Olen käyttänyt tämän alkukesän ajan Lorealin Solar Expertise aurinkosuojia, vartalolle Advanced Sun Protection Milk SPF 20 ja kasvoille Anti-Ageing Sun Protection Face Cream Sensitive Skin SPF 30. Vartalovoide on miellyttävän tuntuista, imeytyy nopeasti, eikä jätä ihoa tahmaisen tuntuiseksi. Pieni miinus voimakkaasta tuoksusta, joka ei tunnu haihtuvan millään, mutta on kuitenkin ihan ok. Purkista tykkään erityisen paljon, kierrettävä korkki on todella kätevä keksintö.
Kasvoille tarkoitettu voide on aurinkovoiteeksi melko kevyt. Imeytyy suht nopeasti, eikä tunnu lähmäiseltä, mutta tekee kasvoista kiiltävät. Meikki levittyy voiteen päälle nätisti ja pysyy hyvin, mutta puuteria joutuu lisäämään hieman normaalia useammin. Voide tuntuu kosteuttavan ihan tarpeeksi, itse en käytä sen alla mitään erillistä kasvovoidetta ja silti iho on pysynyt kunnossa. Ei juurikaan tuki, kunhan puhdistaa kasvot huolellisesti. Plussaa hajusteettomuudesta.
Olen ihan tyytyväinen Lorealin aurinkosuojiin ja ostan varmaan lisää, kun nuo loppuvat. Kaapissa odottaa myös ACO:n aurinkovoide ja -puikko, joita en ole vielä ehtinyt testaamaan.