Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152649 kertaa)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #15 : 10.08.06 - klo:11:55 »
Mä oon atooppisena vähän tylsä ja käytän lähinnä vain apteekin Lactacyd-pesunestettä. Eilen pesin tällä kasvonikin ensimmäistä kertaa ja vaikutti tosi hyvältä mutten uskalla hehkuttaa vielä sen enempää kun ei ole kokemuksia kasvoille pitkäaikaisesta käytöstä. Toinen syy hajuttomiin suihkusaippuoihin on se etten halua kilpailevia tuoksuja hajuvesieni kanssa  ;) Hemmotteluun käytän Philosophyn double rich hot cocoa joka on aivan syntisen ihana aine  :-*

Matkakokoisena löytyy TBS:n passionhedelmä-suihkugeeli joka on tosi kiva. Äsken kävelin Helsingin Forumin TBS:n ohi ja siellä on kookos-suihkugeeli tarjouksessa 5,40 €.
« Viimeksi muokattu: 12.08.06 - klo:16:20 kirjoittanut Seela »
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #16 : 10.08.06 - klo:12:08 »
Mä otan just sen mikä milloinkin tuntuu kivalta ja tylsänä käytän usein meidän vauvan Natusaneja. Kivannäköinen purkki ratkaisee eniten :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 10.08.06 - klo:12:28 »
Suihkugeelien tärkein kriteeri on purkin ulkonäkö ja hinta :). Tykkäilen hedelmäisistä geeleistä ja vaahdoista näteissä purkeissa, mutta en halua maksaa niistä paljon. Sokoksella on juuri sellainen kiva sarja, vähän Freemanin tyyppinen. En muista nimeä. Nätit herkulliset purkit ja pieni hinta. Hyvä tuoksu tietenkin kuuluu asiaan.

Tbs:llä on kivoja suihkugeelejä, mutta maksavat liikaa. Suihkugeeliin en pistä esim. jotain 7 €, sillä sehän vain puhdistaa ihon ja valuu viemäriin  ::)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #18 : 10.08.06 - klo:13:45 »
Minä tykkään Philosophyn Chocolateship cookie- ja Cafe au lait- suihkugeeleista, jota toin kerran Tukholmasta.  :P Myös Freemanin Truly Lucious chocolate mint on ihanaa. Sitten olen käyttänyt Dovea, joka on myös hyvää. Natusanin top-to-toe- suihkugeeli on myös hyvää ainetta, joa useammin pesee. Body Shopin kookossuihkuvoide ja vaniljasuihkugeeli  ovat myös ihania. Vaikea sanoa, mikä noista on suosikki. Markkinoilla on paljon kaikkia ihania suihkugeelejä. :P

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #19 : 10.08.06 - klo:14:32 »
Itse pidän sekä makeista/mausteisista että hedelmäisistä ja kevyemmistä tuoksuista suihkugeeleissä. Itsekin ostin Vapaa Valinnasta sen suklaa-suihkugeelin.  :-*  Kokeilemaan en ole vielä ehtinyt, koska olen päättänyt käyttää Doven Cherry Blossomin ensin pois (jota ostan kyllä varmaan uudestaankin).

Tuon lisäksi kaapissa odottaa TBS:n Cranberry ja Spiced Vanilla (aiemmin käytössä olivat Groovy Apple(?) and Vanilla). Harmittaa aivan äärettömästi, kun nuo ovat olleet vain jouluna myynnissä. Mutta toivottavasti tuo Karpalo tulee tänäkin jouluna. Siihen tuoksuun ei kyllästy.
Philosophyn suihkugeelit houkuttaisivat aivan järjettömästi (varsinkin ne suklaiset), mutta olen edelleen sitä mieltä, että en halua maksaa niin paljoa pelkästä suihkusaipuasta.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 10.08.06 - klo:15:37 »
Philosophy kiinnostais täälläkin mutta kaikki kivat on aina HQ:sta loppu ja ikinä en ole vielä sellaiseen kauppaan onnistunut pääsemään missä noita myytäis.

