Kirjoittaja Aihe: Aurinkosuojat ja -tuotteet  (Luettu 332204 kertaa)

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
Vs: Aurinkosuojat ja -tuotteet
« Vastaus #30 : 21.03.06 - klo:08:35 »
Joku muistaakseni mainitsi, että Erisanilta olisi piakkoin tulossa kasvovoide jossa olisi aurinkosuoja. Se kiinnostaa kovasti, kun olen nyt alkanut käyttämään tuota Erisanin kasvovoidetta, ja se toimii tosi hyvin :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 21.03.06 - klo:10:22 »
Tietääkö joku kuinka korkea suojakerroin tuossa Erisanin uudessa voiteessa on? Ei vissiin oo vielä tullu kauppoihin?

Jennie

• Vieras
« Vastaus #32 : 21.03.06 - klo:16:12 »
Minua kiinnostaisi kovasti toi Nivea Visagen Complete Protection-voide. Kesäksi voisi sen hakkia, siinä on UV-suojakin

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 22.03.06 - klo:23:39 »
Tämä alkaa olla taas ajankohtaista, pitäisi kevään tullessa löytää suojaa kasvoille. Mulla on sellainen ongelma, että haluaisin mahdollisimman korkeat suojakertoimet (mieluiten jopa 25-30 SPF) mutta koostumus mielellään ei aurinkorasvamainen, vaan kevyempi. Kauhistuttaa aina käyttää noita paksuja ja raskaita aurinkorasvoja naamalle, mutta melkein pakko on. Olisi mukava kerrankin olla huolehtimatta naaman selviämisestä heti ekoista auringonsäteistä lähtien.

Ja mulla ei ole mitään hajua mitä ostan. Ei edes että mitä lähden kokeilemaan. Huoh. Apteekkiin on varmaan ensiksi lähdettävä tutkailemaan valikoimia. Päivittelen tänne varmasti jossain vaiheessa ja kyselen josko löytyisi kokemuksia joistain tuotteista joita putkahtaa kiinnostavina vastaan.
The greatest battles are fought within oneself.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #34 : 23.03.06 - klo:16:59 »
Ostoslistalleni päätyivät ainakin Lumenen uusi aurinkovoide (SPF 15) + värillinen päivävoide -yhdistelmä, jolla on se tosi pitkä ja vaikea nimi, mitä en tietenkään tähään hätään muista.

Ja sen Erisaninkin taidan ostaa. Toivottavasti siinä olisi korkea kerroin.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #35 : 08.04.06 - klo:12:52 »
Aurinkosuojallisia päivävoiteita löytyy ainakin Avenelta, Cliniquelta, Clarinsilta, The Body Shopilta, Lumenelta... Kannattaa tarkistaa, että voide suojaa UVB:n(=polttavat säteet) lisäksi myös UVA-säteiltä(=vanhentavat säteet). UVA-säteiltä suojaavat esim. Titanium Dioxide, Zinc Oxide ja Avobenzone/Butyl Methoxydibenzoylmethane.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #36 : 08.04.06 - klo:20:10 »
Pääsen taas hehkuttamaan YON-KAa. ;) Itse tykkään Ultra Protection päivävoiteesta, jonka suojakerroin on 25. Imeytyy ihoon hyvin ja sopii meikinkin alle erinomaisesti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #37 : 08.04.06 - klo:22:33 »
Pääsen taas hehkuttamaan YON-KAa. ;) Itse tykkään Ultra Protection päivävoiteesta, jonka suojakerroin on 25. Imeytyy ihoon hyvin ja sopii meikinkin alle erinomaisesti.

Tuo Yonka kiinnostaa sarjana kovasti. Aurinkosuojallisen päivävoiteen ehdin kuitenkin jo hankkia kosmetologiltani. Ostin Biodrogan Repair -sarjan voiteen ( suojakerroin 15 ) ja se tuntuu hyvältä. :) Mutta laita vaan,Stationery,edelleen tuotevinkkejä tänne meidän iloksi. :) Joku päivä mäkin haluan testata tota Yonkaa varmaan...

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 08.04.06 - klo:22:39 »
Minä käytän kesäisin satunnaisen epäsäännöllisesti Oil Of Olay:n touch -kosteusemulsio, suojakerroin 15.

