Kirjoittaja Aihe: Aurinkosuojat ja -tuotteet  (Luettu 321451 kertaa)

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
Vs: Aurinkosuojat ja -tuotteet
« Vastaus #195 : 22.05.06 - klo:18:26 »
 Onko kellään kokemuksia Hawaiian Tropicin aurinkosuojista?
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 22.05.06 - klo:18:52 »
Onko kellään kokemusta aurinkosuoja P20?

P20 on ihan loistavaa tavaraa. Se oikeasti estää palamisen, kunhan vaan jaksaa odottaa leivttämisen jälkeen sen 1,5 tuntia. Minäkin olen voinut etelänmatkalla pötkötellä P20:n ansiosta koko päivän auringossa palamatta, vaikka normaalisti palan tosi herkästi.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 22.05.06 - klo:18:56 »

P20 on ihan loistavaa tavaraa. Se oikeasti estää palamisen, kunhan vaan jaksaa odottaa leivttämisen jälkeen sen 1,5 tuntia. Minäkin olen voinut etelänmatkalla pötkötellä P20:n ansiosta koko päivän auringossa palamatta, vaikka normaalisti palan tosi herkästi.

tuo kuulostaa tosi hyvälle, sillä itsekin palan tosi herkästi.. Ja etelän reissulle tuon voisin ostaakin. Mistäs sitä saa ja minkä hintaista mahtaa olla?

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 22.05.06 - klo:19:09 »

tuo kuulostaa tosi hyvälle, sillä itsekin palan tosi herkästi.. Ja etelän reissulle tuon voisin ostaakin. Mistäs sitä saa ja minkä hintaista mahtaa olla?

Ainakin luontaistuotekaupoista, joistakin apteekeista ja Sokokselta. Hinta taitaa olla kahdenkympin paikkeilla. Lentokentältä olen muistaakseni itse ostanut vähän halvemmalla.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 22.05.06 - klo:19:10 »
^onko tuo minkä kokoinen pullo? Lentokentältä jos noita saa, niin siitähän se on hyvä ostaa ennen matkalle lähtöä ;)

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #200 : 22.05.06 - klo:19:11 »
Mutta P20 ei suojaa lainkaan ihoa vanhettavilta UVA-säteiltä. En suosittele.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 22.05.06 - klo:19:13 »
^onko tuo minkä kokoinen pullo? Lentokentältä jos noita saa, niin siitähän se on hyvä ostaa ennen matkalle lähtöä ;)

100 ml, ei taida isommissa pulloissa olla. Minulla tuommoinen kului melkein kokonaan viikon reissulla, kun joka päivä laitoin lähes koko kroppaan. Tuo on aika litkua, mutta toisaalta kyllä levittyy aika hyvin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 22.05.06 - klo:19:17 »
Aika kallista tuo sitten on. Minä kun tykkään läträtä noita voiteita ihan kunnolla, kun pelkään palavani.. Ja kun tiedossa on kahden viikon reissu, noita varmaan menisi ainakin kaksi pullollista.. Voikohan tuota käyttää myös kasvoille?

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 22.05.06 - klo:19:42 »
^ Ainakin minulla P20 jäättää kasvoille semmoisen vähän kiiltävän kalvon, mutta ei kuitenkaan tee kasvoja ollenkaan niin rasvaisen näköiseksi kuin moni muu aurinkovoide. Meikin allakin tuo on ihan jees.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #204 : 23.05.06 - klo:19:02 »
Minäkin tarvisin kesäksi meikkivoiteen alle jonkun aurinkosuojan.Tuo meikkivoiteen spf 6 ei oikein riitä. Onko joku siis kokeillut Favoran aurinkogeeliä http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=FAVORA+AURINKOTUOTTEET
ta Vichyn tuota sk20 emulsiota kasvoille http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=VICHY+AURINKOSUOJAT+AIKUISILLE&manufacturer=VICHY
Eli kaikenlaisia kokemuksia siis noista.

On tuo vichy kyllä järkyttävän kallista verratuna favoraan, kun vichyn 50ml ja favoran 150ml pukit maksavat suurinpiirtein saman verran. Nyt minulla on ollut käyössä lorealin joku supertahmaava spf30 -voide. meikkivoiteen alla tuo tahmeus ei niin hirveästi tunnut, mutta ei tuota pelkälteen sitten oikein viitsisi käyttää.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #205 : 23.05.06 - klo:19:04 »
Acolla on uusi aurinkosuoja sarja. Sitä saa apteekista. Ei ole mineraaliöljyä ja edullistakin on. En ole vielä kokeillut.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 23.05.06 - klo:20:14 »
Minulla on Hawaian tropicia oranssi pullo,suojakerroin aika yhtä tyhjän kanssa (8)
Vedenkestävää ja ihan miellyttävän tuoksuista.Minulla ei ole tahmannut,eikä iho jäänyt rasvaiseksi.
Tulee joskus käytettyä ihan muuten vaan kun ei niitä skertoimia ole enempää ja kesällä tulee kuitenkin oltua paljon ulkona.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 24.05.06 - klo:13:46 »
Ostin viime kesänä lomamatkaa varten tuota Vichyn aurinkoemulsiota kasvoille, suojakerroin oli vaan 30. Kyllähän se hinta kirpaisi, mutta olin tosi tyytyväinen ostokseeni! Mulla palaa rantalomilla yleensä aina nenä ja muutkin osat kasvoista, mutta tuota kun käytin niin ei palanut ollenkaan!  :o

Mun kasvoilla se on aika rasvaista, joten meikin alla ei mulla toimisi mutta muuten oli ihan loistavaa. Ostan uudestaankin!
Muutenkin suosin nykyään apteekin aurinkovoiteita, markettikamaa en enää osta.
1bFii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 24.05.06 - klo:19:59 »
Minäkin tarvisin kesäksi meikkivoiteen alle jonkun aurinkosuojan.Tuo meikkivoiteen spf 6 ei oikein riitä. Onko joku siis kokeillut Favoran aurinkogeeliä http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=FAVORA+AURINKOTUOTTEET
Mä oon kokeillut tota. Ei kyllä ole geelimäistä, ihan rasvaa se mun mielestä on ja jätti tahmaiseksi ihon. En ostaisi, kallistakin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #209 : 26.05.06 - klo:08:00 »
Mä oon kokeillut tota. Ei kyllä ole geelimäistä, ihan rasvaa se mun mielestä on ja jätti tahmaiseksi ihon. En ostaisi, kallistakin.

Mulla on myös tuota Favoraa. On tosiaan voidemaista eikä imeydy kovin hyvin. Ei kuitenkaan aiheuttanut mulla ihoärsytystä. Favoran aurinkogeelin INCI on muuten täysin sama kuin Erisanin voiteen, jossa suojakerroin 15. Meinasin ostaa Erisanin kokeiluun, mutta eipä tarvitsekaan.
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.