Korkkasin uuden aurinkovoiteen, jenkeistä ostamani
Banana Boat Sport SPF30 Ultra Sweatproof-voiteen.
Tässä on ihanaa se että voide ei tuoksu millekään, tuntuu olevan harvinaista aurinkotuotteissa

Levittyi hyvin iholle ja ihme kyllä, ei todellakaan jättänyt ihoa tahmaiseksi (enpä ole tälläistä ei-tahmeutta kokenut arskavoiteiden kanssa aiemmin, uskoakseni)!
Valitettavasti toi SPF30 ei mulle riittänyt Ilosaaren paahteessa alkuunkaan, vaikka kolme kertaa päivän aikana rasvasin altistuvat alueet, paloin tosi pahasti

Mulla on jemmassa LV:ltä se SK15-suihke, voisin sen ihan suoraan laittaa kiertoon..
Tänä kesänä tuskin enää sellasta tilannetta että pitäis olla paahteessa ulkona pari päivää putkeen, mutta todellakin nyt on selkeetä että pitää käydä ostamassa se Lorkun kehuttu lasten SPF50-voide, sen alempaa ei näköjään meikän kannata käyttää kuin lyhyillä n. tunnin terassireissuilla, jos niilläkään...
Kasvoilla oli käytössä
Cliniquen City Block SPF40, joka sekään ei ihan 100% riittänyt koko päiväksi, posket on "aurinkoasaaneen" oloiset, vaikka eivät punoitakaan. Pisamia on tullut kasvoihin reilusti lisää. En viittinyt meikin päälle alkaa mitään voiteita laittamaan... Mä en oikein tykkää tosta että toi City Block on värillistä, jää helposti ihme värikökköjä ja tuntuu että tuotetta ei
pysty laittamaan niin paksulti kun ehkä haluaisi. Huulet kärys myös, toista kertaa elämässäni, en ikinä muista pitää aurinkosuojallista huulirasvaa mukana

Oon nyt tuskallisen kuumottavaa rintakehää, käsivarsia ja reisiä viilentänyt ACOn after sun-geelillä, joka kyllä viilentää kivasti ja imeytyy heti. Alcohol denat. on kuitenkin aika korkealla incissä mikä vähän ihmetyttää... Vanha kunnon punainen Bepanthen taitaa olla paras lääke.