Ooh!! Käytin tuota Touchia ,mutta voidemaisena, ainakin pari purkkia aikoinaan! Oli tosi kivan tuntuista, raikkaan tuoksuista ja jätti ihon kivan ppehmeäksi ja sileäksi. En ole vain enää nähnyt sitä kaupoissa, tosin enpä ole pahemmin yrittänyt etsiäkään. Mutta voisin ostaa jos vastaan tulee.  :)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #39 : 09.04.06 - klo:14:49 »
Mulla on kevään hankintalistalla Dermalogican sävyttävä päivävoide, spf 15, ja suojaa sekä UVA- että UVB-säteiltä ;).
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 10.04.06 - klo:13:17 »
Minä käytän kesäisin satunnaisen epäsäännöllisesti Oil Of Olay:n touch -kosteusemulsio, suojakerroin 15.

Ooh!! Käytin tuota Touchia ,mutta voidemaisena, ainakin pari purkkia aikoinaan! Oli tosi kivan tuntuista, raikkaan tuoksuista ja jätti ihon kivan ppehmeäksi ja sileäksi. En ole vain enää nähnyt sitä kaupoissa, tosin enpä ole pahemmin yrittänyt etsiäkään. Mutta voisin ostaa jos vastaan tulee.  :)

Itse haen putelini HalpaHallista, eli kannattaa sivusilmäillä halpakaupoista. Isoissa ketjuissa on eri Oil Of Olay-valikoimat (syystä ei tietoa).

Onko Erisanin aurinkosuojaisesta kenelläkään havaintoja? Odottelen malttamattomana...

EDIT
itse itselleni vastaten... http://www.erisan.fi oli uudet tuotteet jo esillä, kahta erilaista aurinkosuojarasvaa joista suojaavampi näkyisi olevan mineraaliöljytön. Löytyvät vartalonhoito -puolelta. Kivat keltakoristeiset tuubit.
« Viimeksi muokattu: 10.04.06 - klo:14:49 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #41 : 10.04.06 - klo:15:42 »
Itselläni ei ilmeisesti tuo Flash toimi, joten en näe sivuja... Mitkä suojakertoimet noissa Erisanin tuotteissa on?
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 10.04.06 - klo:15:48 »
Itselläni ei ilmeisesti tuo Flash toimi, joten en näe sivuja... Mitkä suojakertoimet noissa Erisanin tuotteissa on?

erisan aurinkosuojavoide uva uvb 15

AQUA, TITANIUM DIOXIDE, TRIISOSTEARIN PEG-6 ESTERS, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, ALOE BARBADENSIS, PEG-100 STEARATE, GLYCERYL STEARATE, TRICONTANYL PVP, POLYACRYLAMIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, LAURETH-7, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, ALLANTOIN

erisan suojaava kosteusvoide uva uvb 5

TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, TITANIUM DIOXIDE, PEG-100 STEARATE, GLYCERYL STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, SACCHARIDE ISOMERATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, STEARIC ACID, ALUMINA, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, TOCOPHEROL, ASCORBYLPALMITATE, ASCORBICACID, CITRIC ACID, PEG-8, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN
this too shall pass.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #43 : 10.04.06 - klo:16:25 »

Mä olen kanssa tykästynyt Ultra Protection -voiteeseen. Korkeat suojakertoimet ihanan kevyessä ja hyvin imeytyvässä muodossa. Antaa myös hyvän pohjan meikille: ei jää rasvaisena ihon pinnalle.

Toinen kiva aurinkosuojallinen päivävoide on Dermalogican Sheer Moisture, jota saa myös sävytettynä versiona. Tässä suojakerroin 15.
« Viimeksi muokattu: 10.04.06 - klo:16:28 kirjoittanut Luppa »
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #44 : 10.04.06 - klo:18:40 »
Kiitos, deko. :) Taidan kuitenkin ostaa sen Lumenen aurinkovoide SK 15 & sävyttävä päivävoide -tuplapakkauksen. Sitten vielä Lumenen Sun on the Go -aurinkovoide SK 40 nenänpäähän, korvalehtiin ja ehkä myös koko kasvoille. Riippuu tietty noiden INCIstäkin. Jos on paljon mineraaliöljyjä, niin taitavat jäädä kaupan hyllylle.