Tän hetkinen suosikki ja paras tähän mennessä kokeilemistani on Korresin Basil Lemon :-* Tää on aivan ihana. Kaapista löytyy myös TBS:n Cranberry, Korresin Citrus sekä neljä Aquolina Doccian tuotetta. Jos ei muuta niin nuo Aquolina Docciat ainakin tuoksuu tosi voimakkaasti, nyt on käytössä lakritsan tuoksuinen ja tuoksu on kyllä niin voimakas ja "aito" että alta pois.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 10.08.06 - klo:15:38 »
Mulla on käytössä Freemanin Truly Luscious Chocolate Mint -suihkugeeli, josta tykkään kovasti. Pullo on kivan tyylikäs ja suihkugeeli tuoksuu taivaallisen ihanalle. Niin herkullinen minttusuklaan tuoksu, että tekisi mieli maistaa. Ei kuitenkaan pesuominaisuuksiltaan mulle paras mahdollinen, enemmän iho tykkää Sebamedistä ja Beminasta. Mut ne ei taas tuoksu yhtään hyvälle :-\
1b M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 10.08.06 - klo:23:28 »
Mulla suurin osa suihkugeeleistä on TBS:n ihanuuksia: mangopersikka (tästä poikkis sanoi että tuoksun ihan mehujäältä!), viinirypäle, Spring Orchid ja Lushilta greipin tuoksuinen Happy Hippy-suihkugeeli. TBS:n greippiversiota on kulunut parikin putelia ja äitillä sitä on nyttenkin käytössä. Tykkään tollasista vihreän tuoksuisista, mun hajuvedetkin noudattaa samaa linjaa. Suuri suosikki on myös YR:n Bambu-suihkugeeli jolla aion täyttää tuon TBS:n viinirypäleen kun se loppuu (kaikkihan nyt tietää että YR:n korkit on kynsien painajainen).
    Seuraavaksi hankintalistalla on TBS:n oliivi ja se Stockalla myytävä omenan tuoksuinen joku. Raikkaat tuoksut miellyttää meikääkin, esim. TBS:n banaanin ja colan tuoksuiset suihkugeelit aiheutti lähinnä yökötystä jo kaupassa ja olisin varmaan heittänyt niillä vesilintua jo parin käyttökerran jälkeen..
    Nuo vaan ei tunnu kamalasti kosteuttavan ihoa :/ Nivealta muistaakseni joskus kokeilin jotain mikä oikeasti tuntui kosteuttavan ilman että jätti tahmaiseksi. No on mulla se TBS:n kaakaovoi-vartalopesu mutta sitä saa laittaa tuplamäärän pesupuffiin että sitä riittää joka paikkaan niin en raaski.. Se kyllä tuntuu oikeasti kosteuttavalta. Olen todennutkin sen parhaaksi mahdolliseksi sheivausaineeksi kainaloihin :D
   Palmolivelta mulla on kanssa poikkiksen luona käytettäväksi se oliivisuihkusaippua mutta eikä sekään kyllä kosteuta paljoakaan.. Tuoksun ja puhdistuksen vuoksi mä noita käytän, en mä usko että niistä mikään varsinaisesti hoitaisi ihoa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 11.08.06 - klo:03:13 »
Mulla kuluu suihkugeelit ihan toivottoman hitaasti, yleensä niitä on useampia käytössä yhtäaikaa ja alle vuoden ei kyllä yksi pullo kulu. Tällä kertaa pesin lasten Natusan Tropical supernova suihkugeelillä (jonka inci oli samanlainen kuin 2in1 shampoossa, joo oli pakko mainita) koostumus on aika tönkkö ja huonosti levittyvä, mutta ei kyllä kuivattanut pahemmin. Tuoksu on se pääasia suihkugeelissä, sillä ei ole väliä jääkö tuoksu iholle vai ei...

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #24 : 11.08.06 - klo:15:40 »
Tällä hetkellä käytössä Palmoliven laventelin tuoksuinen aromaterapiavaahto, joka on hyvän tuoksuista ja helppo levittää.  Nyt löytyy myös Lushilta Happy for sad ja Skinny dip suihkugeelit. Ne tuoksuvat aina pirtsakalta.
Tykkään kaikista tuoksuvista suihkugeeleistä, merkit Freeman, Lush, Palmolive, The Body Shop tulevat nyt mieleen.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 11.08.06 - klo:15:51 »
- Philosophy vanilla ice-cream; ostin viime syksynä, mutte en ole vielä raaskinut käyttää
- MOP milk + honey body wash; olettu alesta 5 EUR:lla, ihan OK mieto tuoksu
- Escada Ibiza Hippie; vanha geeli, joka ei tuoksu millekkään ja käytän tätä nyt pois
- Balenciagan Cristobal suihkugeeli; vain juhlahetkiin
- Nivea shower oil; käytän sääriin syksyllä/talvella
- LUSH Creamed Almond & Coconut Smoothie; uusi ostos, jota en ole vielä ehtinyt testata
- Freeman vesimeloni-ananas -kylpyvaahto; peruskylpyvaahto, ihan OK
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 12.08.06 - klo:10:09 »
Onko joku kokeillut TiGin suihkusaippuoita? Tuntuvatko kosteuttavilta? Ei kai jää tahmaista tunnetta iholle? Entäpäs miten on tuoksujen laita, onko ne sellasia esanssisia tai liian pistäviä/makeita tjsp?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 13.08.06 - klo:22:40 »
Tykkään kokeilla kaikkia mahdollisia tuoksuja suihkugeeleissä. Pullot kuluvat aika hitaasti kun on monta kerrallaan käytössä enkä malta sitten taas olla ostamatta uusia...

Kosteutus, hoitavuus ym. tekijät ovat aika yhdentekeviä, lähinnä merkitsee tuoksu.

Tällä hetkellä kaapissa /käytössä on ainakin Palmoliven Milk&Honey, Olive ja virkistävä Aromatherapy, YR:n Setri, Laventeli, Mimosa ja Sireeni, Doven tavallinen ja Cherry, Seppälästä ostetut kardemumman ja valkosuklaan tuoksuiset, Oriflamen herkän ihon, Lidlin Bamboo... on niitä varmaan muitakin.

Suosikkeja ovat ainakin Palmoliven Oliivi (ihana tuoksu ja iho jää pehmeäksi) ja TBS:n suihkugeelit, joita tosin en ole nyt raaskinut ostella.

Poissa Magdalena

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 13.08.06 - klo:23:03 »
Kaupoissa ei enää myydä mun suosikkisuihkusaippuaa tai ei ole myyty varmaan pariin vuoteen: Palmoliven Rose, sitä kaipailisin kovasti takas.

Tällä hetkellä tykkäilen kovasti Doven Cherry Blossom&Almond Oil- saippuasta ja kestosuosikki on Palmoliven Milk&Honey, sekä vartalolle että käsille. Käsisaippuana tykkäsin myös Lushin palasaippuasta, Sandstone-tuoksuisesta. Kylpyvaahtoja en ole paljon ehtinyt kokeilemaan, mutta tykkäsin kovasti Dailyn hunajakylpyvaahdosta.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #29 : 14.08.06 - klo:13:40 »
Onko joku kokeillut TiGin suihkusaippuoita? Tuntuvatko kosteuttavilta? Ei kai jää tahmaista tunnetta iholle? Entäpäs miten on tuoksujen laita, onko ne sellasia esanssisia tai liian pistäviä/makeita tjsp?
Tigin vartalotuotteista on oma ketju.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.