Olen käytellyt Avenen hajusteetonta sk 50+ -voidetta, joka on pakkaustekstiensä mukaan ääriolosuhteisiin (merellä,vuoristossa,tropiikissa jne). En ihan ehkä ääriolosuhteissa asusta

, mutta tuo imeytyi kaupassa parhaiten käteee ja inci miellyti, niin ostin - paha, paha virhe.
Unohdan aina, että kaikki voiteet imeytyvät käteeni hyvin, mutta kasvoille laittaessa imeytyy paljon huonommin. Valitettavasti tällä voiteella siihen menee semmonen reipas 1½ tuntia, eikä silloinkaan ihan kokonaan (tästä jää sellainen hassu pinta, joka ei ole tahmea, mutta ei ihan kuivakaan). Joudun laittamaan tuota vähemmän kuin sen suositellun määrän, jotta on edes käytettävissä.
Meikki levittyy tuon päälle ihan kamalan näköisenä (olen koittanut mineraalia ja normaalia meikkivoidetta), joten ei siksikään sovellu minulle.
Suojaa kuitenkin hyvin ja pysyy kyllä uidessa, mutta lähtee iholta puhdistusaineella, eli hoitaa varsinaisen suojaustehtävänsä hyvin. En ole myös huomannut tukkivan. Eli jos ei tarvitsisi meikata, niin tämä olisi varsin käyttökelpoinen tapaus.
Harmittaa silti ihan hirveästi koko ostos, koska ei omiin tarkoituksiini sovellu ja ei tuo ihan ilmainenkaan ollut (~20€/50ml).