Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152701 kertaa)

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #135 : 30.03.07 - klo:17:40 »
^^ Onko tuo se oranssin värinen pullo? Jos on, niin ainakin sitä oli Sellon Emotionissa, eli ihme jos ei Sokoksestakin löytyisi.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 01.04.07 - klo:15:55 »
Mä alan pikkuhiljaa kallistua sille puolelle, että suihkugeeli saisi olla mahdollisimman tuoksuton. Olen aina pitänyt ihanista tuoksuista, mutta jotenkin nyt on alkanut ärsyttää tämä hajujen sekamelska. Kun suihkugeeli, deo, ihovoide, kasvoputsari, kasvorasva, shampoo, hoitoaine, jätettävät, muotoilu- ja viimeistelytuotteet yms. haisevat voimakkaasti ja kaiken kukkuraksi suihkaisee vielä hajuvettä, niin lopputulos voi olla hieman keskenään riitelevä. Ideaalia olisi, kun kaikki muut tuotteet olisivat hajusteettomia ja hajuvesi määräisi tuoksun. Vakaa tarkoitus olisi olla ostelematta tuoksuvia suihkugeelejä entisten loputtua ja löytää mahdollisimman hyvät tuoksuttomat vaihtoehdot. Ehdotuksia?

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #137 : 05.04.07 - klo:09:03 »
Olen ihan tykästynyt Lidlistä saatavaan Pool-merkkiseen suihkusaippuaan. Niitä on eri tuoksuisia, ilmeisesti vaihtelevat niitä kausittain. Syksyllä ostin ihanan suklaan tuoksuisen, mutta sitä ei nyt ollut enää saatavilla. Ostin sitruunan, mangon ja aprikoosin tuoksuiset nyt viimeksi. Myös ns. tuoksuton lähti mukaan. Hinta on edullinen 0,69e. Toimii ihan hyvin ja tuolla hinnalla voipi läträillä kunnolla, ei haittaa.

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #138 : 05.04.07 - klo:12:10 »
Minä ostin viikko sitten Lidlistä suklaantuoksuisen Pool-suihkugeelin ja olen käyttänyt sitä siitä asti. Ihanan pehmeäksi tekee ihon. Tuoksukin on mukava, tulee mieleen joku suklaatoffee, hyvin tuttu tuoksu jostain menneisyydestä.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #139 : 07.04.07 - klo:22:21 »
Sain äidiltä Le Petit Marseilles -suihkugeelin. Noita on ilmeisesti montaa eri tuoksua, mutta tämä minun on se kaikista miedoin, maito. Olen nyt käytellyt tuota aika lailla ja suosittelen kyllä muillekin! Käyn suihkussa alvariinsa, mutta tämä suihkugeeli ei kuivata ihoa tippaakaan. Tuoksu on oikein miellyttävä, hyvin kevyt, maitomainen, aavistuksen ehkä vaniljainen muttei makea. Tuote vaahtoaakin kivasti. Ainoa miinus tulee koostumuksesta; tämä on kirjaimellisesti maitoa, eli todella vetelää. Annostellessa hulahtaa helposti liikaa.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 07.04.07 - klo:22:45 »
Onkos kukaan sattunut näkemään kaupoissa Nivean aprikoosisuihkugeeliä? Olen yrittänyt etsiä tuota marketeista ja tavarataloista, mutta en ole onnistunut löytämään. Tykkäsin siitä tuoksusta niin...

Mä olen ostanut omani Halpa-Hallista. Sellainen valkoinen, sinikorkkinen pullo jonka etiketissä on aprikoosinvärinen pohja. Aluksi tykkäsin tuoksusta kovasti, mutta nyt on alkanut tökkimään kun pullossa on n. puolet jäljellä :-X
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #141 : 08.04.07 - klo:10:48 »
Onkos kukaan sattunut näkemään kaupoissa Nivean aprikoosisuihkugeeliä? Olen yrittänyt etsiä tuota marketeista ja tavarataloista, mutta en ole onnistunut löytämään. Tykkäsin siitä tuoksusta niin...

Mä olen ostanut omani Halpa-Hallista. Sellainen valkoinen, sinikorkkinen pullo jonka etiketissä on aprikoosinvärinen pohja. Aluksi tykkäsin tuoksusta kovasti, mutta nyt on alkanut tökkimään kun pullossa on n. puolet jäljellä :-X

Mulle kävi samallalailla tän suihkugeelin kanssa. Ensin ihastuin tuoksuun kovasti, käytin lähes joka pesussa ja sitten tuoksu alkoikin yhtäkkiä tökkimään. Kai se makeus jotenkin alkoi ällöttämään, en tiedä.
Nyt oon tykännyt Lumenen mustikkasuihkugeelistä sekä BodyShopin Pink Grapefruit suihkugeelistä, joka on kyllä koostumukseltaan tosi paksua. Alkuun tuntui ihan hassulta levittää geeliä iholle, kun suuri osa suihkusaippuoista on kuitenkin sellaista lirua koostumukseltaan.

Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #142 : 08.04.07 - klo:11:58 »

Nyt oon tykännyt Lumenen mustikkasuihkugeelistä sekä BodyShopin Pink Grapefruit suihkugeelistä, joka on kyllä koostumukseltaan tosi paksua. Alkuun tuntui ihan hassulta levittää geeliä iholle, kun suuri osa suihkusaippuoista on kuitenkin sellaista lirua koostumukseltaan.

Onko Lumenella mustikkasuihkugeeli? Vai tarkoitatko viimekesäistä mustaherukkaa? Mustikka ois namia!  ;D

Poissa Kikka

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 08.04.07 - klo:12:21 »
Onko Lumenella mustikkasuihkugeeli? Vai tarkoitatko viimekesäistä mustaherukkaa? Mustikka ois namia!  ;D

Joo tää on siis Body Aktiva mustikka suihkugeeli, 200 ml. Kuvaa en löytänyt netistä mistään.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #144 : 08.04.07 - klo:22:05 »
No sitä mustikkasuihkista on sitten saatava! Olen hulluna kaikkiin mustikan tuoksuihin.  ;D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 08.04.07 - klo:23:28 »

Joo tää on siis Body Aktiva mustikka suihkugeeli, 200 ml. Kuvaa en löytänyt netistä mistään.
Sokoksella näitä olen vaan nähnyt. Oli vartalovoidettakin. Hintaa oli molemmilla 4,50€. Sellasia violetteja puteleita :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kikka

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 08.04.07 - klo:23:41 »

Sokoksella näitä olen vaan nähnyt. Oli vartalovoidettakin. Hintaa oli molemmilla 4,50€. Sellasia violetteja puteleita :)
Joo mullon tätä vartalovoidettakin. Ihanan mustikkaiset tuoksut kyllä molemmissa. Itse ostin nää Emotionista, eli kuuluisko sit jotenkin Sokoksen-Emotionin valikoimaan ainoastaan?

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #147 : 09.04.07 - klo:03:16 »
Tällä hetkellä peruskäytössä Palmoliven Milk&Honey -suihkuvoide, josta kyllä tykkään tuoksunsa ja koostumuksensa puolesta. Iho tuntuu myös pehmeältä suihkun jälkeen, ei tarvitse usein edes rasvata ihoa suihkun jälkeen kun on tällä pessyt.  :)

Muita suihkugeelejä kaapissa on Yves Rocherin vaniljantuoksuinen, jota en ole vielä aukaissut. Sitten on Enlivenin muka kookoksen- ja vaniljantuoksuinen suihkugeeli, joka oikeasti haisee jotenkin järkyttävän teolliselle ja koostumuskin on inhaa hyytelöä. Tekee mieli nakata menemään mutta nuukana käytän tätä silloin tällöin hampaat irvessä.  :-X

Yksi suosikeistani on myös Dermosilin Suihkuvoide E, jonka koostumuksesta ja tuoksusta pidän. Jätti myös ihon kivan pehmeäksi. Pinkki väri oli myös aika huvittava  :D Valitettavasti tämä on jo minulta loppunut.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #148 : 10.04.07 - klo:15:50 »
Tällä hetkellä on käytössä Oriflamen avokado suihkuvoide josta olen kyllä tykännyt, ei kuivata ihoa ollenkaan. Tuoksu on melko mieto ja samalla aika aidon tuntuinen, harmi vaan ettei tuo ole kovin riittoisaa omituisen löysän koostumuksensa takia. Ei siis ole varsinaisesti lirua mutta sellaista löllyvää kermamaista geeliä, vai mitenhän sitä kuvailisi  ;D Vaahtoaa kuitenkin sopivasti (vaahtoaminen on minulle aika tärkeää sillä ajelen kainalot aina suihkussa enkä käytä mitään erillisiä sheivausvaahtoja).

Varastossa odottelee kesäkelejä pari YR:n ja Oriflamen suihkugeeliä sekä Dermosilin saunasaippua, en voi niitä talvella käyttää koska pelkään että ne kuivattaa. Talvisin käytän aina suihkuvoiteita, ja siitä huolimatta saan rasvata ihoani melkein joka kerta suihkun jälkeen.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #149 : 10.04.07 - klo:19:26 »
Onko kellään kokemuksia H&M:n suihkugeeleistä? katselin noita tänään ja tuoksut oli aika mukavia, tosi voimakkaita tosin. Mansikka ja melooni, molemmat tuoksui hyviltä. Ulkonäön takia jo olisin voinut ostaa, söpöjä purkkejä ::) Mutta on noita suihkugeelejä kertynyt...