Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147108 kertaa)

JoHanna

• Vieras
Rakastan lämpimiä kylpyjä varsinkin näin talvella, mutta kuivalle iholle tekevät tunnetusti hallaa.. Olisko kenelläkään vinkkejä mitä voisi lisätä kylpyveteen ettei iho kuivaisi niin pahasti? Jokin öljy ehkä?

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Kylpyöljyjä
« Vastaus #1 : 11.03.06 - klo:14:17 »
Muistaakseni joskus luin eteerisistä öljyistä ja niiden sekoittamisesta kylpyyn -jutussa sanottiin että KERMAA vaan emulgointiaineeksi... Vois varmaan käyttää ilman niitä öljyjä  ???  Oletko kokeillut hunajaa, sekoitettuna johonkin (en vaan tiedä mihin sen voisi sotkea ettei "häviäisi" heti).
***Kylläpäs vaikuttaa fiksulta vastaukselta***

JoHanna

• Vieras
« Vastaus #2 : 12.03.06 - klo:00:11 »

Hunajaa oon joskus lisäillyt kylpyveteen ihan sellaisenaan, mutta en ole huomannu mitään vaikutusta. Tuli vaan mieleen, että eikö vauvoille ole ainakin jotain öljyjä joita voi lisätä myös kylpyveteen? Tai luulisi ainakin että löytyisi. Täytyypä tsekata cittarin vauvaosasto seuraavalla kauppareissulla :)

~vail~

• Vieras
« Vastaus #3 : 12.03.06 - klo:10:28 »
Tuli vaan mieleen, että eikö vauvoille ole ainakin jotain öljyjä joita voi lisätä myös kylpyveteen? Tai luulisi ainakin että löytyisi. Täytyypä tsekata cittarin vauvaosasto seuraavalla kauppareissulla :)

Meillä on Natusanin tavallinen vauvaöljy ollut kylpykäytössä. Nyt tosin kun lapset on kasvaneet niin halu on saada sekaan myös paaaaljon kuplia, joten öljy on jäänyt ihan peruskäyttöönsä :)

Mutta ei tosiaan kuivata tuo öljy lainkaan. Erikseen taitaa olla vielä pesevämpiä kylpyöljyjä vauvaosastolla ja Pirkkakin on lanseerannut omia tuotteitaan vauvoille.

rolla

• Vieras
« Vastaus #4 : 06.05.06 - klo:17:31 »
Mä pidän pirkan kylpyöljystä, huomattavasti natusania edullisempikin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #5 : 07.05.06 - klo:17:14 »
Minä sain juuri eilen Lumenen rentouttavan kylpyöljyn (käy myös suihkussa), mutta en ole ehtinyt vielä kokeilemaan. Saa kyllä olla hyvää kamaa, sillä hinta on normaalisti melko suolainen: yli 15e!
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt
« Vastaus #6 : 10.08.06 - klo:11:04 »
Mitkäs ovat juuristen suosikit vartalon puhdistukseen?

Shoppasin eilen Vaparista suklaa-suihkugeelin (Betty-jotain) ja voi mikä tuoksu! Olen nuuhkinut itseäni koko aamun ja kylppärikin tuoksuu ihanan voimakkaan suklaiselle (paljon vahvemmalle kuin XZ vanilja-suklaat). Tämä kyllä ohittaa aiemman suosikin TBS:n Piparminttu-suihkugeelin ihan täysin.

Talvisin käyttelen paljon Natusanin Baby-suihkugeelejä, kun ne ovat niin hellävaraisia ja sopivan vaahtoavia. Näin kesäisin käytössä on ollut hedelmäiset TBS-suihkugeelit ja Freemanit.
« Viimeksi muokattu: 16.11.07 - klo:16:16 kirjoittanut Hunajapupu »
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Nala

• Hiushörhö
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #7 : 10.08.06 - klo:11:25 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Plus+ merkkinen suihkugeeli, milk&honey. Tuoksuu taivaalliselle (tulee nami nami vaniljavanukas mieleen  ;D) ja iho on silkkisen pehmeä pesun jälkeen  :-* Poikkiskin aina tulee hiplaileen mua suihkun jälkeen kun on niin pehmoinen iho  :D
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 10.08.06 - klo:11:30 »
Tuoksujen osalta vaihteleva, tykkään raikkaista sekä makeista. Yksi suosikki juuri tuoksun vuoksi on TBS vanilja. Tän hetkinen lemppari on  Nivealta ihan tavallinen, saippuan tuoksuinen. Eilen katselin Marseillesin suihkugeelejä ja siinä sarjassahan on vaikka mitä: omenaa, marjaista ja vaniljaa perusgeelin lisäksi. Jonkun voisi noista koklata.  Talvella luonnollisesti kosteuttavampaa ja täksi talveksi ajattelin hankkia apteekista jotain suihkuöljyä.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 10.08.06 - klo:11:34 »
Tällä hetkellä lempparisuihkugeeli on TBS:n Sping Orchid. Käytän myös saman sarjan vartalovoidetta niin tuoksunautinto on taattu.  :-* Tuoksu on aivan mielettömän ihana, tuoksuu ihan keväiseltä, valkoisilta kukilta tai joltain - mutta ihanalta silti.  :)

TBS:ltä käytössä on myös viinirypäle, satsuma, pink grapefruit (toinen lemppari), lime-basilika, kookos-lime, kookos ja mandariini. Kyseinen kokoelma johtuu lähinnä siitä, että olen tunnetusti kaveripiirissä TBS-fani ja saan näitä sitten aina lahjaksi synttärinä, jouluna, nimpparina, jätin-poikakaverini-päivinä ja pms-oireet - päivinä.  ;)

