Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 147764 kertaa)

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #120 : 17.03.07 - klo:15:13 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan kai melko uutta Decubalin suihku-ja kylpyöljyä? Netissä sitä katselin ja tanskalaisilta sivuilta silmäilin inciä joka vaikutti oikein hyvältä. Mietin, että millaistakohan on koostumukseltaan? Olen käyttänyt Eucerinin suihkuöljyä ja mielestäni se oli muuten ihan hyvä tuote mutta oli turhan liriä ja haisi aika tunkkaiselle (hajusteeton versio) Kuitenkin tuollaiset ölypohjaiset saippuat kiinnostavat, koska iho jää niiden jäljiltä hyväksi eikä ihon rasvausta välttämättä suihkun jälkeen enää tarvitse. Olen myös miettinyt kävisikö tuote jopa pohjaksi vartalokuorintaan eli jos sekoittaisi vähän raetta sekaan ja kuorisi...tulisi samalla sekä kuorittu, puhdistettu että kosteteutettu iho... :D

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #121 : 17.03.07 - klo:15:25 »
Mä olen löytänyt aivan ehdottomasti suihkugeelien HG:n.  :-* Body Shopin sitruuna-lime on jotain aivan parasta. Tuoksu on huumaavan ihana, eikä tuote kuivata ihoa yhtään. Tosi raikas tunne jää iholle. Harmi että tuo on kausituote, eikä ole pysyvässä valikoimassa.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 20.03.07 - klo:13:45 »
Mä tykkään vaihdella suihkugeelejä aika usein, ja mulle tärkeintä on se tuoksu.  :-* Tietenkin on kiva jos kosteuttaa, ja vaahtoaa hyvin. Tällä hetkellä käytössä YR:n Madagaskarin orkidea, joka tuoksuu tosi namille ja vaahtoaa just sopivasti. Tuoksu jää iholle joksikin aikaa mikä sekin on kivaa. Kaapissa on odottelemassa kaksi YR:ää lisää, Polynesian Gardenia ja Afrikan Kaakaopapu. Kaakaopapua on ollut ennenkin ja se tuoksu on erittäin  :P Sitten varastossa on vielä Oriflamen uusi, Mango&Yoghurt-suihkugeeli joka myös tuoksuu namille.

Joululahjaksi sain Dermosilin Suihkuvoide E:n joka todellakin on kaikkien niitten kehujen arvoista joita se täällä on saanut. Ihana tuoksu, vaahtosi hyvin, kosteutti ja se värikin on niin ihana.  :-* Täytyy kysellä anopilta josko niillä olis menossa Dermosil-tilaus niin sais tota lisää.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 20.03.07 - klo:15:03 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan kai melko uutta Decubalin suihku-ja kylpyöljyä? Netissä sitä katselin ja tanskalaisilta sivuilta silmäilin inciä joka vaikutti oikein hyvältä. Mietin, että millaistakohan on koostumukseltaan? 

Liriä tuo ainakin on, apteekissa kattelin. Ei sit oikein sellainen kun toivoin (huokaus) :(

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #124 : 22.03.07 - klo:10:34 »
Ostin kokeeksi Palmoliven jonkun cashmere-suihkusaippuan. Tuoksu on vähän hassu, ja se tuntui kyllä vähän kuivattavalta. Joku suihkuöljy voisi olla kaikista paras vaihtoehto tälle koppuraiholle.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 22.03.07 - klo:12:11 »
^Humppasusi, itse käytän aika paljon Eucerinin suihkuöljyä. Tykkäisin käyttää kaikkia ihania tuoksuvia ja runsaasti vaahtoavia juttuja, mutta talviaikaan iho ei kestä niiden kuivattavuutta. Tuota Eucerinia voin kyllä suositella, on muistaakseni ihan kohtuuhintaista (saa ostaa myös täyttöpusseissa), neutraalin tuoksuista se hajustettukin versio ja ei tosiaan kuivata yhtään.  :)
Make it a great day

