Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152650 kertaa)

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #150 : 10.04.07 - klo:20:18 »
^ En tiedä millaisia ovat nykyään, mutta joskus mulla oli sellainen H&M mansikka-mustikka -suihkugeeli. Tuoksu oli pullosta nuuhkittuna kiva, mutta käytössä haisi sellaiselle saippualle ja kuivattikin kuin saippua.  :-X
1c M ii BSL

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #151 : 11.04.07 - klo:14:04 »
^ Mulla on myös ollut vuosia sitten joku kohtalaisen karsea Hempan suihkugeeli. Väri oli liila ja litku sisälsi hileitä, yöks. Haju oli etovan pistävä ja koostumus mitäänsanomaton. Sain lahjaksi ja käytin kyllä loppuun, mutta putiikin vartalonhoitotuotteet olen siitä lähtien kiertänyt kaukaa. Mutta ehkäpä noissakin on evoluutio edennyt pidemmälle...
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #152 : 12.04.07 - klo:13:45 »
Ootkos ellen koskaan nuuskutellut Sokoksella Bootsin Natural Collection -sarjaa? Siinä sarjassa on Black Cherry Musk -tuotteita, mutta itse en nyt tähän hätään saa päähäni, kuinka kirsikkaisilta ne tuoksuvat...

Eilen tuoksutin tämän sarjan kylpyvaahtoa ja hyvältähän se tuoksui. Sitte seuraa se ikävä mutta: Tampereen Sokos on rempan alla ja heillä ei ole näitä tuotteita, ainakaan tällä hetkellä, valikoimissaan. Tuonki kylpyvaahdon löysin alennuskorista, mutta en ostanut sitä, sillä siinä oli selvästi jotain hileitä, mistä en hirveesti pidä. Pidän sormet ristissä ja peukut pystyssä, että Sokos ottaisi tuon sarjan takaisin valikoimiinsa.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 12.04.07 - klo:21:48 »
Onko kellään kokemuksia H&M:n suihkugeeleistä? katselin noita tänään ja tuoksut oli aika mukavia, tosi voimakkaita tosin. Mansikka ja melooni, molemmat tuoksui hyviltä. Ulkonäön takia jo olisin voinut ostaa, söpöjä purkkejä ::) Mutta on noita suihkugeelejä kertynyt...

Jos tarkoitat niitä tuubeja niin mulla ollut se meloni. Aika lirua ja kuivattavaa se oli, sellanen perus suihkusaippua. En ostaisi uudelleen, tuoksuunkin kyllästyi aika nopeasti kun niin voimakas.
Breathe me.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 21.04.07 - klo:20:25 »
Olen ihan tykästynyt Lidlistä saatavaan Pool-merkkiseen suihkusaippuaan. Niitä on eri tuoksuisia, ilmeisesti vaihtelevat niitä kausittain. Syksyllä ostin ihanan suklaan tuoksuisen, mutta sitä ei nyt ollut enää saatavilla.
Mäkin olen mieltynyt noihin. Suklaan tuoksuinen lähti tänään kaupasta mukaan, ja ai että on herkku. Siis jos tykkää XZ suklaavaniljan tuoksusta niin tää on kivaa. Siellä oli myös jokin Arabian Dream tms kookostuoksu. Sekin oli todella jees. Ei kuivata ja tuoksu on herkku. Ja se hinta ;)

Mä ostin tällaisen aprikoosin tuoksuisen, herkku sekin. Oli kyllä vaikea valita.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #155 : 21.04.07 - klo:20:57 »
^^Ai sitä suklaan tuoksuista saa taas? Tosi kiva. Viime viikolla ei ollut mutta pitää ensi kerralla katsastaa tilanne. Olen ostanut nyt niitä varmaan kaikkia tuoksuja. Se tropical- tuoksuinenkin on hyvä.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #156 : 30.04.07 - klo:13:43 »
Ai täällä on muutkin tykänneet noista Lidlin Pool-sarjan suihkusaippuoista. Mä ostin just sen suklaalta tuoksuvan Chocolate Dreamin ja voi että.. Meen aina ihan hurmioon kun tuoksuttelen sitä.. En pysty melkein edes lopettamaan siitä nuuskimista. Se on niin herkku tuoksu kun olla ja voi.  :-* Muistuttaa aika paljon sitä taannoista Yves Rocherin Les Plaisirs Nature Kaakao suihkusaippuan tuoksua, joka tuoksui ihan aidolta kaakaolta. Mun kaveri sanoikin että sitä voisi juoda. :)

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 30.04.07 - klo:13:50 »
Löysin tuosta lähi-Lidlistä sitruunan tuoksuisen Pool-sarjan suihkusaippuan. Sitruunaa siitä hajusta en tunnista, vaan muistuttaa mielestäni lähinnä kermakaramellia. Hyvä tuoksu kumminkin ja muutenkin hintaansa nähden oiva tuote.

jean

• Vieras
« Vastaus #158 : 30.04.07 - klo:18:08 »
Nyt mun kaapista löytyy:
- Natusan baby Softwash "calming" (ihana tuoksu)
- Erisan
- Palmolive Exotic ja Almondmilk

En tiennytkään että Lidlistä saa noin kehuttavia suihkusaippuoita. Pitääpä testata, kun seur. kerran käyn.  :)

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #159 : 03.05.07 - klo:17:03 »
^Juu, saahan sieltä. Itselleni tarttui mukaan mangon tuoksuinen :-*
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #160 : 03.05.07 - klo:20:53 »
ois kyllä niin ihanaa jos ois kylpyamme... tänää on taas sellainen olo et vois mennä lillumaan vaahtoihin vähäks aikaa huooh
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 06.05.07 - klo:19:01 »
Ostin Lactolinen pesunesteen. Purkki on iso, epäkäytännöllinen ja ruma, mutta itse aine vaikuttaa suht hyvältä. Koostumukseltaan vähän turhan lirua minun makuuni, tykkään täyteläisemmistä geeleistä enemmän, mutta puhdistaa hellästi eikä kuivata. Ja hajustamattomuus on iso plussa!
1b M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 07.05.07 - klo:14:53 »
Sain salilta eilen näytteen uutta Nivean Happy-jotakin suihkugeeliä.Ihana sitrustuoksu,eikä kuivattanut yhtään.Ehdottomasti ostoslistalla jossain vaiheessa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #163 : 09.05.07 - klo:22:11 »
Sorruin viime viikolla ostamaan The Body Shopin Shea Nut Shower Creamin, eli Karité-voita sisältävän suihkuvaahdon. Kieltämättä nimensä mukaisesti kermaista ja pehmeää, ei aiheuta kuivan ihon lisäkuivumista...
Tämä menee iltapesuihin, aamuisin tarvitaan jotain pirtsakkaampaa ja terävämpää  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #164 : 10.05.07 - klo:17:04 »
Haluisin jotain uutta ja jännää.. Palmolivet alkaa tökkiä kun on oikeastaan kaikki käynyt läpi mutta toisaalta en viitsisi aivan mitään järkyttäviä summiä "saippuasta" maksaa...kymppi on mielestäni esim. aivan liikaa.. saisi jo olla aivan huippuhyvä tuoksu sillä rahalla... Kylläpäs Fii on vaikea  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey