Kirjoittaja Aihe: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot ja -öljyt  (Luettu 152648 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Suihkugeelit, -saippuat ja kylpyvaahdot
« Vastaus #165 : 10.05.07 - klo:23:07 »
Heti toisessa ketjun viestissä jo tätä PLUS+ milk&honeytä hehkutettiin, mutta mun on ihan pakko myös. Oon yleensä ostellu hedelmäisiä suihkugeelejä, mut tää makeatuoksuinen (kosteuttava) geeli on kyllä ihan ykkönen. Eka pullo menossa ja varmasti ostan lisääkin, hintakin kun on hurjat 1 euroa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #166 : 15.05.07 - klo:20:52 »
Ostin kerran varastoon YR:n Les Plaisirs Nature Kaurauutetta sisältävän suihku- ja kylpyvaahdon. Eilen sitten testasin sitä. Aivan ihanaa  :-*! Tuoksukin on miellyttävä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #167 : 16.05.07 - klo:11:06 »
Ostin Lactolinen pesunesteen. Purkki on iso, epäkäytännöllinen ja ruma, mutta itse aine vaikuttaa suht hyvältä. Koostumukseltaan vähän turhan lirua minun makuuni, tykkään täyteläisemmistä geeleistä enemmän, mutta puhdistaa hellästi eikä kuivata. Ja hajustamattomuus on iso plussa!

Avecyd on samantyyppistä pesunestettä myös rumassa pullossa, hapanta, hajusteetonta ja hyvää kuivaa iholle, mutta koostumus on hiukan tuhdimpaa, jos sua ärsyttää kamalasti tuo Lactolinen liruisuus. Hintaluokka on suunnilleen sama, Avecyd saattaa olla hiukan kalliimpi.

Ostin kokeeksi Lidlin suklaasuihkusaippuaa, koska oli niin edullista ja herkullisen tuoksuista. Harmi, ettei tuoksu pysy iholla yhtään. Käyttelen tuota sitten vain itseruskettavan apuvärin poispesemiseen.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 16.05.07 - klo:13:45 »
Löysin tuosta lähi-Lidlistä sitruunan tuoksuisen Pool-sarjan suihkusaippuan. Sitruunaa siitä hajusta en tunnista, vaan muistuttaa mielestäni lähinnä kermakaramellia.

Itsekin tuota tuoksuttelin ja ei se kyllä sitruunalta tuoksunut sitten alkuunkaan. Vahingossa noihin törmäsin Lidlissä ja ihastuin tuhottomasti siihen vihreäkorkkiseen, myös suklaantuoksuinen tuoksui ihan reilusti suklaalta. Vaikka ei se hinta paha ollut todellakaan, pitää vielä hetken malttaa itseään ja käyttää vanhoja pois.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 23.05.07 - klo:23:54 »
Sain äidiltä Le Petit Marseilles -suihkugeelin. Noita on ilmeisesti montaa eri tuoksua, mutta tämä minun on se kaikista miedoin, maito. Olen nyt käytellyt tuota aika lailla ja suosittelen kyllä muillekin! Käyn suihkussa alvariinsa, mutta tämä suihkugeeli ei kuivata ihoa tippaakaan. Tuoksu on oikein miellyttävä, hyvin kevyt, maitomainen, aavistuksen ehkä vaniljainen muttei makea. Tuote vaahtoaakin kivasti. Ainoa miinus tulee koostumuksesta; tämä on kirjaimellisesti maitoa, eli todella vetelää. Annostellessa hulahtaa helposti liikaa.

Mistä tuota mahtaa saada, kuulostaa lupaavalta?  :)

Hankin Dermosilin tuotteita ihan kokeilumielessä ja musta tuo muidenkin kehuma Suihkuvoide E on aivan mahtavaa. Tuntuu  oikeasti kosteuttavan ja pieni määrä riittää koko kropan pesuun (oon tuon suhteen jotenkin tosi pihi ettei se loppuisi kauhean äkkiä). Jää kyllä ehdottomasti vakikäyttöön!

E. Näytti olevan Stockmannilla tuota Marseillesia, hinta 2,90 €. Joku kaipaili jotain oikein sitruunaista suihkugeeliä ja semmoinenkin näkyi olevan tuolla merkillä.  :)
« Viimeksi muokattu: 24.05.07 - klo:19:28 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #170 : 26.05.07 - klo:08:45 »
Eilen tarttui kaupasta mukaan Natusan Silky Skin Shower& Shave cream. Tosi kiva tuote, ei kuivata ollenkaan ja vaahtoaa kivasti. Sheivailuun en koittanut, koska epiloin, mutta siihenkin tuo kuulemma sopii.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 26.05.07 - klo:11:32 »
Dermosilin kylpyvaahdossa oli kiva mansikkainen tuoksu! En sitten tiedä, alkaisiko tuoksu tökkiä pidemmässä käytössä, aika makea oli... mutta näytepussista kokeiltuna tosi kiva  :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #172 : 26.05.07 - klo:18:05 »
Tietääkö joku löytyykö marketista suihkugeeliä, joka kuorisi ihoa ilman rakeita? Adidaksella oli joskus rakeellinen suihkugeeli, mutta lopettivat sen ennenkuin ehdin edes testata sitä. Tai en ainakaan ole enää siihen törmännyt. Rakeellisetkin saa ilmoittaa :)