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 22.03.07 - klo:21:20 »
Nyt on Korresin vanilaj-kaneli testattu ja tykkäsin kovasti !  :-* Ihana tuoksu. Mutta sitten on tuo toinen josta en edes oikeastaan tiedä mitä on, mutta pahalta se haisee enkä pidä siis ollenkaan.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 24.03.07 - klo:20:48 »
Dermosilin mandariinisuihkugeeli on aikas hyvä! Olen käyttänyt lähinnä Palmoliven ja Rexonan tuotteita lähinnä aiemmin ja ollut sitä mieltä ettei sillä ole väliä millä itsensä pesee, mutta tuo Dermosil tosiaan jätti ihon pehmeämmäksi ja oli pestessäkin mukavamman tuntuista kuin perus markettituotteet.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #128 : 27.03.07 - klo:20:50 »
Freemanilta löytyy Truly Lucious suihkugeelien lisäksi Beautiful Body sarjasta Aprikoosi & villikirsikka suihkuvoide. Nuo suihkuvoiteet ovat juuri niitä Freemanin kosteuttavia suihkugeelejä.

http://www.sunrisecosmetics.fi/freeman.htm

Eikö tuo Freemanin aprikoosi&villikirsikka ole kosteusvoide? Mie yritän etsiskellä jotain selvästi kirsikkaista suihkusaippuaa. Doven Cherry blossom and almond oil ei ole mikään hirveän kirsikkainen, muihin kirsikkaa edes vähän muistuttaviin suihkusaippuoihin en sitte ole törmännytkään, joten apua kaivataan sillä saralla :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 27.03.07 - klo:21:47 »
Tuo Doven Cherry Blossom on kyllä niin ihanaa ainetta! Tuoksukin on jees, mutta enemmän oon rakastanut sen koostumukseen, joka on ihan kuin kosteusvoidetta! :-*

Ootkos ellen koskaan nuuskutellut Sokoksella Bootsin Natural Collection -sarjaa? Siinä sarjassa on Black Cherry Musk -tuotteita, mutta itse en nyt tähän hätään saa päähäni, kuinka kirsikkaisilta ne tuoksuvat...

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #130 : 27.03.07 - klo:21:52 »
^ En ole koskaan tuoksutellut tuollaista sarjaa, ehkä se sana musk (myski) on pitänyt poissa niistä pulloista. Myskistä tulee vain kamalat teinimuistot mieleen, kun TBS:n White Musk oli kova sana ::)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 28.03.07 - klo:11:12 »
^
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1309.0
löytyy kirsikkatuoksuista oma ketju, hajuvesien lisäksi myös muita tuoksuvaisia.

Minä käytän satunnaisesti Bootsin black cherry musk -vartalotuoksua ja pidän siitä kovasti, se on makea kirsikkainen eikä turhan myskinen. Sarjasta löytyy rasvaa ja saippuaa sun muuta, hinnaltaan todella edullisia. Vartalotuoksut ovat mielestäni käteviä arkituoksuja, ei liian voimakkaita.
this too shall pass.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #132 : 28.03.07 - klo:19:44 »
^ Tuon ketjun oon tainnu lukeakin, mutta siinä ei oltu mainittu kovinkaan montaa vartalotuotetta mitä saisi täältä koto-Suomesta :( En ole vielä alkanu ostella vartalojuttuja ulkomailta, kaippa seki neitsyys häätyy viedä, ku täältä Suomesta ei löydy kirsikkajuttuja. Tuo Nina Riccin kirsikkahajuvesi multa kyllä löytyy, on jotenki kivemman tuoksuinen kuin se Guerlainin versio kirsikasta :)

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #133 : 28.03.07 - klo:21:29 »
Onkos kukaan sattunut näkemään kaupoissa Nivean aprikoosisuihkugeeliä? Olen yrittänyt etsiä tuota marketeista ja tavarataloista, mutta en ole onnistunut löytämään. Tykkäsin siitä tuoksusta niin...
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 29.03.07 - klo:16:50 »
Onkos kukaan sattunut näkemään kaupoissa Nivean aprikoosisuihkugeeliä? Olen yrittänyt etsiä tuota marketeista ja tavarataloista, mutta en ole onnistunut löytämään. Tykkäsin siitä tuoksusta niin...

Mulla oli tätä syksyllä ja tykkläsin myös tuoksusta! Toivottavasti ei vaan ole lopetettu...  ???