En ymmärrä miten joku voi käyttää noita suklaajuttuja. :o Joskus haistoin kaupassa niitä Truly Luscious (tms.) Caramel-Chocolate-juttuja, ja hyi olkoon sitä "tuoksua".  :o Mielettömän vahva ja todella ällö. Minulle sopii paremmin tuollaiset raikkaat hedelmäiset. :) 
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Angus

• Hiushörhö
« Vastaus #10 : 10.08.06 - klo:11:38 »
Hyviä peruspuhdistajia ovat Eucerinin ph 5 Washlotion ja Sebamedin Liquid Face and Body Wash, jotka ovat ainoat jotka eivät kuivata tätä ihoa tippaakaan. Sen sijassa suurin osa markettituotteista kuivattavat hullun lailla, esim Palmolivet. Hemmotteluun käytän TBS oliivi-suihkugeelia, jossa on ihana vihreänraikas tuoksu. Ihollekin tekee hyvää. Kylppäristä löytyy AINA Nivean kuoriva suihkugeeli, joka on paras kuorinta-aine ikinä.
Hiukset: 2a M ii

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 10.08.06 - klo:11:42 »
Mulla käytössä:

- Freeman Truly Luscious Caramel & Vanilla Swirl ja Chocolate mint -suihkugeelit : tykkään todella paljon, ihana tuoksu molemmissa, tosin häviää iholta nopeasti eikä kylppärikään tuoksu. Mitään ihoa pehmentävää tms vaikutusta en ole näissä huomannut.

- TBS kookos-suihkuvoide: tuoksu hyvä, vaikken niin kookoksen tuoksusta muuten välitäkään. Voidemaista koostumusta ei oikeastaan edes huomaa. Tällä saa pehmeän ja hyväntuntuisen ihon.

- TBS joku hedelmäinen oranssi suihkugeeli, johon olen jo totaalisen kyllästynyt ja lotraan paljon kerralla, että saisin loppumaan. Esanssinen tuoksu ärsyttää.

- Lumene vadelma-suihkugeeli: Tuoksu ok, tosin vähän esanssinen. Muuta sanottavaa en keksi, aika keskinkertainen.

Lisäksi on vielä hehkutettava TBS:n vadelmasaippuaa, joka tuoksuu NIIN aidolle vadelmalle ja tuoksu kestää sekä iholla että kylppärissä pitkään. Ja puhdistaa hyvin.
« Viimeksi muokattu: 10.08.06 - klo:11:46 kirjoittanut Natalija »
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 10.08.06 - klo:11:42 »
En ymmärrä miten joku voi käyttää noita suklaajuttuja. :o Joskus haistoin kaupassa niitä Truly Luscious (tms.) Caramel-Chocolate-juttuja, ja hyi olkoon sitä "tuoksua".  :o Mielettömän vahva ja todella ällö. Minulle sopii paremmin tuollaiset raikkaat hedelmäiset. :) 

Kaikille ei nuo raikkaanhedelmäiset tuoksut sovi. Mun ominaistuoksuun ei istu mitenkään päin tuollaiset kasteenraikkaat hedelmät ja kukkaset. Tummat ja mausteiset tuoksut tuntuvat omemmilta ja tuoksuvat hyvältä päällä. Suklaa on mulle melko uusi tuttavuus, mutta varmasti pitkäaikainen, sen verran kehuja on tullut jo muutamalta mieheltä. Mistähän saisi suklaantuoksuista hajuvettä....
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 10.08.06 - klo:11:46 »
Gigli, näinhän se onkin ja totta kai jokainen saa käyttää ihan mitä lystää, minua vain liian makea etoo. Raikkaus on minulle puoliruokaa, toisille "se juttu" onkin makeus, eikä siinä mitään.  :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #14 : 10.08.06 - klo:11:48 »
Marseille(apua miten tää jatkuu) :lla on hyviä suihkusaippuoita ja mielettömän hyvän tuoksuisia, eivät yhtään häviä Body Shopille. Liian pienissä purkeissa on nuo "erikoistuoksut", saisivat 400ml hyvinkin olla.

Body Shopin Banana ja Spring Orchid tuli ostettu samaan aikaan ja Banana vetelee viimeisiään, Orchidissa ei mitään vikaa ole, banaani on vaan tutumpi tuoksu. Lisäksi oli jotain Almondia ja olisko para-pähkinää, ne alkaa kyllästyttämään.

Doven niistä oil-tyyppisistä suihkugeeleistä en tykänny, jätti semmosen rasvapinnan ja tuoksu ei ollu parasta. Samoin Nivean saippua jossa oli tyyliin riisiä tai vastaavaa haisi niin kummalle. Taitaa TBS olla ainoa jossa tuoksutan etukäteen mitään, syystä että en halua aukoa pulloja kaupassa.

Freemanin suklaa bodywashit on herkullisia ja seuraavaks pitää ostaa sitä karamellia, nam!

Mulla on jotain halpis palasaippuaa appelsiinin ja mansikan tuoksuisena, niissäkin plussaa vaan se, todella kuivattavia. Doven ja Marseillen palasaippuat vaikka saippuan hajuisenakin ovat parempia.

Kylpyyn olen yleensä ostany niitä Farm-juttuja jos joku muistaa/tietää. Ilmestyyvät kauppoihin joulun seutuun. Siitä se possu kylpyvaahto on ihanaa, taitaa mansikkaa olla. Käyhän noi TBS:tkin kylpyyn mutta ne ei mielestäni vaahtoa tarpeeksi, siksi sitä menee enemmän ja tulee kalliimmaksi läträtä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”