi muokattu: 20.04.17 - klo:23:51 kirjoittanut Triina »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1383 : 21.04.17 - klo:07:00 »
^^Ja myöskin Natura Siberican Sophora Japonica päivävoide on loistotavaraa. Tarkoitettu rasvaisemmalle iholle ja jättää mattaisen pinnan. Sisältää myös sen suojakertoimen 20.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1384 : 21.04.17 - klo:08:21 »
Onko juureksilla suosituksia vartalolle tarkoitetusta aurinkorasvasta herkästi aurinkoihottumaa saavalle? Ollaan kesäkuussa lähössä reissuun ja yleensä kolmantena aurinkoisena päivänä alkaa se kauhea kutina. Mietin että jos joku aurinkorasva suojaisi hieman paremmin kuin muut, niin ehdottomasti haluan testata. Aloitan aurinkoaltistukset huomenna parilla minuutilla solariumissa, että iho ehtisi tottua hieman. Jos käytän aurinkorasvaa en yleensä pala herkästi, mutta en myöskään rusketu, olen valkoinen kuin lakana. Muuten toiveena on lähinnä mahdollisimman miellyttävä käytettävyys.

Onko kenelläkään muuten mitään vinkkejä aurinkoihottuman helpottamiseen? Toki varjossa pysyminen jne, mutta se ei aina ole mahdollista.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1385 : 21.04.17 - klo:14:06 »
^ &^^ Ooh ihanaa kiitos! Klikkailen heti katsomaan näitä!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1386 : 23.04.17 - klo:08:26 »
Etsin vartalolle tarkoitettua aurinkosuojaa, joka jättäisi mahdollisimman mattaisen, kuivan, lähmättömän pinnan ja suojakerrointa olisi vähintään SPF 30. Edullista pitää olla, tulee koko perheen käyttöön. En voi sietää tahmarasvoja ja melkein kaikki kokeilemani eivät kriteereitä tässä suhteessa täytä. Kasvoille mulla on Misshan All Around Safe Block, joka on ihastuttava, mutta se on tietysti aivan liian kallista muulle keholle tursotettavaksi.

Aasialaisista merkeistä löytyy paljon kosmeettisesti miellyttäviä tuotteita, mutta tosiaan enimmäkseen kasvoille.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1387 : 23.04.17 - klo:13:26 »
^ Mulla on sama tarve ja olen tullut huomanneeksi Misshalta tämän. Tuo vain on viime vuoden malli, enkä tiedä tehdäänkö tätä enää. Alkoholiakin on ja varmasti tuntuva tuoksu. Mutta purkki on aika iso ja koostumus varmaan tosi miellyttävä.
1cFii, oma väri.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1388 : 27.04.17 - klo:13:16 »
^^Ei nyt auta varsinaisesti juuri tähän kysymykseen, kun ei tainut yltää kertoimet noin korkeiksi eikä ole erityisen edullistakaan, mutta pakko nostaa tässä kohtaa esiin, kun viime syksynä rekisteröin aivoihini Lushin puuterimaisen aurinkosuojan! Inhoan ihan sikana lähmää vartalon iholla ja mun kroppani imee voiteita tosi huonosti, oon kaikkien rasvojen ja geelien jälkeen koko päivän muljuva limapallo, varsinkin kuumalla jos hikoileekin vielä, aion niin kokeilla tuota puuteriversiota kesällä.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1389 : 09.05.17 - klo:16:09 »
Pian olisi rantalomalle lähtö, ja olen yrittänyt katsella suht edullisia aurinkovoiteita. Olin miettinyt Lidlin tuotteiden kokeilua, mutta en löytänyt niistä mistään merkintää kuin ainoastaan UVA-suojasta. Olen ymmärtänyt että tärkeää olisi olla molemmat UVA ja UVB. Harmittaa sinänsä vähän kun ovat puolet halvempia esim. Niveaan verrattuna. Täytynee sittenkin katsastaa nuo Niveat ja Garnierit vielä, sekä Pirkalla ja Rainbowlla myös omansa.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1390 : 09.05.17 - klo:23:28 »
^SPF ilmoittaa UVB-suojan määrän. Tuo voi olla joskus merkattu myös suomalaisittain SK eli suojakerroin.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1391 : 10.05.17 - klo:09:24 »
^SPF ilmoittaa UVB-suojan määrän. Tuo voi olla joskus merkattu myös suomalaisittain SK eli suojakerroin.

Hei kiitti selvennyksestä! Vähän mielessä ehti käväistäkin että olenkohan varmasti ymmärtänyt oikein, yleensä noi on kuitenkin ollut aina selvästi merkittynä pakkauksiin että uva/uvb.
« Viimeksi muokattu: 10.05.17 - klo:09:25 kirjoittanut jeba »

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1392 : 06.07.17 - klo:21:51 »
Onko kokemuksia Ziajan aurinkosuojatuotteista? Lähinnä kiinnostaa se valkoisessa pullossa oleva. Onko hajusteeton ja toimiiko suoja? En ennättänyt tutustua tuotteeseen tarkemmin, kun sitä kaupassa katsoin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1393 : 19.07.17 - klo:10:32 »
Tänä kesänä olen kokeillut taas eri aurinkosuojia, mm. Klairsin sinistä Mid-day Blue Sun Lotionia (spf 40 PA++). Kiva tuote, mutta vielä enemmän olen ihastunut Paula's Choicen mielenhäiriössä hankittuun RESIST Youth-Extending Daily Hydrating Fluidiin (spf 50). On nimittäin kosteuttavan ja rauhoittavan tuntuinen, täynnä hoitavia ainesosia, ilman tahmeutta. Niin toki on tuo korealainen Klairs myös, mutta se ei aivan niin hyvin anna kosteutta ja lievitä kuivuutta. (jostain syystä kärsin todella kuivahtaneesta ihosta ja silmänympäryksistä tänä vuonna, myös siitepölyallergialla oli oma osansa)
WISHTRENDin sivuilla näkyy nyt olevan uudistettu versio Klairsista tarjolla, saattaa olla kosteuttavampi uudessa olomuodossaan, en ole saanut vielä näytettä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #1394 : 03.03.18 - klo:14:36 »
Mä tarvisin suosituksia hyvästä suojakertoimellisesta (väh. SPF 30) kasvorasvasta ja silmänympärysvoiteesta meikin alle. Olin tilaamassa sitä kehuttua Devitaa vitacostista, mutta arvostelujen perusteella ovat muuttaneet tuotetta sen verta huonoksi, etten sitä tilaakkaan. :-\
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi