Kirjoittaja Aihe: Aurinkosuojat ja -tuotteet  (Luettu 355295 kertaa)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
Vs: Aurinkosuojat ja -tuotteet
« Vastaus #405 : 30.05.07 - klo:14:48 »
^Sisältääkös tuo silikoneja tai mineraaliöljyjä? Imeytyykö hyvin ihoon, että voisiko esim. meikata päälle?
2c F ii

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 30.05.07 - klo:15:03 »
Tietoa ACO:n SPF25-rasvasta, löytyy myös inci: http://www.aconordic.com/default.asp?sid=3294&pid=2213

edit: Testasin eilen tuota Lorkun emulsiota kasvoille ja meikin alle. Meikki pysyi ihan kivasti koko päivän, rasva ei tahmannut tai ollut mitenkään rasvainen. Suojatehoista on vaikea sanoa, kun en ollut auringossa kuin hetken. Piti vaan päästä heti kokeilemaan :)
« Viimeksi muokattu: 30.05.07 - klo:15:12 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 30.05.07 - klo:15:05 »
^Inci vaikuttaa mun mielestä ihan hyvälle, ei se nyt pahimmasta päästä todellakaan ole. Itseäni kyllä kiinnostaa tuo tuote, etelänmatkalle se voisi olla passeli. Hieman kyllä epäilyttää, että onko kuinka tahmeaa, kun on kerran vedenkestävä. Mä en välttämättä vedenkestävää voidetta haluaisi kasvoille laittaa..

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 30.05.07 - klo:15:22 »
Onkos tuo Myristyl Myristate joku mineraaliöljy? Ihan hyvältä vaikuttaa inci muuten, mutta rasvapitoisuutena 11% tuntuu aika paljolta. Osaako joku verrata onko tuo prosenttiosuutensa puolesta paljonkin rasvaisempaa kuin esim. Humektan?
2c F ii

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #409 : 30.05.07 - klo:15:31 »
Mä oon käyttänyt Dailyn sk22 aurinkosuojaa. Tuo on kyllä nopeasti imeytynyt ihoon eikä iho jäänyt tahmeaksi. Pitäisiköhän hankkia joku tehokkaampi aine, koska olen ulkona jopa 6-8 tuntia päivässä. Kuinkahan tuhti aine mun pitäisi ostaa, olen kuitenkin helposti auringossa palava.
« Viimeksi muokattu: 30.05.07 - klo:15:33 kirjoittanut Bamboo »
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #410 : 30.05.07 - klo:17:02 »
Minä olen tuosta Acon voiteesta joskus arviota tänne kirjotellutkin ja on kyllä tahmaisinta voidetta mitä olen naamaani iskenyt. Ei tuntunut imeytyvän koskaan ja naaman kiillosta pystyi suuorastaan peilaamaan. Ongelmalta välttyi vain jos tuota laittaa ihan vähän, mutta silloinhan ei siitä paljoa mitään suojaakaan tule. Sain tuosta myös näppyjä, mutta en mitenkään ääretömän paljoa mitä yleensä. Tuo on kyllä todela paljon rasvaisempaa kuin humektan.
Olen testaillut tätä rasvaisen ihon aikana ja kuivan ihon aikana (syön rosccutania joka tekee ihosta väliaikaisesti kuivan), eikä toiminut sen paremmin.
Minun naamallani ei siis kyllä toiminut, mutta menee sitten vartalorasvana.

Ostin tänään testii Louis Widmerin suojakertoimelisen päivävoiteen sk 6. Hajuton ja kevyen oloinen koostumus ja ensimmäinen (ja muistaakseni viimeinenkin) silikoni oli vasta 12. incissä. Mineraaliöljyjä en löytänyt.
Yritin löytää vähintään sk 15, mutta en löytänyt mitään itseäni miellyttävää. Joko ne olivat ihme silikonimömmöjä tai sitten hinta oli lähemmäs 30 e.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 30.05.07 - klo:17:41 »
^Ei se mulla ole jättänyt ihoa mitenkään kohtuuttoman kiiltäväksi. Ainakaan vielä se ei ole aiheuttanut näppyjä, toivottavasti niitä ei tulekaan!

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
« Vastaus #412 : 31.05.07 - klo:11:50 »
Enpä taida sitten uskaltaa tota Acoa ostaa, todennäköisesti on mulla liian rasvanen. On tää vaikeeta yrittää löytää kasvoille hyvää suojaa, kun ltäältä ei saa ees tuota Dailya...  :-\
2c F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #413 : 31.05.07 - klo:14:27 »
Favoran geeliä en ole mistään löytänyt, joten ostin viikko sitten sen Erisanin fysikaalisen suojan. Jos tämä ei aiheuta finnejä, niin jää ehdottomasti käyttöön! :)

Oletko Furtiva jo kerinyt kokeilemaan tätä Erisanin aurinkoivoidetta useastikin? Onko tullut näppyjä tai muuta epätoivottavia sivuvaikutuksia? Miten muuten toi voide käyttäytyy kasvojen iholla?

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #414 : 31.05.07 - klo:16:07 »
Mulla ois kysymys grovelle! Kuinka nopeasti aurinkosuojan teho heikkenee jos ei oleile auringossa? Jos siis laitan aurinkovoidetta naamaan aamulla klo 7 ja olen sisätöissä 8-16, niin onko suojatehoa jäljellä kun lähden töistä?

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 02.06.07 - klo:16:45 »
Laitoin äsken Nivean Cooling AfterSun Sprayta, ja kylläpä on miehekäs tuoksu! Tää on ollut mulla jo monta vuotta, mutta tosi harvoin tullu käytettyä enkä yhtään muistanu että tuoksuu noin miehekkäälle. Mäkin kaipaisin vinkkejä jostain hyvin imeytyvästä AfterSun-tuotteesta, jossa ei noin miehekästä tuoksua olisi.
Only a vampire can love you forever

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 02.06.07 - klo:19:12 »
Mites muuten, mikä olis paras aine aurinkotuotteiden poistoon iholta? Kun tuntuu, että tavallinen suihkusaippua ei oikein jaksa pestä kaikkeä aurinkovoidetta iholta. Mulla on siis vedenkestävä aurinkovoide (Garnierin vanhaa mallia). Olisko joku suihkuöljy esmes parempi vaihtoehto?

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 02.06.07 - klo:20:06 »
Mun suosikiksi on muodostunut L´Orealin suihkutettava aurinkosuoja. Nestemäinen suihke on todella helppo levittää ja suihkepullo on todella kätsy. Tuoksukin on todella ihana. Toinen hyvä aurinkosuoja on Vichyn vedenkestävä voide (sk 50). Tätä käytän aina tyttäreni ihoon, eikä koskaan ole iho palanut. Tuossa voiteessa on myös todella juokseva koostumus ja se on helppo levittää.

After Sun suosikkini on ehdottomasti Piz Buinin After Sun Tan Intensifier. Tuo ei siis sisällä mitään itseruskettavia ainesosia, vaikka nimi siihen viittaakin. Voide tuoksuu ihanan raikkaalle ja viilentää mukavasti ihoa. Yksi kamalimmista After Sun voiteista on ollut Lancomen viilentävä geeli (Ice jotain...). Voide ei imeytynyt laisinkaan vaan rullasi pois. Muutaman käyttökerran jälkeen tuubi lensi roskikseen, ihan kauhea floppi.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #418 : 02.06.07 - klo:20:13 »
Piz Buin on ehdoton suosikkisarjani aurinkosuojatuotteista. Hinta on tosin aika kirpaiseva, mutta onneksi taitavat olla stockan kantistarjouksessa kesäkuun.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #419 : 03.06.07 - klo:11:17 »
Mä ostin eilen lorealin suihke aurinkosuojan spf20 ja on ihan huipputuote eikä jätä ihoa tahmaiseksi.harmi vaan kun ei voi laittaa kasvojen iholle   ::)