bj_always86

• Vieras
« Vastaus #173 : 07.06.07 - klo:14:26 »
Ostin eilisella Lidl-reissulla Pool-sarjan Latte Macchiato-tuoksuisen suihkusaippuan ja testasin sita eilen illalla. Tuoksu on ihanan kahvimainen, harmi vaan ettei jaa yhtaan tuoksumaan suihkun jalkeen. Vaahtosi kivasti eika tuntunut kuivattavan ihoa. Pitaa varmaan ostella lisaa naita Pool-sarjan tuotteita, kun hintakaan ei ole kummoinen.

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #174 : 07.06.07 - klo:20:20 »
Ostin eilisella Lidl-reissulla Pool-sarjan Latte Macchiato-tuoksuisen suihkusaippuan ja testasin sita eilen illalla.

Oih, kuulostaa ihanalta. Pakko saada sitä!  ;D Oliko tullut muita uusia?

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 11.06.07 - klo:19:46 »
Mä ole nyt käytellyt Palmoliven Pure Cashmere Sensitive- suihkugeeliä. Tuo tuntuu kivalta iholla ja iho jää todella pehmeäksi, mutta tuoksu tökkii pahasti. Kaupassa kun tuota haistelin niin tuoksui melko miedolta, mutta suihkussa tuo muistuttaa jotain Vitaliksen ja perus-Nivean sekoitusta. Saa nyt nähdä pystynkö mä käyttämään tuon purkin loppuun.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #176 : 11.06.07 - klo:20:27 »
Tietääkö joku löytyykö marketista suihkugeeliä, joka kuorisi ihoa ilman rakeita? Adidaksella oli joskus rakeellinen suihkugeeli, mutta lopettivat sen ennenkuin ehdin edes testata sitä. Tai en ainakaan ole enää siihen törmännyt. Rakeellisetkin saa ilmoittaa :)

Ainakin Palmolivellä on tuo Thermal Spa- sarja, joissa on ihoa hierovia mineraaleja. Itse tykkään noista suihkugeeleistä, ja tuoksuvatkin kivan raikkaalle. Noi rakeet ei tunnu iholla ollenkaan, en tiedä sitten kuoriiko ihoa miten.

http://www.palmolivethermalspa.fi/products_firming.html

Nivealta löytyy rakeellinen kuoriva suihkugeeli Creme Peeling:

http://products2.nivea.com/products.php?page_id=72&lan=fi
« Viimeksi muokattu: 11.06.07 - klo:20:29 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #177 : 12.06.07 - klo:08:15 »
Mä ole nyt käytellyt Palmoliven Pure Cashmere Sensitive- suihkugeeliä. Tuo tuntuu kivalta iholla ja iho jää todella pehmeäksi, mutta tuoksu tökkii pahasti.

Sama juttu. Inha homma tuossa on vielä se, että tuoksu jää iholle pitkäksi aikaa. Yyh.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #178 : 12.06.07 - klo:10:51 »
Ihme kyllä ostamani Lidlin suklaasuihkusaippua on kosteuttava ja todella mukavan tuntuista, se vaahtoaa hirveän hyvin, mutta tuntuu pesevän hellästi. Taidanpa tänään ostosreissulla napata saman sarjan suihkusaippuan, mutta eri tuoksuisena, kun ne kerran on niin edullisiakin.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 04.07.07 - klo:14:58 »
Mulla on kans käytössä yleensä koko ajan kaksi suihkugeeliä, toinen pirteempi aamuksi että herää hyvin ja toinen rauhoittavampi sitten illaksi.

Tällä hetkellä aamuisin käytän Avonin Naturals sarjan hunaja & sitruuna suihkugeeliä ja iltaisin sitten sokeria & saksanpähkinää. Vaikkakin lähiaikoina olen yrittänyt päästä eroon yhdestä Senses-sarjan harhaostoksesta ja pakkokäyttänyt sitä. Ei vaan luonto anna periksi heittää pois..

Musta varsinkin toi sokeria ja saksanpähkinää sisältävä suihkugeeli on aivan ihana! Ja musta plulssaa näissä on ollu se, ettei tuoksu jää iholle suihkua pidemmäksi aikaa, niin se ei kasvata tätä tuoksujen kakofoniaa jota kannan mukanani.. Kuitenkin siellä suihkussa se tuoksuu juuri sopivan voimakkaasti  ;D
« Viimeksi muokattu: 04.07.07 - klo:15:01 kirjoittanut Noora »
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat